Конспект уроку "Чому тварини такі різні"

Про матеріал
Відкритий урок із я досліджую світ для 1 класу Тема уроку: Чому тварини такі різні? Мета:  Освітня: узагальнювати та систематизувати знання учнів з теми; закріплювати основні поняття і терміни, вміння описувати тварин різної групи, визначати їх істотні ознаки; формувати уявлення про те, чому тварини такі різні;
Перегляд файлу

Відкритий урок із я досліджую світ

 для 1 класу

Тема уроку: Чому тварини такі різні?

Мета: 

  •                  Освітня:  узагальнювати та систематизувати знання учнів з теми; закріплювати основні поняття і терміни, вміння описувати тварин різної групи, визначати їх істотні ознаки; формувати уявлення про те, чому тварини такі різні;
  •                  Розвивальна: розвивати уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, розвивати комунікативні здібності, уміння порівнювати й узагальнювати; спостерігати, робити висновки; розвивати пам’ять, увагу, уяву, логічне мислення, допитливість та працелюбність.
  •                  Виховна: виховувати любов та бережливе ставлення до природи, бажання захищати тварин від знищення, допомагати їм.  

Обладнання: підручник із я досліджую світ для 1 класу І.О. Большакової, М.С. Пристінської, зошит з друкованою основою, схема типи живлення тварин, зошит із друкованою основою, загадка про тварин, презентація «Чому тварини такі різні», пазли «Групи тварин», зображення Незнайка, конверти з картками, де зображені тварини.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

l. Організація класу   

  •                   Привітання

Привітайтесь із класом мімікою або жестами (посміхнутись, помахати привіт, показати серце)

  •                   Сьогодні у нас незвичайний урок,

Сьогодні ми зробимо ще один крок

В країну відому, в країну чудову

Природи сторінку відкриємо нову

  •                   Перевірка готовності учнів до уроку.

II. Постановка цілей і завдань уроку,  загальна мотивація діяльності учнів.

1. Відгадування загадки

—Для того щоб дізнатися про кого ми говоритимемо сьогодні на уроці відгадайте загадки: 

Вони повзають, стрибають,

В небі високо літають,

Добре плавають у воді,

І великі і малі,

Не живем без них і днини.

Ну, звичайно, це – ….тварини.

 —Так звичайно, це тварини. Як ви вже здогадалися ми будемо продовжувати вивчати тваринний світ.

— Сьогодні ми поговоримо з вами про те, чому тварини такі різні.

III. Перевірка засвоєних знань, умінь і навичок.

1. Гра «Бліц-опитування»

— Дайте, будь ласка, мені відповідь на такі запитання:

  • До якої природи належать тварини?
  • Доведіть, що тварини — частина живої природи.
  • Які групи тварин ви знаєте?

Картинки по запросу оберігайте тварин

IV. Основна частина уроку

  1. Гра «Склади пазли»

Ви, мабуть, вже помітили, що я поділила вас на команди. Кожна команда сьогодні буде розповідати про одну групу тварин, яку саме ви дізнаєтесь склавши пазли.

  1. Гра «Знайди»

Серед перелічених тварин потрібно обрати лише тих, які відносяться до риб (птахів, комах, звірів)

C:\Users\Надя\Desktop\групи тварин.png

  1. Гра «Будова тіла»

Кожна команда отримує зображення одного із представника групи тварин (риба, птах, комаха, звір), де потрібно підписати його частини тіла.

  1. Гра «Мікрофон»

Кожна команда повинна охарактеризувати свою групу тварин за такими критеріями:

  • До якої природи належить? (жива, нежива )
  • Де живуть тварини цієї групи?
  • Будова тіла
  • Інші особливості
  1. Бесіда
  • Як ви вважаєте чому тварини такі різні? Чому вони мають різну будову тіла?

C:\Users\Надя\Desktop\тварини.png

  • Усі тварини пристосовуються до життя в певних умовах

V. Узагальнення та систематизація отриманих знань, умінь і навичок

  1. Робота з підручником

C:\Users\Надя\Desktop\лисицы.png

  1. Робота у зошиті

Впр.2, с.46

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VI. Підсумок уроку

 - Наука про тварин...(зоологія).

 - Тварини, у яких 6 ніг.. (комахи).

 - Тварини, тіло яких вкрито слизькою лускою... (риби).

 - Тварини, тіло яких вкрито пір’ям… (птахи).

 - Тварини, тіло яких вкрито шерстю… (звірі).

 - Чому тварини такі різні? (Вони пристосувалися дожиття в різних умовах

Прошу вас тільки не забувати:

Кожного дня і кожну хвилинку

Оберігайте всяку тваринку!!!

 

 

docx
Додав(-ла)
Яременко Надія
Додано
14 вересня
Переглядів
166
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку