Ліна Костенко. «Кольорові миші»Тема уроку: Ідея зіткнення неповторності й буденності у вірші «Кольорові миші». Образ особливої дівчинки Анни.
Номер слайду 2
Краса врятує світ Ф. М. Достоєвський
Номер слайду 3
Літературний диктант1. Л. В. Костенко народилася в …2. Дата народження поетеси …3. Навчалася письменниця …4. Перша збірка майстрині слова мала назву …5. Інші поетичні збірки Ліни Костенко …
Номер слайду 4
Доля й покликання поета – за допомогою своєї поезії наближати людину до величного, розплющувати очі на речі, які мають особливу вагу: красу, любов, милосердя, неповторність, співчуття. Навчити бачити в сірій буденності незвичайний, яскравий, фантастичний світ.
Номер слайду 5
Красива осінь вишиває клени. Червоним, жовтим, срібним, золотим. А листя просить: - Виший нас зеленим!Ми ще побудем, ще не облетим. А листя просить: - Дай нам тої втіхи!Сади прекрасні, роси – як вино. Ворони п’ють надкльовані горіхи. А що їм, чорним? Чорним все одно
Номер слайду 6
Тема твору: зіткнення неповторності із буденністю, стандартом. Ідея поезії: віра в перемогу добра й краси.
Номер слайду 7
Скласти блок-схеми до образів Анни та сусіда, використовуючи слова: стандарт, романтизм, сірість, індивідуальність, неповторність, буденність. Сусід. Анна