Клас: 1
Тема: Іграшки. Числівники. Кольори.
Мета: Повторити вивчені ЛО з теми «Іграшки. Числівники. Кольори». Тренувати у вживанні числівників 1-10, кольорів. Повторити вивчені літери і звуки: Aa, Bb, Cc, Dd, [æ], [b], [k], [d].
Розвивавти навички усного продукування, удосконалювати фонетику та артикуляцію звуків, навички письма; розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість.
Виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань, загальну культуру учнів, викликати в дітей бажання вчитися; допомогти їм бути розкутими у спілкуванні, виховувати звичку до систематичної праці.
Обладнання: картки «Sounds», картки «Letters», картки «Toys», картки «Match the letters», картки «Colours», тарілочки з манною крупою, іграшка-рукавичка лисичка, картки з назвами іграшок, мішечок з іграшками, розмальовки із зображеннями іграшок,звукозаписи пісень, презентація до уроку.
Хід уроку:
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Привітання.
- Hello, friends! Let’s start our lesson. At first I want to sing with you the song “Hello! Hello!”
2. Повідомлення теми і мети уроку.
- Today we’ll repeat the names of our toys, the numbers and colours. I have many surprises for you. So, let’s start
ІІ. Основна частина уроку.
Діти плескають в долоні, коли чують слово, в якому є звуки, які вчитель показує на картці.
Діти одержують тарілочки з манною крупою, які їм роздає лисичка Фані.
Вправа «Match the letters»
Діти одержують картки, де слід з’єднати велику і малу літеру.
Hands on hips! Sit down!
Stand up! Hands to the sides!
Band left, band right!
Hands on hips!
One, two, three – hop!
One, two, three – stop!
red orange yellow
pink green white
blue brown black
Unit 5 lesson 2-2 mp3
Учитель прикріплює на дошці зображення іграшок та слова з їх назвами.
-Now we’ll play the game “What’s missing?”
Учитель по черзі приймає з дошки по одній картці. В кінці гри на дошці залишаються лише назви іграшок. Ділить дітей на дві команди, кожна з яких одержує по 5 слів. Кожна група має знайти картку із зображенням іграшки, назву якої мають, та прикріплюють їх на відповідне місце.
I can walk like a dog.
I can jump like a frog.
I can fly like a bird.
I can swim like a fish.
ІІІ. Заключна частина уроку.
Діти одержують розмальовки іграшок, назви яких вони повторили на сьогоднішньому уроці.