Урок "Іграшки. Числівники. Кольори" (1 клас)

Про матеріал
Повторити вивчені ЛО з теми «Іграшки. Числівники. Кольори». Тренувати у вживанні числівників 1-10, кольорів. Повторити вивчені літери і звуки: Aa, Bb, Cc, Dd, [æ], [b], [k], [d]. Розвивавти навички усного продукування, удосконалювати фонетику та артикуляцію звуків, навички письма; розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість. Виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань, загальну культуру учнів, викликати в дітей бажання вчитися; допомогти їм бути розкутими у спілкуванні, виховувати звичку до систематичної праці.
Перегляд файлу

Клас: 1

 

Тема: Іграшки. Числівники. Кольори.

 

Мета: Повторити вивчені ЛО з теми «Іграшки. Числівники. Кольори». Тренувати у вживанні числівників 1-10, кольорів. Повторити вивчені літери і звуки: Aa, Bb, Cc, Dd, [æ], [b], [k], [d].

Розвивавти навички усного продукування, удосконалювати фонетику та артикуляцію звуків, навички письма; розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість.

Виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань, загальну культуру учнів, викликати в дітей бажання вчитися; допомогти їм бути розкутими у спілкуванні, виховувати звичку до систематичної праці.

 

Обладнання: картки «Sounds», картки «Letters», картки «Toys», картки «Match the letters», картки «Colours», тарілочки з манною крупою, іграшка-рукавичка лисичка, картки з назвами іграшок,  мішечок з іграшками, розмальовки із зображеннями іграшок,звукозаписи пісень, презентація до уроку.

 

Хід уроку:

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Привітання.

- Hello, friends! Let’s start our lesson. At first I want to sing with you the song “Hello! Hello!”

2. Повідомлення теми і мети уроку.

- Today we’ll repeat the names of our toys, the numbers and colours. I have many surprises for you. So, let’s start

 

ІІ. Основна частина уроку.

  1. Фонетична зарядка. «Казочка про Веселого Язичка»
  • Давайте пригадаємо деякі пригоди нашого Язичка.
  • Які улюблені вправи ви він робить, коли прокидається? - [d-d-d], [t-t-t], [n-n-n], [l-l-l]
  • Як він прибирає у своєму будиночку?
  • замітає [s-s-s]
  • витирає віконечка [w-w-w]
  • вибиває килимок [b-b-b]
  • А пам’ятаєте, коли наш Язичок захворів?
  • у нього боліло горлечко [æ-æ-æ]
  • він кашляв [k-k-k]
  • А коли він одужав, то гукав своїх друзів [ei-ei-ei] – Lets play!
  • А ми з вами теж будемо багато гратися на уроці.
  1. Повторення вивчених літер.
  • Let’s name the letters and their songs. Діти називають літери, які бачать на картках і пишуть їх у повітрі.
  • Let’s play the game “Catch a sound”

Діти плескають в долоні, коли чують слово, в якому є звуки, які вчитель показує на картці.

  • Do you remember how to write letters?

Діти одержують тарілочки з манною крупою, які їм роздає лисичка Фані.

  • Слухайте уважно, які літери вам називатиме Фані, і намалюйте такі літери у своїх тарілочках.

 

Вправа «Match the letters»

Діти одержують картки, де слід з’єднати велику і малу літеру.

 

  1. Фізкультхвилинка.
  • Hands up! Hands down!

Hands on hips! Sit down!

Stand up! Hands to the sides!

Band left, band right!

Hands on hips!

One, two, three – hop!

One, two, three – stop!

 

  1. Повторення вивчених кольорів.
  • There are a lot of colours  aroud you. Look at the classboard. Let’s name them:

red                         orange                  yellow

pink                        green                    white

blue                        brown                   black

 

  • You know the song about these colours .

Unit 5 lesson 2-2 mp3

 

  1. Повторення вивчених іграшок.
  • Look at the classboard and answer my questions:
  • What’s this? – It’s a …..(doll, ball, bell, car, train, plane, bike, kite, teddy, bunny ) . Let’s count them.

Учитель прикріплює на дошці зображення іграшок та слова з їх назвами.

 

-Now we’ll play the game “What’s missing?”

Учитель по черзі приймає з дошки по одній картці. В кінці гри на дошці залишаються лише назви іграшок. Ділить дітей на дві команди, кожна з яких одержує по 5 слів. Кожна група має знайти картку із зображенням іграшки, назву якої мають, та прикріплюють їх на відповідне місце.

 

  1. Фізкультхвилинка.

I can walk like a dog.

I can jump like a frog.

I can fly like a bird.

I can swim like a fish.

 

  1. Гра “Magic bag”
  • Смайлик Сем підготував для вас цікавий сюрприз.
  • Put your hand hand into the bag and take out only one toy. Than your task is name the toy.

 

ІІІ. Заключна частина уроку.

  1. Підведення підсумків уроку.
  • So,  today we have repeat the toys, the colours,  the numbers. Now we’ll sing our favourite song “Toys, toys, toys” ( посібник Family and friends – 1)

 

  • You are very clever boys and girls. And Smiling Sam has some presents for yoг.

 

Діти одержують розмальовки іграшок, назви яких вони повторили на сьогоднішньому уроці.

 

  1. Закінчення уроку.
  • Goodbye, goodbye, goodbye to you!
  • Goodbye, goodbye, goodbye to you!

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
31 січня 2020
Переглядів
1510
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку