Відкритий урок за темами: «Hello friends!», «My school», «Family and friends».

Про матеріал
- Перевірити рівень знань, умінь і навичок ; - Мотивувати необхідність і значущість володіння іноземною мовою як неповторним засобом міжкультурного спілкування ; - Розвивати уміння описувати малюнки ; - Формувати розуміння англійської мови на слух; - Формувати навички правильної вимови звуків ; - Розвивати уміння працювати в класі ; - Виховувати інтерес до вивчення англійської мови;
Перегляд файлу

Відкритий урок за темами: «Hello friends!», «My school», «Family and friends».

Мета:

  • Перевірити рівень знань, умінь і навичок ;
  • Вмотивувати необхідність і значущість володіння іноземною мовою як неповторним засобом  міжкультурного  спілкування ;
  • Розвивати уміння описувати малюнки ;
  • Формувати розуміння англійської мови на слух;
  • Формувати навички правильної вимови звуків ;

-  Розвивати уміння працювати в класі ;

-  Виховувати інтерес до вивчення англійської мови;

 

Завдання:

  • Актуалізувати  раніше придбані знання ,уміння та навички;
  • Засвоїти навички усного мовлення ;

-  Активізувати  в мові раніше вивчені слова за темами: «Знайомство» (Hello, friends), « Моя школа» («My school”), «Сім’я і друзі» («Family and friends»).

     - Закріпити назви чисел від 1-10 та кольори;

     - Закріпити англійську абетку

Тип уроку: комбінований, системно-узагальнюючий.

Методи: узагальнення та систематизації, практичний, словесний, наочний.

Форми роботи: групова, рольова гра.

Обладнання : іграшка (хлопчик Ден), картки з літерами, дошка,відео проектор, наочні матеріали, комп’ютер, відеоролики з піснями,м’ячик,сумка (портфель),шкільне приладдя(ручка,олівець,зошит,книга,пенал…),картина Лондон ,картина з райдугою,фото сім`ї  Дена.

 

ХІД УРОКУ

ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

  1. Привітання.

Т: Hello, children! Nice to see you! How are you? Ps; We are fine, thank you!

T  : Діти, сьогодні до нас на урок прийшли гості давайте ми їх також привітаємо.

Ps: Good morning, every one! We are glad to see you!

 T: And now , clap each other’s hands and say : Hi!

«Good morning song». Let’s   sing our song .Lets smile! Діти співають пісню.

 

Good morning! (4раза)

One, two – one, two, three!

Good morning!

Good morning!

Hello, and how are you? 2 рази

Early in the morning

I say «Good morning»

Hello , and how are you?

In the morning

I clap my   hаnds ,

In the   morning ,

I do my dance,

In the  morning ,

I shout « Hurray! »

This is going to be a wonderful   day!

  1. Організаційний  момент.

Сьогодні на уроці ми закріпимо слова шкільні  приладдя   та назви членів вашої родини   , також  закріпимо з вами назви цифр, кольори та літери англійської абетки. Почнемо наш урок. Lets  start  our  lesson.

T-Are you ready?

 P -  Yes , we are.

  1. Сюрпризний момент.

T: Close your eyes! Заплющить очі! (Діти закривають очі)

T: Knock, knock, knockOpen your eyes! (В цей час вчитель дістає ляльку хлопчика за ім’ям Ден)

D: Hello children! How are you? I am Den! I am from very big and beautiful city, from London!

 

C:\Users\Александр\Desktop\Школа\Портфолио\Good buy !\London_increase.jpg

 

Привіт, я Ден та приїхав з Лондона. Do you   want   to come to me?

Ps: Yes, we do

D: Do you speak English? А ви вивчаєте англійську мову?

Ps: Yes, we do.

D: Любі друзі, давайте поговоримо з вами на моєї рідної мові, для того щоб я зрозумів наскільки ви її добре знаєте. Dear friends! Lets speak in   my native language so that I understand how well you know. In order to so quickly meet with you I take you a ball and you need ask each other a question. Для того, щоб швидше познайомитись з вами, я дам м’яч, який ви по черзі повинні передавати один одному та  поставити  запитання.

  1. Мовна зарядка .

Діти один одному ставлять запитання та передають м’яч:

-How are you ?    

- I am fine thank you .Repeat  everyone.(Діти повторяють хором запитання).

-Whats your name?

-My name is…

 -What’s surname?

  -My surname is…

-How old are you ?

 - I am …

Where do you   live ?

  - I live in Mariupol.

- Where do you study? 

  - I study at gymnasium school number   twenty seven.

-Where are you from?

 - I am from Ukraine.

 -What the weather like today?

  - The weather is fine.

  1. Введення в іншомовну атмосферу.

D: My dear, friends! I see the weather is fine in your town. And in my city in London it is often rain. Do you know what may appear in the sky after   the rain? - Ps: Yes ,we do. Т: In the sky after the rain may appear a rainbow. Друзі, я дивлюсь що у вашому місці зараз гарна погода. А в моєму місті, у Лондоні, дуже часто йдуть дощі. А ви знаєте, що може з’явитись у небі після дощу?

Ps: Так! Після дощу у небі з’являється райдуга!

 

C:\Users\Александр\Desktop\Школа\Портфолио\Good buy !\rainbow_PNG5580.png

 

D: А які кольори у райдуги знаєте? What colors rainbow do you know? (Вчитель показує малюнок райдуги та діти називають кольори та співають пісню).

T: And we also know a rainbow   song, which  we are now singing. Lets sing our song . А ще ми знаємо пісню про райдугу, яку тобі зараз заспіваємо. (Діти співають пісню “Rainbow song” )

Red

Yellow

Pink

Green

Purple

Orange

Blue

I can sing a rainbow, sing a rainbow

Sing a rainbow too (Sing along with me)

Listen with your eyes, listen with your ears

And sing everything you see

I can sing a rainbow, sing a rainbow

Sing a rainbow too.

T: Wonderful! You sang this song very beautifully! Thank you, very much!

D: My dear friends Can you count too? Let’s count how many colors a rainbow has? А рахувати ви теж вмієте? Давайте порахуємо скільки кольорів у райдуги? Lets count, how many colors a rainbow has? (Діти рахують та називають кольори райдуги)

Ps: Red is one, orange is two

D: А давайте зараз з вами трішки відпочинемо… Let’s have a rest. Фізкультхвилинка.

Відео  "Head shoulders Knees and toes…»

(учні слідкують і повторюють команди Дена).

Head, shoulders ,

Knees and toes, knees and toes

Head shoulders,

Knees and toes, knees and toes

Eyes and ears ,

And mouth and nose

Head, shoulders,

Knees and toes,

knees and toes.

  1. Етап засвоєння матеріалу та формування засвоєнь умінь та навичок.
  1. D: Друзі, у мене у Лондоні є велика сім’я: мати, батько, брат, сестра, бабуся та дідусь. My dear friends, I have a big family in London: a father. His name is Ban. A mother. Her name is Lusi. A sister. Her name is Liz. A brother. His name is Mike. Grandmother and grandfather…

 

G:\photo_2018-11-19_21-11-28.jpg

 

Розкажіть про свою родину? Tell me please about your family?

Ps: I have…His (Her) name is…

( Кожен учень розповідає про свою сімю)

  1. D: Я дивлюсь, що в кожного з вас біля парт стоять портфелі.

 I see everyone have bags near the desks. I go to school too. Help me please to pack a bag. Я теж ходжу до школи, допоможіть мені будь ласка зібрати портфель, що у ньому повинно знаходитись?

T: Dear children, tell а Den, please what he must take to school. Підкажіть йому, що  треба взяти до школи. ( на стільці лежить шкільне обладнання ,діти допомагають скласти сумку)

T: Your task is to choose only those items that are need in school.

 Light flashlight!

Ps: Take a Den takes a pen, please…take a pencil, take a pencil case, and take a copybook…

(вчитель по черзі викликає учнів до дошки.) Go to the blackboard.

D: Thank you   my dear friend.

D: Let’s play one more   a game so that I was sure you will come to me Are you ready?

А давайте ми з вами пограємо ще в одну гру, для того, щоб я був упевнений, що ви зможете приїхати до мене в гості в Лондон. 

c) D: At   first , I ll show the letters and you should name it.Let’s play a game» What the  letter is missing?»

Спочатку, я буду показувати літери, а ви їх повинні будете назвати. (Діти називають літери). Гра:» Якої літери не стало Картки з літерами  на дошці, діти заплющують очі ,а вчитель в цей час убирає одну із карток.

d) D: And now   name any word ,  that starts with this letter.

 А зараз назвіть будь яке слово, яке починається на цю літеру. (Ден показує літеру, діти по черзі промовляють слова).

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

  1. Підведення  підсумків уроку.

D:My dear friend  I really liked how you work at the lesson. You know a lot of things and now you can safely come to me to London. My dear friends, thank you very much   and I have to go and good byе !

Друзі,мені дуже сподобалось як ви працюєте на уроці . Ви багато чого знаєте вже  і   ви тепер сміливо можете приїхати до мене в гості. Дякую вам і допобачення.

 T: Who came today? Where does he live? What interеsting do you know today? What did the most like ? Діти, хто до нас  сьогдні приходив?Де  живе  Ден ?Що цікавого ви дізналися сьогодні?Що сподобалось більш за все?

Т :Now It is time to say» good bye »! Let’s sing our good buy song. 

( Діти співають  пісню).

Закінчення уроку.

T: Let’s sing our » Good bye song».

 

Good bye -6 p,

It’s time to say «Good bye»!

But first   work-3p,

 Jump-3p,

 Run-3p,

Stop!

Hоp - 3p,

Swim-3p,

Dance-3p,

Stop!

 Good bye -6 p,

It’s time to say «Good bye! »

T:  The lesson is over. You work is very well today. Have a nice day! See you next time!

Т: Goodbye, children! Ps: Good bye!

C:\Users\Александр\Desktop\Школа\Портфолио\Good buy !\its-time-to-say-goodbye-my-friends.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 лютого 2020
Переглядів
1188
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку