Відкритий урок за темами: «Hello friends!», «My school», «Family and friends».
Мета:
- Розвивати уміння працювати в класі ;
- Виховувати інтерес до вивчення англійської мови;
Завдання:
- Активізувати в мові раніше вивчені слова за темами: «Знайомство» (Hello, friends), « Моя школа» («My school”), «Сім’я і друзі» («Family and friends»).
- Закріпити назви чисел від 1-10 та кольори;
- Закріпити англійську абетку
Тип уроку: комбінований, системно-узагальнюючий.
Методи: узагальнення та систематизації, практичний, словесний, наочний.
Форми роботи: групова, рольова гра.
Обладнання : іграшка (хлопчик Ден), картки з літерами, дошка,відео проектор, наочні матеріали, комп’ютер, відеоролики з піснями,м’ячик,сумка (портфель),шкільне приладдя(ручка,олівець,зошит,книга,пенал…),картина Лондон ,картина з райдугою,фото сім`ї Дена.
ХІД УРОКУ
ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Т: Hello, children! Nice to see you! How are you? Ps; We are fine, thank you!
T : Діти, сьогодні до нас на урок прийшли гості давайте ми їх також привітаємо.
Ps: Good morning, every one! We are glad to see you!
T: And now , clap each other’s hands and say : Hi!
«Good morning song». Let’s sing our song .Lets smile! Діти співають пісню.
Good morning! (4раза)
One, two – one, two, three!
Good morning!
Good morning!
Hello, and how are you? 2 рази
Early in the morning
I say «Good morning»
Hello , and how are you?
In the morning
I clap my hаnds ,
In the morning ,
I do my dance,
In the morning ,
I shout « Hurray! »
This is going to be a wonderful day!
Сьогодні на уроці ми закріпимо слова шкільні приладдя та назви членів вашої родини , також закріпимо з вами назви цифр, кольори та літери англійської абетки. Почнемо наш урок. Lets start our lesson.
T-Are you ready?
P - Yes , we are.
T: Close your eyes! Заплющить очі! (Діти закривають очі)
T: Knock, knock, knock…Open your eyes! (В цей час вчитель дістає ляльку хлопчика за ім’ям Ден)
D: Hello children! How are you? I am Den! I am from very big and beautiful city, from London!
|
Привіт, я Ден та приїхав з Лондона. Do you want to come to me?
Ps: Yes, we do…
D: Do you speak English? А ви вивчаєте англійську мову?
Ps: Yes, we do.
D: Любі друзі, давайте поговоримо з вами на моєї рідної мові, для того щоб я зрозумів наскільки ви її добре знаєте. Dear friends! Let’s speak in my native language so that I understand how well you know. In order to so quickly meet with you I take you a ball and you need ask each other a question. Для того, щоб швидше познайомитись з вами, я дам м’яч, який ви по черзі повинні передавати один одному та поставити запитання.
Діти один одному ставлять запитання та передають м’яч:
-How are you ?
- I am fine thank you .Repeat everyone.(Діти повторяють хором запитання).
-What’s your name?
-My name is…
-What’s surname?
-My surname is…
-How old are you ?
- I am …
Where do you live ?
- I live in Mariupol.
- Where do you study?
- I study at gymnasium school number twenty seven.
-Where are you from?
- I am from Ukraine.
-What the weather like today?
- The weather is fine.
D: My dear, friends! I see the weather is fine in your town. And in my city in London it is often rain. Do you know what may appear in the sky after the rain? - Ps: Yes ,we do. Т: In the sky after the rain may appear a rainbow. Друзі, я дивлюсь що у вашому місці зараз гарна погода. А в моєму місті, у Лондоні, дуже часто йдуть дощі. А ви знаєте, що може з’явитись у небі після дощу?
Ps: Так! Після дощу у небі з’являється райдуга!
|
D: А які кольори у райдуги знаєте? What colors rainbow do you know? (Вчитель показує малюнок райдуги та діти називають кольори та співають пісню).
T: And we also know a rainbow song, which we are now singing. Lets sing our song . А ще ми знаємо пісню про райдугу, яку тобі зараз заспіваємо. (Діти співають пісню “Rainbow song” )
Red
Yellow
Pink
Green
Purple
Orange
Blue
I can sing a rainbow, sing a rainbow
Sing a rainbow too (Sing along with me)
Listen with your eyes, listen with your ears
And sing everything you see
I can sing a rainbow, sing a rainbow
Sing a rainbow too.
T: Wonderful! You sang this song very beautifully! Thank you, very much!
D: My dear friends Can you count too? Let’s count how many colors a rainbow has? А рахувати ви теж вмієте? Давайте порахуємо скільки кольорів у райдуги? Let’s count, how many colors a rainbow has? (Діти рахують та називають кольори райдуги)
Ps: Red is one, orange is two…
D: А давайте зараз з вами трішки відпочинемо… Let’s have a rest. Фізкультхвилинка.
Відео "Head shoulders Knees and toes…»
(учні слідкують і повторюють команди Дена).
Head, shoulders ,
Knees and toes, knees and toes
Head shoulders,
Knees and toes, knees and toes
Eyes and ears ,
And mouth and nose
Head, shoulders,
Knees and toes,
knees and toes.
|
Розкажіть про свою родину? Tell me please about your family?
Ps: I have…His (Her) name is…
( Кожен учень розповідає про свою сімю)
I see everyone have bags near the desks. I go to school too. Help me please to pack a bag. Я теж ходжу до школи, допоможіть мені будь ласка зібрати портфель, що у ньому повинно знаходитись?
T: Dear children, tell а Den, please what he must take to school. Підкажіть йому, що треба взяти до школи. ( на стільці лежить шкільне обладнання ,діти допомагають скласти сумку)
T: Your task is to choose only those items that are need in school.
Light flashlight!
Ps: Take a… Den takes a pen, please…take a pencil, take a pencil case, and take a copybook…
(вчитель по черзі викликає учнів до дошки.) Go to the blackboard.
D: Thank you my dear friend.
D: Let’s play one more a game so that I was sure you will come to me Are you ready?
А давайте ми з вами пограємо ще в одну гру, для того, щоб я був упевнений, що ви зможете приїхати до мене в гості в Лондон.
c) D: At first , I ll show the letters and you should name it.Let’s play a game» What the letter is missing?»
Спочатку, я буду показувати літери, а ви їх повинні будете назвати. (Діти називають літери). Гра:» Якої літери не стало Картки з літерами на дошці, діти заплющують очі ,а вчитель в цей час убирає одну із карток.
d) D: And now name any word , that starts with this letter.
А зараз назвіть будь яке слово, яке починається на цю літеру. (Ден показує літеру, діти по черзі промовляють слова).
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.
D:My dear friend I really liked how you work at the lesson. You know a lot of things and now you can safely come to me to London. My dear friends, thank you very much and I have to go and good byе !
Друзі,мені дуже сподобалось як ви працюєте на уроці . Ви багато чого знаєте вже і ви тепер сміливо можете приїхати до мене в гості. Дякую вам і допобачення.
T: Who came today? Where does he live? What interеsting do you know today? What did the most like ? Діти, хто до нас сьогдні приходив?Де живе Ден ?Що цікавого ви дізналися сьогодні?Що сподобалось більш за все?
Т :Now It is time to say» good bye »! Let’s sing our good buy song.
( Діти співають пісню).
Закінчення уроку.
T: Let’s sing our » Good bye song».
Good bye -6 p,
It’s time to say «Good bye»!
But first work-3p,
Jump-3p,
Run-3p,
Stop!
Hоp - 3p,
Swim-3p,
Dance-3p,
Stop!
Good bye -6 p,
It’s time to say «Good bye! »
T: The lesson is over. You work is very well today. Have a nice day! See you next time!
Т: Goodbye, children! Ps: Good bye!