Урок "Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою"

Про матеріал
  • сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити вміння працювати з клавіатурою та мишею, повторити пристрої комп'ютера, вдосконалити навички роботи з клавіатурою;
Перегляд файлу

Тема : Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою.

Цілі:

  •                 навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити вміння працювати з клавіатурою та мишею, повторити пристрої комп’ютера, вдосконалити навички роботи з клавіатурою;
  •                 розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  •                 виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: закріплення знань, умінь і навичок.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики

Хід уроку

І. Організаційна частина

Привітання

Налаштування настрою

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення назв та призначення основних та додаткових пристроїв ПК

Кросворд

Завдання:

  1. Схожа на сіру тваринку з хвостиком.
  2. У комп’ютері його називають «системний…»
  3. Необхідна для введення інформації в комп’ютер.
  4.  Пристрій для відтворення звуку.
  5. Для довготривалого зберігання інформації використовують…
  6. Керує роботою всіх пристроїв комп'ютера.
  7. Схожий на телевізор.

 

1.М

И

Ш

К

А

 

 

2.  Б

Л

О

К

 

3. К

Л

А

В

І

А

Т

У

Р

А

4. К

О

Л

О

Н

К

И

 

5.Д

И

С

К

6. П

Р

О

Ц

Е

С

О

Р

7. М 

О

Н

І

Т

О

Р

 

Знайдіть зайве слово:

  • Джойстик;
  • Клавіатура;
  • Сканер; //пристрій введення графічної інформації
  • Ігрова приставка.

Додайте до кожної літери відсутню частину

 Пазли.

Завдання для швидких та кмітливих – скласти пазли. (Робота у парах, малюнок заздалегідь розрізати й перемішати).

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

На сьогоднішньому уроці ми будемо вдосконалювати навички роботи з маніпуляторами, зокрема – з клавіатурою.

IV. Оголощення теми і мети уроку

V. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Ми з вами почали освоювати ази комп'ютерної грамотності: вивчили основні пристрої комп'ютера, вчилися працювати з мишкою, та для того щоб успішно працювати на комп’ютері, необхідно добре знати клавіатуру, призначення окремих її клавіш.

До сьогоднішнього уроку ми з вами вже знайомились з клавіатурою, з розміщенням клавіш на клавіатурі. Вчились правильно розміщати руки, зокрема пальці, на клавіатурі. А сьогодні – ми будемо вдосконалювати свої навички роботи з маніпуляторами, клавіатурою.

А для того, щоб вам було цікавіше вдосконалювати свої навички роботи на клавіатурі, ми скористуємося програмним забезпеченням «Сходинки до інформатики»

Щоб запустити програму «Сходинки до інформатики», слід на робочому столі знайти відповідну піктограму (на слайді показую) і клікнути по ній 2 рази лівою кнопкою миші. Перед вами відкриється вікно програми, обираємо тренажер «Кіт-риболов». Для того, щоб розпочати роботу на тренажері, слід навести вказівник мишки в верхню частину вікна. Там з’явиться панель налаштувань і натискаємо кнопку «Розпочати».

Для того, щоб спіймати рибку на гачок, слід на клавіатурі натиснути клавішу з тією літерою, яка зображена на рибці.

V. Фізкультхвилинка

VI. Хвилинка-цікавинка

Пам’ятник клавіатурі.

При слові «пам’ятник» ми найчастіше уявляємо собі пам’ятник людині або якій-небудь тварині. Але є не зовсім звичайне скульптурне зображення пам’ятника – пам’ятник клавіатурі. Так-так, самій звичайній комп’ютерній клавіатурі. Знаходиться цей пам’ятник в Єкатеринбурзі і є самою справжньою пам’яткою міста.

Пам’ятник комп’ютерній клавіатурі з’явився в місті в 2005 році. Автором пам’ятника став Анатолій Вяткін. Хоч цей пам'ятник не став офіційним, але це найпопулярніше місце в місті для прогулянок та побачень. 

Сам пам’ятник – це бетонна копія комп’ютерної клавіатури в масштабі 1 до 30. Складається вона з 104 клавіш, а кожна клавіша важить від 100 до 500 кілограмів. Відстань між клавішами становить 15 сантиметрів.

VII. Формування вмінь та навичок

Повторення правил техніки безпеки

Але перед роботою ми повинні повторити правила техніки безпеки.

На комп’ютерах діти відкривають програму “Сходинки до інформатики», а в ній знаходять клавіатурний тренажер «Кіт-риболов» і вдосконалюють свої навички роботи з клавіатурою (під час практичного заняття я весь час знаходжусь біля дітей і допомогаю їм).


 


Практичне завдання

Створіть  у текстовому редакторі надрис

Прізвище ім’я, по батькові

Релаксація

Після роботи за комп’тером діти виконують вправи для профілактики короткозорості та порушення зору (гімнастика для очей).

VIІI Підбиття підсумків уроку

Отже, діти, сьогодні на уроці ви вдосконалювали свої навички роботи на клавіатурі з допомогою програми «Сходинки до інформатики»,

Скажіть будь ласка, чи сподобався вам сьогоднішній урок?

  • Що сподобалось найбільше?
  • Що вдавалось найскладніше?

Ви сьогодні дуже гарно попрацювали, проявили активність, цікавість. Я дякую всім за увагу, бажаю успіхів і натхнення. До нових зустрічей.

doc
Додав(-ла)
Хомич Іванна
Додано
2 грудня 2018
Переглядів
2538
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку