Архів містить в собі сценарій заходу, а також додатки до завдань.
Гра "Хто розумніше" створена для повторення матеріалу за 5-6 клас. Вона вміщає в собі наступні теми: Алгоритми, Растрова та векторна графіка, Склад ПК, а також початкові знання з ТБ.
Цілі і завдання заходу:
Хід заходу будується на основі ігрових прийомів роботи. Для цього створено 5 ігор із завданням різної складностів. Завдання підібрані творчі, для сприяння розвитку логічного і творчого мислення учнів, уміння спостерігати і аналізувати, робити висновки, і знаходити правильне рішення в групі. Вони з задоволенням їх виконали і впоралися в повному обсязі.
Для додання цікавого характеру і активізації пізнавальної діяльності учнів в розробку додані наступні прийоми: тимчасові обмеження, робота в групах, барвисті плакати на дошці.
Гра: «ХТО РОЗУМНІШИЙ»
Мета:
Обладнання:
Мої найщиріші вітання нашим глядачам по сумісництву і журі це ...
Знання допомагають сьогодні людині спускатися на дно океану і проникати в космічні глибини. Знання допомагають винаходити нові й нові машини, щоб ваша праця здавалась легкою й цікавою. Без знань не можна стати ні гарними працівниками ні учнями.
А як ми знаємо навчання – це подорож у світ знань, світ чарівний та безмежний! Так давайте згадаємо , які знання ми з вами отримали за 5 та 6 класи. Пропоную об’єднатись у команди та почати змагання!
У змаганні будуть приймати участь дві команди: команда дівчат «Girl’s», капітан команди …., та команда хлопців «Boy’s», капітан команди …
Дякуємо учасникам. А перш ніж розпочати нашу гру, хочу ознайомити вас з правилами. Всі запитання і завдання будуть пов’язані з матеріалом який ми вивчали в 6 класі на уроці інформатики. Ви повинні проявити свою ерудицію, уважність і кмітливість, при цьому дотримуватись правил хорошого тону. Гра складається з 5 геймів. Після кожного гейму командам переможцям будуть надаватись бонусні завдання вагою у 10 балів.
І гейм
(протягом 1 хвилини команди відповідають на питання за кожну правильну відповідь отримують 2 бали, на моніторі у той час вмикається відео з таймером)
Перша команда:
(Текстові редактори, текстові процесор)
(Ключові слова)
(Мультимедійні програвачі, або медіа- плеєри)
Друга команда
Бонусне завдання
(На дошці висить плакат для команди переможця.. протягом 0,45 хвилини розплутати цей ребус)
ІІ гейм
Зараз ми дізнаємось хто більш ерудований в термінології ПК. За цим посиланням(малюнок…… а за ним С:\Робочий стіл\Хто розумніше\Лабіринт )ви знайдете малюнок-табличку.. в ній зашифровані слова пов’язані з інформатикою та комп’ютерами, до того ж букви слів записані змійкою тобто вони можуть бути записані в будь-якому напрямку по горизонталі і по вертикалі (зліва направо, знизу вгору і т.д). Вам треба протягом 5 хвилин знайти якомога більше слів.. команда яка знайде найбільшу кількість слів переможе.
Р |
О |
Г |
Р |
Р |
О |
К |
І |
М |
С |
П |
А |
М |
А |
Х |
М |
Р |
О |
С |
К |
Ш |
А |
С |
Е |
Ц |
А |
М |
Е |
Х |
А |
И |
М |
О |
Р |
О |
Р |
П |
Р |
Е |
Н |
К |
М |
О |
Н |
І |
Т |
А |
Ч |
Т |
М |
Л |
А |
В |
І |
Т |
Д |
А |
П |
И |
Р |
П |
Д |
Р |
А |
О |
Р |
А |
Л |
Г |
О |
Л |
А |
І |
Т |
У |
Е |
П |
М |
О |
К |
А |
Т |
Т |
А |
Р |
Т |
‘Ю |
Т |
Е |
Р |
Закодовані слова: сканер, комп’ютер, плата, клавіатура, монітор, дріт, миша, процесор, програма, мікросхема, ет(@), тачпад, алгоритм, хром.
Бонусне завдання
(треба розплутати ці загадки)
ІІІ гейм
Зараз ми з вами зіграємо в гру хрестики нулики. На дошці намальована таблиця з номерами( на звороті QR-коди). Ви повинні відсканувати код щоб дізнатись завдання. Переможе той хто виграє у гру «Хрестики нулики».
Завдання створюються на сайті https://learningapps.org
Бонусне завдання
(гра “крокодил”)
До дошки викликається один з учасників команди. За ним вішають плакат з деталлю комп'ютера.
Протягом 1 хвилини учасник задає питання, на які його команда може відповісти лише так або ні.
ІV гейм
Давайте згадаємо, як добре ми вміємо працювати в програмах. Пропоную скласти пазл у графічному редакторі Paint та зберегти малюнок на Робочому столі. Пазл складається за допомогою інструменту Прямокутне виділення та операції перетягування. На вашому робочому столі знайдете папку за шляхом С:\Робочий стіл\Хто розумніше\IV гейм.
Бонусне завдання
Пропоную нам з вами спробувати свої сили в розшифруванні коду. На дошці розташований малюнок. Вам потрібно протягом 3 хвилин розв’язати цей шифр
Пристрій введення інформації
76341655
V гейм
Ось вже підійшов час до останньої гри. На ваших робочих столах в папці є файл під назвою «V гейм». Він складається з фрагменту таблиці кодування символів та закодованого висліву. Яка команда першою розкодує слово отримає перемогу в останньому геймі. Ну що, розпочнемо?!
Фрагмент таблиці кодування символів
А 128 |
Б 129 |
В 130 |
Г 131 |
Ґ 132 |
Д 133 |
Е 134 |
Є 135 |
Ж 136 |
З 137 |
И 138 |
І 139 |
Ї 140 |
К 141 |
Л 142 |
М 143 |
Н 144 |
О 145 |
П 146 |
Р 147 |
С 148 |
Т 149 |
У 150 |
Ф 151 |
Х 152 |
Ц 153 |
Ч 154 |
Ш 155 |
Щ 156 |
Ь 157 |
Ю 159 |
Я 160 |
а 161 |
б 162 |
в 163 |
г 164 |
ґ 165 |
д 166 |
е 167 |
є 168 |
ж 169 |
з 170 |
и 171 |
і 172 |
ї 173 |
к 174 |
л 175 |
м 176 |
н 177 |
о 178 |
п 179 |
р 224 |
с 225 |
т 226 |
у 227 |
ф 228 |
х 229 |
ц 230 |
ч 231 |
ш 232 |
щ 234 |
ь 235 |
ю 236 |
я 237 |
! 33 |
– 44 |
. 46 |
‘ 47 |
|
|
144 167 163 178 175 178 166 172 226 171 146 141 44 162 227 226 171 162 167 170 164 224 161 176 178 226 177 171 176 46 (Не володіти ПК – бути безграмотним)
Давайте підіб’ємо підсумки..( Підраховуємо кількість балів. Та визначаємо переможців)
Висновок:
Ми з вами сьогодні подолали цілий світ змагань. Згадали та здобули нові знання. А людина яка багато знає і багато вміє більш корисна для нашого суспільства.
С:\Робочий стіл\Хто розумніше\Лабіринт
С:\Робочий стіл\Хто розумніше\IV гейм