Урок-Гра "Хто Розумніший"

Про матеріал

Архів містить в собі сценарій заходу, а також додатки до завдань.

Гра "Хто розумніше" створена для повторення матеріалу за 5-6 клас. Вона вміщає в собі наступні теми: Алгоритми, Растрова та векторна графіка, Склад ПК, а також початкові знання з ТБ.

Цілі і завдання заходу:

  • повторити вивченний материал за 5-6 клас;
  • коригувати та поглибити знання учнів;
  • розвивати пізнавальну активність, кмітливість, спостереження, логічне мислення;
  • виховати любов до предмету, наполегливість, працелюбність, бажання боротися за перемогу.

Хід заходу будується на основі ігрових прийомів роботи. Для цього створено 5 ігор із завданням різної складностів. Завдання підібрані творчі, для сприяння розвитку логічного і творчого мислення учнів, уміння спостерігати і аналізувати, робити висновки, і знаходити правильне рішення в групі. Вони з задоволенням їх виконали і впоралися в повному обсязі.

Для додання цікавого характеру і активізації пізнавальної діяльності учнів в розробку додані наступні прийоми: тимчасові обмеження, робота в групах, барвисті плакати на дошці.


Перегляд файлу

Гра: «ХТО РОЗУМНІШИЙ»

Мета:

  •   повторити вивчений матеріал за навчальний рік за 5-6 клас;
  •   коригувати  та поглибити знання учнів;
  •   розвивати пізнавальну активність; кмітливість, спостереження, логічне мислення, творчу думку;
  •   виховати любов до предмету,  наполегливість, працелюбність, бажання боротися за перемогу.

Обладнання: 

  •  ПК
  • сканер qr-коду
  • дошка

 

Мої найщиріші вітання нашим глядачам по сумісництву і журі це ...

Знання допомагають сьогодні людині спускатися на дно океану і проникати в космічні глибини. Знання допомагають винаходити нові й нові машини, щоб ваша праця здавалась легкою й цікавою. Без знань не можна стати ні гарними працівниками ні  учнями.

А як ми знаємо навчання – це подорож у світ знань, світ чарівний та безмежний! Так давайте згадаємо , які знання ми з вами отримали за 5 та 6 класи. Пропоную об’єднатись у команди та почати змагання! 

У змаганні будуть приймати участь дві команди: команда дівчат «Girls», капітан команди …., та команда хлопців «Boys», капітан команди …

Дякуємо учасникам. А перш ніж розпочати нашу гру,  хочу  ознайомити вас з правилами. Всі запитання і завдання будуть пов’язані з матеріалом який ми вивчали в 6 класі на уроці інформатики. Ви повинні проявити свою ерудицію, уважність і кмітливість, при цьому дотримуватись правил хорошого тону. Гра складається з 5 геймів.  Після кожного гейму командам переможцям будуть надаватись бонусні завдання вагою у 10 балів.

І гейм

(протягом 1 хвилини команди відповідають на питання за кожну правильну відповідь отримують  2 бали, на моніторі у той час вмикається відео з таймером)

Перша команда:

  1.      Скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв’язання поставленої задачі? (Алгоритм)
  2.      Частина операційної системи, що забезпечує управління файлами і папками на носіях даних ? (Файлова система)
  3.      Програми, призначені для створення й опрацювання текстових документів?

 (Текстові редактори, текстові процесор)

  1.      Об’єкт, здатний виконати задані йому команди? (Виконавець)
  2.      Слово або кілька слів, за якими здійснюється пошук потрібних відомостей?

 (Ключові слова)

  1.      Програма, призначена для перегляду веб- сторінок і розміщення на них текстових, графічних та мультимедійних даних? (Браузер)
  2.      Гіперпосилання для швидкого доступу до веб-сторінок  сайта зі списку обраних сайтів?  (Закладка)
  3.      Програми для відтворення мультимедійних даних? 

 (Мультимедійні програвачі, або медіа- плеєри)

  1.      Посилання на певний об’єкт операційної системи, що міститься в одному з носіїв даних? (Ярлик)
  2. Комп’ютер мережі, що використовує ресурси сервера? (Клієнт)
  3. Поєднання різних способів подання повідомлень?      (Мультимедіа)
  4. Пристрій для виконання операцій над вмістом флеш-карти? (Картрідер)
  5. Всесвітня глобальна мережа? (Інтернет)

Друга команда

  1. Переміщення об’єктів в презентації? (Анімація)
  2. Оптимізація дискового простору, упорядкування кластерів, які належать до одного файла?  (Дефрагментація)
  3. Демонстрація слайдів? (Показ)
  4. Аналогічний до мишки пристрій у портативних комп’ютерах?  (Трекбол)
  5. Комп’ютери з’єднані між собою? (Мережа)
  6. Програма, яка управляє роботою окремих зовнішніх (периферійних) пристроїв ПК? (Драйвер)
  7. Найменша одиниця пам’яті комп’ютера? (Біт)
  8. Поєднання різних форм подання інформації: текстових, графічних, звукових і відео форматів даних, ефектів анімації, елементів керування? (Мультимедіа)
  9. Гнучкий магнітний диск? (Дискета)
  10. Комп’ютерна мережа, що охоплює всі континенти й містить великі обсяги інформації:( Internet)
  11. Розширення .rar мають ( архіви)
  12. Такі програми, як Блокнот, Word Pad, Microsoft Word є (текстовими програмами.)
  13. Як з англійської мови перекладається Windows? (вікна)
  14. Обчислювальний пристрій у древніх греків та римлян? (абак)

Бонусне завдання

(На дошці висить плакат для команди переможця.. протягом 0,45 хвилини розплутати цей ребус)


ІІ гейм

Зараз ми дізнаємось хто більш ерудований в термінології ПК. За  цим посиланням(малюнок……  а за ним С:\Робочий стіл\Хто розумніше\Лабіринт )ви знайдете малюнок-табличку.. в ній зашифровані слова пов’язані з інформатикою та комп’ютерами, до того ж букви слів записані змійкою тобто вони можуть бути записані в будь-якому напрямку по горизонталі і по вертикалі (зліва направо, знизу вгору і т.д). Вам треба протягом 5  хвилин знайти якомога більше слів..  команда яка знайде найбільшу кількість слів переможе.

Р

О

Г

Р

Р

О

К

І

М

С

П

А

М

А

Х

М

Р

О

С

К

Ш

А

С

Е

Ц

А

М

Е

Х

А

И

М

О

Р

О

Р

П

Р

Е

Н

К

М

О

Н

І

Т

А

Ч

Т

М

Л

А

В

І

Т

Д

А

П

И

Р

П

Д

Р

А

О

Р

А

Л

Г

О

Л

А

І

Т

У

Е

П

М

О

К

А

Т

Т

А

Р

Т

‘Ю

Т

Е

Р

 

Закодовані слова: сканер, комп’ютер, плата, клавіатура, монітор,  дріт, миша, процесор, програма, мікросхема, ет(@), тачпад, алгоритм, хром.

Бонусне завдання

(треба розплутати ці загадки)

  1.     Предмет, який називається так само; як часто жартома називають електронну пошту. ... рідкий або твердий продукт, що містить поверхнево-активні речовини, в поєднанні з водою використовується, як засіб побутової хімії - миючого засобу(МИЛО)
  2.     Вважають, що історія цього знака бере початок ще в середньовіччі, коли монахи, хранителі древніх знань і рукописів, переписували трактати на латині. Небачена популярність до знака прийшла в кінці 80-х - початку 90-х років, коли комп'ютери вийшли за межі лабораторій і з'явилися перші веб-браузери. ... Незважаючи на те що цей знак використовується в усьому світі, різні народи називають його по-різному. Так, корейці називають його равликом. Фінам він нагадує сплячу кішечку, угорцям - черв’яка, китайцям - мишеня, а шведам - ​​булочку з корицею. Кого нагадує цей знак в нашій країні? ... домашня тварина, одне з найбільш поширених (СОБАКА)
  3.     19 вересня 1982 року професор Університету Карнегі-Меллона в місті Пітсбург (штат Пенсільванія) Скотт Фалман запропонував використовувати послідовність деяких символів в якості його зовнішності... це щасливе обличчя є стилізованим зображенням усміхненого людського обличчя, часто зустрічається в популярній культурі.... він зображується у вигляді жовтого кола з двома чорними точками, що представляють очі, і чорної дугою, що символізує рот (СМАЙЛИК)

 


ІІІ гейм

Зараз ми з вами зіграємо в гру хрестики нулики. На дошці намальована таблиця з номерами( на звороті QR-коди). Ви повинні відсканувати код щоб дізнатись завдання. Переможе той хто виграє у гру «Хрестики нулики».

Завдання створюються на сайті https://learningapps.org

C:\Users\User\Desktop\МЕРОПРИЯТИЕ\лёнин апс\скрины\1.jpg

 

 

Бонусне завдання

(гра крокодил)

До дошки викликається один з учасників команди. За ним вішають плакат з деталлю комп'ютера.

Протягом 1 хвилини учасник задає питання, на які його команда може відповісти лише так або ні.


ІV гейм

Давайте згадаємо, як добре ми вміємо працювати в програмах. Пропоную  скласти пазл у графічному редакторі Paint та зберегти малюнок на Робочому столі. Пазл складається за допомогою інструменту Прямокутне виділення та операції перетягування. На вашому робочому столі знайдете папку за шляхом С:\Робочий стіл\Хто розумніше\IV гейм.

  1.    2.   

 

Бонусне завдання

Пропоную нам з вами спробувати свої сили в розшифруванні коду. На дошці розташований малюнок. Вам потрібно протягом 3 хвилин розв’язати цей шифр

Пристрій введення інформації

C:\Users\Дарья\Desktop\тел1.png

76341655

 

 

 

 

 


V гейм

 

Ось вже підійшов час до останньої гри. На ваших робочих столах в папці  є файл під назвою «V гейм». Він складається з фрагменту таблиці кодування символів та закодованого висліву. Яка команда першою розкодує слово отримає перемогу в останньому геймі. Ну що, розпочнемо?!

Фрагмент таблиці кодування символів

 

А

128

Б

129

В

130

Г

131

Ґ

132

Д

133

Е

134

Є

135

Ж

136

З

137

И

138

І

139

Ї

140

К

141

Л

142

М

143

Н

144

О

145

П

146

Р

147

С

148

Т

149

У

150

Ф

151

Х

152

Ц

153

Ч

154

Ш

155

Щ

156

Ь

157

Ю

159

Я

160

а

161

б

162

в

163

г

164

ґ

165

д

166

е

167

є

168

ж

169

з

170

и

171

і

172

ї

173

к

174

л

175

м

176

н

177

о

178

п

179

р

224

с

225

т

226

у

227

ф

228

х

229

ц

230

ч

231

ш

232

щ

234

ь

235

ю

236

я

237

!

33

44

.

46

47

 

 

144  167  163  178  175  178  166  172  226  171  146 141  44  162  227  226  171  162  167  170  164  224  161  176  178  226  177  171  176   46 (Не володіти ПК – бути безграмотним)

Давайте підіб’ємо підсумки..( Підраховуємо кількість балів. Та визначаємо переможців)

 

Висновок:

 

Ми з вами сьогодні подолали цілий світ змагань. Згадали та здобули нові знання. А людина яка багато знає і багато вміє більш корисна для нашого суспільства.

 

 бонусне.jpg
 бонусне.png
Перегляд файлу

 

 

 

С:\Робочий стіл\Хто розумніше\Лабіринт

 

 

 

 

 

С:\Робочий стіл\Хто розумніше\IV гейм

 

 


 заходу1.jpg
 заходу2.jpg
.png
1.jpg
2.jpg
IVг бонусне.png
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V гейм.png
.jpg
1.jpg
.jpg
2.png
zip
Додано
3 грудня 2018
Переглядів
971
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку