Урок інформатики у 2 класі на тему: "Створення зображень за зразком"

Про матеріал
Мета: Формувати вміння практичного застосування знань, умінь і навичок під час роботи з зображеннями у Paint. Формувати й удосконалювати вміння й навички у стандартах прямого й успішного руху до накресленої мети. Забезпечити ситуацію вибору. Формувати вміння розв’язувати типові завдання, формувати творчі вміння. Переносити знання і способи діяльності, життєвого досвіду в нову ситуацію. Формувати групи компетентностей: предметну ІКТ-компетентність, міжпредметні, комунікативні та соціальні компетентності.
Перегляд файлу

«___»__________ 20___ року

Урок №8. Створення зображень за зразком

Мета: Формувати вміння практичного застосування знань, умінь і навичок під час роботи з зображеннями у Paint. Формувати й удосконалювати вміння й навички у стандартах прямого й успішного руху до накресленої мети. Забезпечити ситуацію вибору. Формувати вміння розв’язувати типові завдання, формувати творчі вміння. Переносити знання і способи діяльності, життєвого досвіду в нову ситуацію. Формувати групи компетентностей: предметну ІКТ-компетентність, міжпредметні, комунікативні та соціальні компетентності.

 

Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Paint.

Хід уроку

І. Організаційний етап (1 хв.)

  •                 Привітання з класом. Перевірка присутніх.

Встаньте, діти, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться ви до мене,

Посміхніться і до себе,

Привітайтесь: «Добрий, день!»

  •                 Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні на уроці ми з вами будемо не малювати послідовно разом із вчителем, а будете робити все самостійно.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності (4 хв.)

Не забувайте про правила поведінки на уроці. (Слайд2)

Сьогодні на уроці ми нарешті досягнемо кінцевої точки в нашій подорожі. Вам цікаво куди ми прибудемо? Які ви маєте сподівання? Також нам потрібно бути дуже уважними сьогодні, а саме …

Учні розв’язують ребуси. (Слайди 3-12)

Слайд3-8. Спостерігаю. Уважно потрібно буде спостерігати.

Слайд9-12. Повторюю. І все те, за чим спостерігали, потрібно буде відтворити, повторити на власному малюнку в Paint.

 

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань (1 хв.)

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд13)

1. Який інструмент необхідно обрати, щоб додати текст до малюнку?

2. Як називається пристрій для введення тексту?

IV. Вивчення нового матеріалу (15 хв.)

Слайд14. Ось наш кораблик прибув. Наш гід «Тітонька Сова» розповість про це чудове і загадкове місце.

Слайд15-16. Демонстрація навчального відео «Чудеса світу. Піраміди Єгипту».

 Бесіда

  1. Назвіть назву найдовшої в світі річки. Ніл
  2. Яку з пірамід називають першим чудом світу? Піраміда Хеопса. Які цікаві факти ви запам’ятали про цю піраміду?

Слайд17. Відвідавши Єгипет, діючий глава Абдул-Фаттах Ас-Сиси звернувся до нас із проханням: «Чи не могли б ви, діти, створити листівку про Єгипет за продемонстрованим зразком, котра у вас на батьківщині розповіла б про наш мальовничий куточок?» Створимо?

Слайд18-19. Так як сьогодні на уроці ви будете працювати абсолютно самостійно, то на комп’ютерах вже відкриті заготовлені шаблони, в яких ви будете працювати. Зараз мною будуть додані елементи до малюнка-заготовки, а ви спробуйте описати, яким чином все це було додано, щоб вийшла ось така листівка.

Слайд20. У кожного з вас на парті є конверт, у якому ви знайдете елемент нашої листівки або інструмент, за допомогою якого було створено один з елементів. На екрані поетапно з’являтимуться елементи листівки і ті учні, які матимуть відношення до них, відповідають на запитання:

  • Назвіть та опишіть елемент листівки.
  • Яким чином його можна додати/створити.

Слайд21-22. Піраміда. Трикутник з фоновим кольором «світло-жовтий» та чорним контуром товщини в 1 піксель. Додаємо, натиснувши Фігури        .

Слайд23-25. Піраміда. Трикутник з фоновим кольором «помаранчевий» та  чорним контуром товщини в 1 піксель. Додаємо, натиснувши Фігури        .

Слайд26-27. Цеглина. Прямокутник з фоновим кольором «жовтий» та чорним контуром товщини в 1 піксель. Додаємо, натиснувши Фігури         .

Слайд28-29. Хмаринка. Маркером кольору «Індиго». Вибираємо, натиснувши Пензлі Маркер.

Слайд30. Сонечко. Коло з фоновим кольором «жовтий» та чорним контуром товщини в 1 піксель. Додаємо, натиснувши Фігури         .

Слайд31. Промінці. Розпилювачем жовтого кольору. Вибираємо, натиснувши Пензлі Розпилювач.

Слайд32. Надпис «піраміди». Колір «світло-жовтий», розмір шрифту 82, жирний, підкреслений. Додаємо, натиснувши Знаряддя А .

Слайд33. Що перед нами продемонстровано праворуч? (Створений нами малюнок). Для нас - це листівка з інформацією, котру ми знаємо. Чи може людина, котра не знає ніякої інформації про Єгипет, дізнатись щось нове з нашої листівки? Що саме?

Слайд34. Для людей ми щойно створили модель. Хто чув таке слово та знає, що воно означає? Моделювання - це метод дослідження навколишнього світу, що ґрунтується на заміні конкретного об'єкта досліджень (оригіналу) іншим, подібним до нього.

Слайд35. Коли б ми на власні очі побачили піраміди, то це були б оригінальні об’єкти, а так ми створили лише інформаційну модель у вигляді зображення.

V. Фізкультхвилинка (1 хв.)

Слайд36. Спробуємо повторити всі дії, які буде нам демонструвати герой на екрані (відео фізкультхвилинка).

VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок (20хв.)

  •        Практичне завдання (Слайд37-42)

Увага! Під час роботи за комп’ютером дотримуйся техніки безпеки!

Працюємо за комп’ютером. Створення малюнку за зразком.

  •   Релаксація

Зорова гімнастика

Заплющте очі. Уявіть перед собою трикутник, намалюйте його очима. Тепер коло, прямокутник.

Розплющте очі, витягніть праву руку вперед. Не рухаючи головою, слідкуйте очима, як рухається вказівний палець: вгору-вниз, вліво-вправо.

Знову заплющте очі. Уявіть велосипедне колесо, яке рухається. Оберіть на ньому якусь одну точку і слідкуйте за нею.

Розплющте очі, подивіться вдалину, порахуйте до трьох, міцно заплющте знову. Повторіть тричі.

 

VI. Підведення підсумків уроку (3 хв.)

Вербальне оцінювання учнів.

  •   Бесіда за питаннями (Слайд43)
  1. Які геометричні фігури були використані при створені зображення?
  2. Що таке моделювання?
  3. Для чого воно використовується?

На уроці ми гарно працювали, старались,

Про можливості комп’ютера дізнались.

Розум свій знаннями збагатили,

Бо уважно слухали і гарно вчили.

Тож заняття це пройшло не марно,

Будемо навчатись старанно і гарно.

 

  •   Рефлексія (Слайд44)
  1. Що сподобалося на уроці?
  2. Що було важко?
  3. Що нового дізналися?

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бурячковська Ольга Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 листопада 2019
Переглядів
2219
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку