Урок "Інтегрований урок фізичної культури та математики"

Про матеріал
Інтегрований урІгрова діяльність дитини дуже різноманітна, вона є не лише елементом культури, але й од¬ним із найефективніших засобів виховання дітей і розвитку їх здібностей. У гри є одна специфічна якість — це вільне прикладання сил і творчості дитиниок фізичної культури та математики для 4 класу.
Перегляд файлу

Автор:Вчитель фізичної культури Буюклі С.М.

Інтегрований  урок з фізичної культури та      математики у 4 класі

Тема:«Організовуючі та загальнопідготовчі вправи.Різновиди ходьби»

Мета  уроку: повторити різновиди ходьби, бігу; закріпити комплекс ЗРВ;сприяти закріпленню вивченого матеріалу з математики,

розвивати  пам'ять, логічне  мислення, а також  необхідні

морально – вольові якості: швидкість, спритність, витривалість.

 Ігрова діяльність дитини дуже різноманітна, вона є не лише елементом культури, але й од­ним із найефективніших засобів виховання дітей і розвитку їх здібностей. У гри є одна специфічна якість — це вільне прикладання сил і творчості дитини. 

Завдання уроку: Розвивати розумові здібності на уроках фі­зичної культури у двох на­прямках.

Перший — це закріплення пройденого матері­алу з математики, на уроках фізичної культури під час ігор і естафет.

Другий — це включення в урок ігор, що дають дітям нові знання, ознайомлюють їх із навколиш­нім світом, дають можливість пізнавати нові сфе­ри діяльності людини (наприклад, професії).

 

 Інвентар:     обручі, кеглі, естафетні палички – маркери, картки з математичними прикладами, свисток.

Місце проведення: спортзал

 

з/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І

 

 

 

 

 

  1. Підготовча частина

    Сьогодні на уроці ми з вами будемо не тільки займатись  фізичними вправами, щоб стати сильними, спритними, гнучкими, але також повторимо деякий матеріал з математики. Подивимось, чи такі ви вправні  з математики , як і на уроці  фізичної  культури. Але не забуваємо правила техніки безпеки під час уроків фізичної культури.

 Наш девіз:

 -Щоб здоровим сильним бути,

 Треба нам про сум забути.

 Спортом треба нам займатись

 І частіше усміхатись!

 

2. Різновиди ходьби

Вимірювання  ЧСС  за  15с.

Організуючі  вправи:

-повороти:  направо,  наліво, кругом;

-перешикування  з  однієї  шеренги  в  дві ;

Ходьба:

-звичайним  кроком;

-на  носках;

-на  п’ятках;

-на  зовнішній  стороні  ступні;

-на  внутрішній  стороні  ступні;

- у  напівприсіді;

- у  присіді;

-стрибки  у  присіді;

 

  3. Різновиди бігу:

1 ) -  Далі будемо дорогою бігти,

А кого зустрінемо – копіюватимемо.

    Чубата чапля прямонога

    Назустріч нам вона біжить.

  • Біг з виносом прямих ніг вперед.

–Стрункий,швидкий,

Роги ветвисті

Скаче по лісі весь день,

І звуть його (олень)

  • Біг з високим підніманням стегна і
  • Із закиданням гомілки назад.

3 ) –  На вітрі гриву розвиває,

Перешкоди всі здолаю.

Люблю швидкість дуже я.

Чи впізнали ви …(коня)

Біг приставним кроком.

 4 )  - Вийшли жабки полювати,

Комарів лихих ганяти

Скік та скік!

Комарик зник…

Другий,третій на язик.

  • Стрибки на лівій, на правій нозі.

 5 )   -  Ми легенькі ніжки маєм

            По купинах ми стрибаєм

  • Стрибки на двох ногах.
  • Ходьба звичайна. Дихальні вправи. Розслаблення.

 

 4. Комплекс ЗРВ:

  1. В.П.- стійка, руки вниз.

1, 2, 3, 4 – руки піднімаємо почергово  вверх, а потім – вниз на В.П.

  1. -В.П. – стійка, руки перед груддю.
  1. – відведення зігнутих рук назад;

          2  – відведення прямих рук назад з       поворотом вправо;

 3 – відведення зігнутих рук назад;

4 – відведення прямих рук назад поворотом вліво.

3. – В.П.- стійка, руки на поясі

Кругові оберти тулубом.

4.В.П.-стійка руки на поясі

Нахили тулуба вліво,вправо.

5.-  В.П. – стійка, ноги на ширині плеч, руки  на поясі.

         1 – вправа «млинок»

         2, 3 – руками торкаємось спочатку правого , а потім лівого носка.

         4 – В.П.

 6. – В.П. – стійка, руки на поясі.

         1 – присіли, руки вперед;

  1. – В.П.
  2. – присіли, руки вперед.
  3. – В.П.

Вправи для відновлення дихальної системи.

1.руки вгору «вдох»

2.руки вниз «видох»

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1хв

 

 

 

 

 

1хв.

 

 

 

 

 

 

1хв.

 

 

 

 

 

 

1хв.

 

 

 

 

 

 

30 с.

30 с.

 

 

1 хв.

 

   8 хв.

 

4 – 5 разів.

 

4 – 5 разів.

 

4 – 5 разів.

 

 

 

 

4 – 5 разів.

 

 

 

 

4 – 5 разів.

 

 

 

 

4 – 5 разів.

 

 

Учні стоять  у шерензі.

 

 

  • Які правила ви знаєте? ( не штовхатись, не перебігати , не виходити з шеренги, тримати дистанцію тощо.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Для формування правильної підстави та запобігання плоскостопості.

Стежити за правильністю виконання.

 

 

 

 

Звернути увагу на техніку стрибків, дистанцію. Чергування з ходьбою.

Біг виконувати у повільному темпі. Слідкувати за правильністю виконання, виправляти помилки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вдихаємо носом. 3 – 4 рази повтор.

 

 

 

 

 

Темп середній. Слідкувати за правильною поставою. Не сутулитись. Чітко виконувати рухи.

 

 

 

 

 

 

 

 

Виправляти помилки  під час виконання вправ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ш

 

 

 

 

 

«Основна частина.

1.Зайчики по будинках»

На підлозі намальовано кола різних розмірів. Поруч із кожним із них намальо­вано цифру 1 або 2.

У ч и т е л ь. На лісову галявинку зі своїх будиночків вибігли зайчики. У буди­ночках із цифрою 1 мешкає один зайчик, із цифрою 2 — двоє зайчиків. Коли на галявину прибігає лисичка, зайці ховаються у своїх будинках, а лисичка їх ловить. Якщо в будиночку з цифрою 1 сховалося двоє зайчиків, то лисиця одного забирає

 

 2. « Грай і думай»

- Учні біжать до відміченої лінії, приймають упор на руки і ноги, щільно один біля одного. Останній учасник проповзає під ними. Потім всі піднімаються, беруть завдання, що під кеглею і розв'язують. Чия команда швидше розв'яже, піднімає кеглю.

- Завдання на кмітливість. ( групова  робота)

3.«Математичні струмочки»

Діти шикуються в дві шеренги.

Учитель:Пройшов «математичний дощ», утворилися «математичні струмоч­ки», що весело біжать із пагорба в озеро, переганяючи один одного. За сигналом учителя перший учень із кожного ряду називає один приклад на додавання або вирахування й кидає м’яч своєму сусідові, який ловить його, робить обчислення та складає наступний приклад так, щоб вихідним числом був результат обчислення, що зроблено раніше. Перемагає «струмочок», який першим завершить завдання.

  1.         4. « Математичний виклик номерів».
  • Учні розраховуються по порядку.  Учитель називає приклад, яке число виходить під час обчислення, такий номер біжить.
  • Біг крізь обруч.

1 + 2 = 3         3 + 1 = 4         4 + 2 = 6

2 + 5 =7          1 – 0 = 1          5 + 3 = 8

3 + 2 = 5          2 ∙ 1 = 2          2 + 7 = 9

Заключна  частина

1.Шикування

2.Вправи  на  відновлення  дихання

3.Підведення  підсумків  уроку

4.Вимірювання  ЧСС  за  15с.

5. Гра « Відкритий мікрофон»

-Діти висловлюють свою думку.

 2. Підсумок уроку.

- Сьогодні на уроці ви – молодці. Дотримувались правил безпеки, намагались чітко виконувати вправи. Оздоровились. Не забуваємо вдома робити ранкову зарядку, повторювати вправи.

 

 

20 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4хв

 

 

 

 

 

Слідкувати за дотримання правил під час виконання завдання.

 

 

 

 

 

 

 

Результати перевіряє вчитель

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 грудня 2020
Переглядів
689
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку