Автор:Вчитель фізичної культури Буюклі С.М.
Інтегрований урок з фізичної культури та математики у 4 класі
Тема:«Організовуючі та загальнопідготовчі вправи.Різновиди ходьби»
Мета уроку: повторити різновиди ходьби, бігу; закріпити комплекс ЗРВ;сприяти закріпленню вивченого матеріалу з математики,
розвивати пам'ять, логічне мислення, а також необхідні
морально – вольові якості: швидкість, спритність, витривалість.
Ігрова діяльність дитини дуже різноманітна, вона є не лише елементом культури, але й одним із найефективніших засобів виховання дітей і розвитку їх здібностей. У гри є одна специфічна якість — це вільне прикладання сил і творчості дитини.
Завдання уроку: Розвивати розумові здібності на уроках фізичної культури у двох напрямках.
Перший — це закріплення пройденого матеріалу з математики, на уроках фізичної культури під час ігор і естафет.
Другий — це включення в урок ігор, що дають дітям нові знання, ознайомлюють їх із навколишнім світом, дають можливість пізнавати нові сфери діяльності людини (наприклад, професії).
Інвентар: обручі, кеглі, естафетні палички – маркери, картки з математичними прикладами, свисток.
Місце проведення: спортзал
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І
|
Сьогодні на уроці ми з вами будемо не тільки займатись фізичними вправами, щоб стати сильними, спритними, гнучкими, але також повторимо деякий матеріал з математики. Подивимось, чи такі ви вправні з математики , як і на уроці фізичної культури. Але не забуваємо правила техніки безпеки під час уроків фізичної культури. Наш девіз: -Щоб здоровим сильним бути, Треба нам про сум забути. Спортом треба нам займатись І частіше усміхатись!
2. Різновиди ходьби Вимірювання ЧСС за 15с. Організуючі вправи: -повороти: направо, наліво, кругом; -перешикування з однієї шеренги в дві ; Ходьба: -звичайним кроком; -на носках; -на п’ятках; -на зовнішній стороні ступні; -на внутрішній стороні ступні; - у напівприсіді; - у присіді; -стрибки у присіді;
3. Різновиди бігу: 1 ) - Далі будемо дорогою бігти, А кого зустрінемо – копіюватимемо. Чубата чапля прямонога Назустріч нам вона біжить.
–Стрункий,швидкий, Роги ветвисті Скаче по лісі весь день, І звуть його (олень)
3 ) – На вітрі гриву розвиває, Перешкоди всі здолаю. Люблю швидкість дуже я. Чи впізнали ви …(коня) Біг приставним кроком. 4 ) - Вийшли жабки полювати, Комарів лихих ганяти Скік та скік! Комарик зник… Другий,третій на язик.
5 ) - Ми легенькі ніжки маєм По купинах ми стрибаєм
4. Комплекс ЗРВ:
1, 2, 3, 4 – руки піднімаємо почергово вверх, а потім – вниз на В.П.
2 – відведення прямих рук назад з поворотом вправо; 3 – відведення зігнутих рук назад; 4 – відведення прямих рук назад поворотом вліво. 3. – В.П.- стійка, руки на поясі Кругові оберти тулубом. 4.В.П.-стійка руки на поясі Нахили тулуба вліво,вправо. 5.- В.П. – стійка, ноги на ширині плеч, руки на поясі. 1 – вправа «млинок» 2, 3 – руками торкаємось спочатку правого , а потім лівого носка. 4 – В.П. 6. – В.П. – стійка, руки на поясі. 1 – присіли, руки вперед;
Вправи для відновлення дихальної системи. 1.руки вгору «вдох» 2.руки вниз «видох» |
5 хв.
2 хв.
1хв
1хв.
1хв.
1хв.
30 с. 30 с.
1 хв.
8 хв.
4 – 5 разів.
4 – 5 разів.
4 – 5 разів.
4 – 5 разів.
4 – 5 разів.
4 – 5 разів.
|
Учні стоять у шерензі.
|
Для формування правильної підстави та запобігання плоскостопості. Стежити за правильністю виконання.
Звернути увагу на техніку стрибків, дистанцію. Чергування з ходьбою. Біг виконувати у повільному темпі. Слідкувати за правильністю виконання, виправляти помилки.
Вдихаємо носом. 3 – 4 рази повтор.
Темп середній. Слідкувати за правильною поставою. Не сутулитись. Чітко виконувати рухи.
Виправляти помилки під час виконання вправ.
|
|||
ІІ
ш
|
«Основна частина. 1.Зайчики по будинках» На підлозі намальовано кола різних розмірів. Поруч із кожним із них намальовано цифру 1 або 2. У ч и т е л ь. На лісову галявинку зі своїх будиночків вибігли зайчики. У будиночках із цифрою 1 мешкає один зайчик, із цифрою 2 — двоє зайчиків. Коли на галявину прибігає лисичка, зайці ховаються у своїх будинках, а лисичка їх ловить. Якщо в будиночку з цифрою 1 сховалося двоє зайчиків, то лисиця одного забирає
2. « Грай і думай» - Учні біжать до відміченої лінії, приймають упор на руки і ноги, щільно один біля одного. Останній учасник проповзає під ними. Потім всі піднімаються, беруть завдання, що під кеглею і розв'язують. Чия команда швидше розв'яже, піднімає кеглю. - Завдання на кмітливість. ( групова робота) 3.«Математичні струмочки» Діти шикуються в дві шеренги. Учитель:Пройшов «математичний дощ», утворилися «математичні струмочки», що весело біжать із пагорба в озеро, переганяючи один одного. За сигналом учителя перший учень із кожного ряду називає один приклад на додавання або вирахування й кидає м’яч своєму сусідові, який ловить його, робить обчислення та складає наступний приклад так, щоб вихідним числом був результат обчислення, що зроблено раніше. Перемагає «струмочок», який першим завершить завдання.
1 + 2 = 3 3 + 1 = 4 4 + 2 = 6 2 + 5 =7 1 – 0 = 1 5 + 3 = 8 3 + 2 = 5 2 ∙ 1 = 2 2 + 7 = 9 Заключна частина 1.Шикування 2.Вправи на відновлення дихання 3.Підведення підсумків уроку 4.Вимірювання ЧСС за 15с. 5. Гра « Відкритий мікрофон» -Діти висловлюють свою думку. 2. Підсумок уроку. - Сьогодні на уроці ви – молодці. Дотримувались правил безпеки, намагались чітко виконувати вправи. Оздоровились. Не забуваємо вдома робити ранкову зарядку, повторювати вправи.
|
20 хв.
4хв
|
Слідкувати за дотримання правил під час виконання завдання.
Результати перевіряє вчитель
|