Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Урок інтегрованого курсу "Я досліджую світ"в1 класі. Тема "Професії моїх батьків"

Про матеріал
Мета: Збагатити і закріпити знання дітей про різноманітні професії; розвивати пізнавальний інтерес до світу професій, зв"язне мовлення, вміння висловлювати свою думку, логічне мислення; виховувати шанобливе ставлення до представників різних професій, вміння працювати в групах. Обладнання: малюнки із зображенням представників найбільш поширених професій, картки зі словами, кошик з предметами, тематичні "сонечка", фото-презентація, відео про професії, картки з віршами,цеглинки LEGO, підручники, роздатковий матеріал. Хід уроку І. Організаційна частина. Усі вже сіли на місця? Урок почався знову. Про що ж ми поведем розмову? А відповідь на це питання дізнаємось,як зберемо слово, що зруйнував вітер. Робота в групах. Діти збирають слово "професія". ІІ. Оголошення теми уроку. Сьогодні ми поговоримо про професії. -Що означає це слово? (Професія- це основний рід занять, трудової діяльності людини.) - Як ви гадаєте, яка професія найважливіша? - Сьогодні ми дамо відповідь на це питання, будемо виконувати цікаві завдання, а ще ви розкажете про професії ваших батьків. То ж до роботи! ІІІ.Опрацювання матеріалу уроку. 1. Перегляд відео про професії. Складання речень про професійну діяльність. 2. Гра "Кошик загублених речей" Вчитель дістає з кошика предмети (ножиці, стетоскоп, указку, кельму, перуку, ніж, фарби), а діти вирішують, кому з представників професій належить цей предмет. Діти розміщують слово-назву даного предмета та слово-назву професії біля малюнка названої професії, складають речення. 3. Робота з LEGO. -Якщо я попрошу вас побудувати, то як називатиметься ваша професія? (Будівельники) -Побудуйте вежу з цеглинок,щоб їх кількість була непарною; -більша, ніж 3; -менша, ніж 9 тощо. 4. Фізкультхвилинка "Професійні вміння" (діти виконують імітаційні рухи,відповідно до змісту). Кожна праця- це уміння, Вміння справжні, професійні: Так працює в нас жонглер, Так веде авто шофер, Так фарбує дім маляр, Так ось грає сопілкар, Так працює в нас двірник, Так- завзятий танцівник, Так пливе спортсмен- плавець. Кожний- справжній молодець. 5. Вправа "Зелений- червоний" -Якщо ви погоджуєтесь з тим, що я сказала, піднімаєте зелену цеглинку, а якщо ні- червону. -Будівельник новий дім збудував на радість всім. -Перукар тварин лікує, за здоров"ям їх слідкує. -Лікар готує поживний обід. Страви смачні, скуштувати їх слід. -Тренер спортсменів тренує сумлінно, про олімпійську турбується зміну. -Усе про погоду синоптик розкаже. Дощ буде, чи сонце- він нам підкаже. -Діти, яка сьогодні погода? Чи світить на небі сонечко? А чи бачите ви сонечка в класі? Скільки? 6. Робота в групах. Діти знімають сонечка. Читають, що написано на промінцях. -Закресліть слово- назву предмета, що не стосується даної професії. Допишіть потрібне. 7. Фото- презентація "Професії моїх батьків". Розповіді дітей. 8. Робота з віршем. Діти читають вірш, визначають його тему, підкреслюють слова-назви професій. -Покладіть стільки цеглинок, скільки сів ви підкреслили. -Допишіть, ким бажаєте стати ви. -Яку професію вважаєте найважливішою? (Всі професії однаково важливі.) IV. Підсумок уроку. Рефлексія.
Перегляд файлу

 

docx
Додано
13 березня
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку