Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Інтегрований урок- подорож "В країну Абетка з осіннім листочком"

Про матеріал
Конспект інтегрованого уроку з української мови та курсу ЯДС допоможе вчителю розширити знання дітей про звуковий склад слова, вчити читати склади з звуком С,ознайомити із змінами, які відбуваються у природі восени.
Перегляд файлу

Мордовцева Тетяна Володимирівна,вчитель-методист вищої категорії Пісківської ЗОШ І-ІІІ ст.

Інтегрований урок- подорож з української мови та курсу«Я досліджую світ»«В країну АБЕТКА з осіннім листочком» в 1 класі

 НА ТЕМУ :українська мова»Склад.Поділ слів на склади ».

Я досліджую світ «Я пізнаю осінь».

МЕТА : розширити знання дітей про звуковий склад слова/кількість складів,голосні та приголосні звуки/,вчити читати склади з звуком С,записувати склади та слова з звукомС;розвивати уміння уважно слухати й аналізувати слова;виховувати вміння співпрацювати в парі,каліграфію письма. Ознайомити зі змінами,які відбуваються у природі восени.

                                             ХІД УРОКА

І. ОРГМОМЕНТ

Учитель: Встаньте,дітки,всі рівненько,

                  Посміхніться всі гарненько,

                  Посміхніться ви до мене,

                   Посміхнися сам до себе, а тепер і до гостей

                   Привітайтесь:»Добрий день!»

Давайте познайомимось. Назвіть своє ім я.-----------------------------

 

Настанова

Ось і школа,ось і клас.

Він давно чекає нас.

В школу ми прийшли сюди

Щоб розумними рости!

 

За парти тихо сіли,випрямили спини.

Ноги разом стоять,руки спокійно лежать.

Ви уважні?

Ви активні?

Хочете читати?

Готові відповідати?

ІІ. ПСИХОЛОГІЧНИЙ НАСТРІЙ НА УРОК

-Діти, який сьогодні був ранок?/Прохолодний/

-Так,сонечко довго з-за хмари не виходило.Прохолодно і сумно було трішечки.

-А чому це так? Як ви вважаєте?/Тому,що настала осінь/.

 -Так,діти,зараз надворі господарює осінь. У осені-обнова. Вона придбала дивовижний килим! Зітканий він візерунками жовтого,червоного,коричневого кольорів. Застелила осінь ним усю землю!

-Де ж придбала осінь цей чарівний килим? У якій крамниці?

- Так,діти, це осінні листочки впали на землю і перетворилися на казковий килим.

Я бажаю вам гарного осіннього настрою на уроці і дбайливого ставлення один до одного.

А для цьогоми повинні пам ятати правила:

-Уважно слухати.

-Все запам ятовувати.

-Допомагати один одному.

Ви готові?Отже,почнемо!

Настрій-супер!

Погода-клас!

До роботи- все гаразд!

ІІІ.АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

ХВИЛИНКА ГІМНАСТИКИ

  1. Оченята роблять вправи:вліво-вправо.вліво-вправо.

Потім вгору, потім-вниз оченятами дивись!

А тепер нове завдання-оченятам тренування:

Раз-дивлюсь у далечінь,два- в долоньці відпочінь!

2./1-2-3-4-5-вийшли пальчики гулять.

      1-2-3-4-5- в хатці знову всі сидять.

3/Вправа «Барабанщики»

Д-д-д-/голосніше,тихіше/

Гра « Луна»

-Я промовляю початок слова, а ви його закінчуєте.

Та-/то/  ма/ма/  уч/ні/  вчи /тель/  сонеч/ко/

Чистомовка

Са-са-са-смачна ковбаса.

Си-си-си-води мені принеси.

Су-су-су-заплету тобі косу.

Се-се-се- яблук дядько принесе.

Скоромовка

Сів шпак на шпаківню,заспівав шпак півню

Ти не вмієш так. Як я.

Так,як ти- не вмію я.

ГРА «ГОНКА ЗА ЛІДЕРОМ»Тема «Поговоримо про осінь»

1.В жовте листя пофарбувала,урожай з полів зібрала.

Золотила вербам коси чарівна царівна../осінь/.

2.Яка зараз пора року?

3.Яка пора року була перед осінню?

4. Назвіть «осінні» слова./Гриби,жоржина,дощ,парасолька,бабине літо/

5.Скільки місяців має осінь?/Вересень,жовтень,листопад/

6.Який зараз місяць?/Жовтень/

7.Якою буває погода восени?/Сонячною,хмарною,дощовою,вітряною./

Вчитель: в інтелектуальній грі « Гонка за лідером» перемогли------------------------/вчитель дає осінні листочки переможцям/

ГРА «ДОЛОНЬКИ»

-Плесніть у долоньки ті,у кого стверджувальна відповідь.

-Хто був в осінньому лісі?

-Хто збирав осінні листочки?

-Хто допомагав замітати осіннє листячко у дворі?

-Хто бачив,як запасає білочка горішки на зиму?

-Хто бачив,як пташки відлітають у вирій?

-Хто збирав грибочки у лісі?

Гра « Продовжіть речення»

Я починаю речення,а ви продовжіть.

-Зайчик стрибає../у лісі/.

-Котик сидить..

-Мишка дивиться..

-Півник співає..

Настав осінній/день/.

Випав рясний/дощ/.

Виглянуло на небі/сонечко/.

Графічний диктант

-Учитель читає речення,учні з цеглинок складають моделі.

Котик Мурчик спить.

Прийшла чарівна осінь.

Діти вчаться.

ІУ.МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Уявіть себе на футбольному полі. Ви вболіваєте за одну команду. Що ви будете викрикувати?/Ди-на-мо! Чем-пі-он!/

-А якщо ви заблукали в лісі,що ви будете кричати?/А-у!/

-Які слова викрикує людина,яка просить про допомогу?/До-по-мо-жіть!/

Кожне слово ви вимовляли по частинам.

Кленовий листочок  до класу влетів ненароком,

Це осінь з надвору підказує тему уроку.»Склад.Поділ слів на склади»

Ми будемо вчитися ділити слова на склади.

У. СПРИЙНЯТТЯ ТА УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1.Вправа «Квест-дослідження»

Раз-метелик/3/,два-жучок/2/

Три-невтомний павучок/3/.

А чотири-бабка /2/ спритна.

5-то сонечко/3/ привітне.

6-потішний світлячок/3/.

7-то джмелик/2/ дивачок.

Кожне слово,яке досліджували,ми вимовляли по частинам.такі частинки називаються кладами.

ВИСНОВОК:Слова можна вимовляти по складах.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Їжачок ішов лісочком.

Вмить згорнувся він клубочком.

А лисичка походила й їжачка того не з їла.

 

Тупу-тупу ведмежата.

Йдуть по мед вони малята.

А на них напали оси.

Не прогнати їх ще досі.

 

Летів горобчик,сів на стовпчик.

Біг хлопчик- утік горобчик.

 

Тихесенько котик крадеться.

Мишку може він діждеться.

Мишка з нірки вибігає,котик її наздоганяє.

Бігав,бігав не догнав. Спотикнувся і упав.

 

Ішла баба дубнячком,зачепилась гапличком.

Сюди смик,туди смик. Відчепися, мій гаплик.

 

2.Гра « Чарівний мішечок»/назвати звуки/А О У М Н Л С

3.Гра « Чарівні окуляри»/прочитати склади/АЛ АМ ОЛ ОМ АН ОН АС ОС УЛ УМ УН УС

4. Прочитати слова.Визначити ,скільки в них складів.

СОН СОСНА  СЛОН  САЛО  ОСА  СМОЛА  АНАНАС    ЛАМАНА

5.Гра»Хто де буде жити?»

/Кінь,коза,корова,гусак,кіт,собака,курка/

-Визначте,у якому будиночку має «мешкати» тваринка.

6.Технологія « Входження в малюнок»

-Кіт стоїть на стільці./так/

-Кіт стоїть поруч зі стільцем-

Миша сидить на підлозі./Так/

Миша сидить на стільці.

7.Робота за Букварем.

Прочитайте слова по складах.

Мо-ло-ко/3/   ла-ма/2/  мул/1/   а-на-нас/3/

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

РОБОТА В ЗОШИТІ

УІ заключна частина

Вправа «Вірю-не вірю»

Слово «котик» має 3 склади

Слово «кіт» один склад

Слово «мишка»-три склади

Слово «миша»- 6 складів.

Вправа «Кола Ейлера-Венна»

 

 Голосні                                                                    Приголосні

А О У                                                                   М Н Л С

-Звуки мови позначаються/буквами/.

-Голосні звуки утворюються за допомогою/голосу/.

-Приголосні звуки утворюються за допомогою/голосу і шуму/.

ВПРАВА «КОЛЬОРОВА РЕФЛЕКСІЯ»

Картка зеленого кольору- задоволені уроком

Жовтого- урок був цікавим

Червоного- урок не сподобався.

 

 

 

docx
Додано
16 березня
Переглядів
70
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку