Урок історії України у 9 класі на тему: "Узагальнення (боротьба за державність у 1917 – 1920 роках)".

Про матеріал
Мета: повторити, узагальнити, закріпити й оцінити знання, набуті учнями впродовж вивчення теми; формувати вміння використовувати набуті знання про історичні події України на початку XX ст.; продовжувати розвиток комунікативних умінь на основі збагачення словникового запасу, самостійного використання вивчених історичних понять, відповідей пояснюючого змісту; виховання любові до Батьківщини, усвідомлення єдності всього українського народу незалежно від території проживання.
Перегляд файлу

Урок історії України у 9 класі

Тема: Узагальнення (боротьба за державність у 1917 – 1920 роках).

Мета: повторити, узагальнити, закріпити й оцінити знання, набуті учнями впродовж вивчення теми; формувати вміння використовувати набуті знання про історичні події України  на початку XX ст.; продовжувати розвиток комунікативних умінь на основі збагачення словникового запасу, самостійного використання вивчених історичних понять, відповідей пояснюючого змісту; виховання любові до Батьківщини, усвідомлення єдності всього українського  народу незалежно від території проживання.

Обладнання: підручник «Історія України», підручник для осіб з особливими освітніми потребами (F 70) 9 клас (авт. Косенко Ю. М.), контрольні тести.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань, контроль знань.

Хід уроку

І. Загальнокорекційний етап

1. Організаційна підготовка учнів до праці (привітання, перекличка)

2. Нервово-психологічна підготовка учнів до уроку.

Загадка. А що біжить без перестанку? (час)

ІІ. Основний етап

2. Повідомлення теми, мети і завдань уроку

Учитель оголошує учням тему, завдання уроку та інформує про заплановані форми роботи.

3.  Узагальнення і систематизації знань.

Учитель стисло нагадує основний матеріал, що вивчався впродовж опрацювання теми.

Вступна бесіда

1) Яку назву має тема, вивчення якої ви завершили? Якими є її хронологічні межі?

2) У чому, на вашу думку, полягає важливість цього періоду для курсу історії України в цілому? Обґрунтуйте власну точку зору.

 - Тестові завдання:

Виберіть правильний варіант відповіді.

1. Після повалення самодержавства в Києві було створено:

а) Верховну Раду;

б) Центральну Раду;

в) Народну Раду.

2. Українську Центральну Раду очолив:

а) Михайло Грушевський;

б) Павло Скоропадський;

в) Симон Петлюра.

3. Четвертий Універсал, у якому проголошувалася незалежність і самостійність Української Народної Республіки, було оприлюднено:

а) 4 березня 1917 року;

б) 7 листопада 1917 року;

в) 22 січня 1918 року.

ПЕРЕВІРТЕ СВОЇ ВМІННЯ

1. Назвіть історичних діячів:

а) Симон Петлюра;

б) Павло Скоропадський;

в) Михайло Грушевський.

2. Зіставте герби з назвами української держави:

а) Українська Народна Республіка;

б) Українська Соціалістична Радянська Республіка;

в) Західноукраїнська Народна Республіка.

3. Визначте, у якому столітті та його половині відбувався національно-визвольний рух українського народу в 1917–1920 роках.

ІІІ. Заключний етап

1.Підведення підсумків уроку та оцінювання самостійної роботи учнів.

2. Прибирання робочого місця.

3. Емоційна підготовка до відпочинку.

4. Організований вихід на перерву.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
F Nelia
Пов’язані теми
Історія України, Розробки уроків
Інкл
Додано
1 грудня
Переглядів
243
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку