Тема. Італія
Мета: сформувати в учнів/учениць уявлення про Італію після Першої світової війни; створити умови для розуміння причин та наслідків приходу до влади фашистів; проаналізувати внутрішню політику фашистів в Італії; визначити особливості фашистського режиму в Італії; розглянути події в Італії після Першої світової; охарактеризувати процес встановлення фашистської диктатури Б. Муссоліні в Італії та корпоративний устрій Італійської держави; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власні судження; удосконалювати навички роботи з історичним матеріалом, вміння працювати в парах та малих групах; формувати інтерес до вивчення матеріалу.
Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:
Конспект уроку
з всесвітньої історії
для 10-го класу
Підготувала учитель історії
КЗ «Першотравнева ЗОШ І-ІІІ ст.»
Вистороп Тетяна Василівна
Тема. Італія
Мета: сформувати в учнів/учениць уявлення про Італію після Першої світової війни; створити умови для розуміння причин та наслідків приходу до влади фашистів; проаналізувати внутрішню політику фашистів в Італії; визначити особливості фашистського режиму в Італії; розглянути події в Італії після Першої світової; охарактеризувати процес встановлення фашистської диктатури Б. Муссоліні в Італії та корпоративний устрій Італійської держави; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власні судження; удосконалювати навички роботи з історичним матеріалом, вміння працювати в парах та малих групах; формувати інтерес до вивчення матеріалу.
Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: підручник, атлас, карта світу та Італії.
Хід уроку
Хто здобув перемогу на перших післявоєнних виборах? («Національний блок»)
Наслідки Першої світової війни для Італії
Втрати |
|
Територіальні надбання |
|
Соціально-економічна сфера |
|
1-ша група – заповніть таблицю.
|
Робітничий рух |
Селянський рух |
Рушійні сили |
робітництво |
селяни |
Хронологічні межі |
1919 – 1920 рр. |
1919 – 1920 рр. |
Вимоги |
|
|
Територія |
північні промислові регіони |
південні регіони |
Результати |
|
|
2-га група – запишіть конспект а планом:
Фашисти – це…
Фашизм виник в Італії…
Фашисти створили ….
Очолив фашистів…
https://www.youtube.com/watch?v=4sS4rrJ9Ty0
Учитель заздалегідь готує картки за кількістю учнів в класі. На половині карток пишеться назва терміна, поняття, документа, дата на другій половині карток - його пояснення, тлумачення, подія.
Після прочитання тексту лунають картки, і учні перетворюються в умовних "коней" і "жокеїв". Мета: знайти собі пару.
1919 рік |
виникнення італійського фашизму |
1921 рік |
створення Національної фашистської партії |
1922 рік |
«похід на Рим» |
1925 рік |
початок другої хвилі боротьби за владу |
1929 рік |
«Латеранський конкордат» |
1939 рік |
«Сталевий пакт» |