Урок: "Італія в 20-30 х рр. ХХст."

Про матеріал
Урок: "Італія в 20-30 х рр. ХХст." Беніто Муссоліні. Диктатура. Зародження фашизму в Італії.
Перегляд файлу

План  уроку

з предмету «Всесвітня історія»

 

Тема уроку: Італія  в 20-30 х рр. ХХст.

Мета:

       сформувати знання  з даної теми; закріпити навички аналізу і зіста-влення історичних фактів та подій, працювати з історичними джерелами; робити висновки, формувати власну точку зору і вміти її відстоювати;

       навчити  аналізувати історичні джерела, уміння використовувати карту як історичне джерело;складати історичний портрет політичного діяча;

          розвивати  вміння встановлювати причиново-наслідкові зв’язки, уміння порівнювати і логічно мислити; загальні компетенції;

       виховувати почуття патріотизму, почуття гідності та поваги до історичного минумого, уміння аргументувати  власні судження,  розуміння впливу історичних подій на формування сучасної історії.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Вид уроку: урок-подорож.

Форма організації навчальної роботи: робота в малих групах, індивідуальна, фронтальна.

Методи і методичні прийоми:

1.Інформаційно-рецептивний

- словесні (розповідь-пояснення,опис,бесіда,повідомлення);

- наочний: ілюстрація, демонстрація, робота з картою.

Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та  креативного мислення, одержання з тексту та іллюстрації нових знань.

Репродуктивний.

Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.

  1. Проблемно-пошуковий: постановка проблемного питання.

Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.

  1. Інтерактивні: «прогнозування за ілюстрацією», робота в малих групах.
  2. Сугестивний: застосування різних видів мистецтв - музика, кіно.

Матеріально технічне обладнання: комп’ютер, екран, проєктор.

Дидактичне забезпечення:  карта, історичні документи,опорні конспекти, презентації, фотоматеріали, відеоматеріали, презентаційний проєкт.

Основні поняття і терміни: тоталітаризм, фашизм,ідеологія, узурпація, мілітаризація,корпоративізм, диктатура, дуче, реваншизм, націоналізм, расизм.

Міжпредметні зв'язки: правознавство, географія

Очікувані результати:

Після цього уроку здобувачі зможуть:

     описувати ключові історичні події;

     оцінювати діяльність керівників країни та їхні ролі в політичному, економічному розвитку власної держави;

     характеризувати встановлення фашистського режиму в Італії;

Основні дати:  

1920-1921 рр. – «Червоне дворіччя»,                  

1922 р. ­- прихід фашистів до влади в Італії,

1929 р. ­- утворення держави Ватикан,                        

1935­-1936 рр.- ­ італо-ефіопська війна,            

9 травня 1936 р. – проголошення Італії імперією,    

1939 р. ­- "Сталевий пакт" між Італією  та Німеччиною.   

Персоналії: Беніто Муссоліні, Віктор Емануїл  III    

 

Хід уроку:

 

І. Організаційний момент уроку

         Вступне слово викладача.

         Психологічне налаштування:  інтерактивна вправа «Асоціації»

(показ відеороліку «Італія»)

1. Перегляньте відео  і  скажіть з цим у вас асоціюється дана країна Західної Європи?

    2.Використовуємо інтерактивний плакат з даної теми:

https://www.thinglink.com/scene/1785652039179567590

 

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

 (усне фронтальне опитування- бесіда)

  1. Які країни входили до Троїстого блоку?
  2. В якому році Італія вступила у війну?
  3. На боці  якого військово-політичного блоку воювала Італія в Першій світовій війні?
  4. Наведіть факт,  що характеризує участь Італії в Першій світовій війні?
  5. Наведіть пару прикладів країн та їхніх керівників, де встановилися тоталітарні режими.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

      (демонстрація відеоролику «диктатор Муссоліні»)

 викладач:

(оголошення теми, мети, завдань уроку)

 

IV. Вивчення нового матеріалу

     (постановка проблемного питання)

  • Чому, на Вашу думку, італійці підтримали Б.Муссоліні на початку 1920-х років?

Викладач:

         Наслідки Першої світової війни для Італії

         Портрет Беніто Муссоліні

Здобувач:

         Випереджальне  домашнє завдання:                                                                                                                                             

(здобувачі отримали випереджальне домашнє завдання: підготовити повідомлення відповідно до обраного питання та представити його у вигляді презентації).

         Завдання:  «Портрет політика»

складіть в конспектах історичний портрет Муссоліні

Викладач:

         «Timeline»  - лінія  часу (хронологію подій)

Здобувач

         «Робота з основними поняттями і термінами»

(здобувачі отримали випереджальне домашнє завдання: підготовити повідомлення відповідно до обраного питання та представити його у вигляді презентації).

V.  Закріплення, систематизація й узагальнення

    А. Завдання:  «Пазли»

         розділитись на дві  команди  А і Б;

         складіть  хронологічний  ланцюжок (пазли)

Працюємо з пазлами:

         Пазли1:

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=16ad930f06ce

         Пазли 2:

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2485124846c5

 Б. Завдання: «Хмара слів» 

         Розпишіть основні слова з даної теми, що ви почули і запам’ятали та складіть у стовпчик.

         Далі створюємо хмару слів використовуючи свої основні слова: https://wordart.com

В. Інтерактивна  вправа «Парочки»:  

 Перейдіть за посиланням:

  https://learningapps.org/watch?v=pqi0aumfa23

(віднайдіть відповідність)

 

VI.  Рефлексія 

(дати відповіді  на «Міні- тест»)

 

VII. Підбиття підсумків уроку

Оголошення  оцінок та аналіз роботи.

 VIII.  Домашнє завдання

1. Опрацювати : § 20 (підручник знайти в інтерактивному плакаті)

2. Опрацювати  інтерактивний  плакат

(https://www.thinglink.com/scene/1785652039179567590)

3.Опрацювати   таблицю з  інтерактивного  плакату.

4. Інтерактивна  вправа «Парочки» на повторення:  

 за посиланням: https://learningapps.org/watch?v=pqi0aumfa23

1

 

doc
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний рівень) 10 клас (Полянський П.Б.)
Додано
7 лютого
Переглядів
309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку