Урок із зарубіжної літератури на тему: "«Позакласне читання. Міхаель Енде «Момо, або дивна історія про Крадіїв Часу та про Дівчинку, яка повернула людям вкрадений час»»

Про матеріал
Урок на тему: "Позакласне читання. Міхаель Енде "Момо, або дивна історія про Крадіїв Часу та про Дівчинку, яка повернула людям вкрадений час". Мета уроку: Ознайомити учнів із твором М.Енде, його головними ідеями, персонажами та проблематикою. Розвивати вміння аналізувати художній текст, визначати його основну думку та мотиви. Виховувати цінність часу, щирості, дружби, а також здатність протистояти маніпуляціям. Тип уроку: Позакласне читання. Обладнання: текст повісті-казки, зошити, мультимедійна дошка, ноутбук, пронумеровані смужки, картки із завданнями.
Перегляд файлу

1

 

Білоцерківська  гімназія – початкова  школа №15                       22.10.2024р.

 

Урок зарубіжної літератури   6 клас    Кушніренко С.М.

Тема уроку: «Позакласне читання. Міхаель Енде  «Момо, або дивна історія про Крадіїв Часу та про Дівчинку, яка повернула людям вкрадений час»»

Мета: ознайомити учнів із повістю-казкою «Момо, або дивна історія про Крадіїв Часу», розглянути головні теми твору; розвивати вміння аналізувати прочитаний текст, обговорювати ідеї та моральні уроки твору; виховувати цінність часу та важливість його використання для гармонійного розвитку особистості.

Обладнання: текст повісті-казки, зошити, мультимедійна дошка, ноутбук, пронумеровані смужки, картки із завданнями, завдання в  гугл класрум

Тип уроку: урок позакласного читання

ХІД УРОКУ

І. Оргмомент. Привітання, перевірка готовності до уроку (2 хв), ознайомлення з темою уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Виконання літературного диктанту. Робота в парах. Взаємоперевірка. (10 хв)

Літературний диктант

  1.              Слова якої пісеньки взято епіграфом до повісті «Та хто б ти не була, Зориночко мала, світи мені, світи»?
  2.              Чи існують зараз амфітеатри?
  3.              Де оселилася маленька дівчинка на ім’я Момо?
  4.              Скільки, за словами дівчинки, їй було років?
  5.              Чому вона так казала?
  6.              Як подружились люди з дівчинкою?
  7.              Чому Момо була так дивно одягнена?
  8.              Чи була у дівчинки рідня?
  9.              На кого вона надіялася?
  10.         Коли люди стають убогими, а будівлі руйнуються?
  11.         Дайте визначення повісті.
  12.         Що таке, на вашу думку, казка-повість?

(намагайтесь відповісти одним – двома словами)

ІІІ. Мотивація для вивчення нового матеріалу (5 хв.)

Визначаємо ключові (важливі) слова з теми, добираємо до них слова-асоціації.

Вчитель. Сьогодні ми поговоримо про один із найцікавіших творів Міхаеля Енде, який порушує важливі питання про те, як ми використовуємо свій час. Чи задумувалися ви, що таке час і як він впливає на наше життя?

iV. Вивчення нового матеріалу.  (20-25хв)

  •      Працюємо з текстом повісті. За допомогою пронумерованих смужок визначаємо порядок читання і відтворюємо сюжетний ланцюжок
  •      Вводимо в образ головної героїні – Момо, дівчинки, яка вміє слухати і допомагає людям зберегти свій час.
  •      Обговорюємо образи «сірих панів», що вони роблять з часом людей? Як  Момо протистоїть «сірим панам»?
  •      Яку роль у творі відіграє черепаха Кассіопея?
  •      Ділимось на групи і обговорюємо теми: «Цінність часу», «Важливість спілкування та допомоги», «Вплив матеріальних цінностей на суспільство», обговорюємо питання:
  •          Що для Момо означає час?
  •          Як вона його цінує?
  •          Як змінюється життя людей після зустрічі з «сірими панами»?

- Яку антитезу, протиставлення помітили в творі?

V. Закріплення матеріалу (5-7хв)

Обговорення того, як тема часу стосується кожного з нас. Учні діляться думками про те. Як вони використовують свій час, що для них є найважливішим.

VI. Домашнє завдання: ознайомитись із біографією М.В.Гоголя, законспектувати, прочитати повість "Ніч перед Різдвом" М.Гоголя (с.68-79)

VII. Підсумки уроку (3-5хв) (Інтерв`ю)

  •          Що нового дізналися, як змінилися ваші погляди на час та його важливість?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 січня
Переглядів
31
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку