Урок-казка «Додавання й віднімання в межах 10»

Про матеріал

Урок-казка з математики для учнів 1 класу. Подорожуючи лісом разом із Колобком діти виконують завдання від героїв казки "Колобок"

Мета: закріплювати вміння додавати й віднімати в межах 10, удосконалювати вміння складати й розв'язувати задачі на знаходження суми двох чисел, удосконалювати вміння розрізняти геометричні фігури; розвивати логічне мислення, обчислювальні навички; виховувати любов до українських народних казок.

Обладнання: ілюстрації героїв казки «Колобок», картки із завданнями.

Перегляд файлу

 

 

ЗАХАРІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ - ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД" КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ГЛИНСЬКЕ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ - ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД" СВІТЛОВОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ"

 

 

        Відкритий урок до тижня математики

на тему:

«Додавання й віднімання в межах 10»

Урок-казка «Колобок»

1 клас


 

F:\Урок-казка\Фото-0657.jpg

 

 

 

 

         вчитель- спеціаліст

         Притула Н.А

 

 

 

2018р


2014 р

Тема: «Додавання й віднімання в межах 10»(урок-казка «Колобок»)

Тип уроку: урок-казка.

Мета: закріплювати вміння додавати й віднімати в межах 10, удосконалювати вміння складати й розв’язувати задачі на знаходження суми двох чисел, удосконалювати вміння розрізняти геометричні фігури; розвивати логічне мислення, обчислювальні навички; виховувати любов до українських народних казок.

Обладнання: ілюстрації героїв казки «Колобок»,    картки із завданнями.

Хід уроку

1 Актуалізація опорних знань

  • Сьогодні у нас з вами трішки незвичайне заняття, а яке саме ви дізнаєтесь, коли відповісте на декілька запитань.
  • Ви любите казки?
  • Які казки мама розповідала вам, коли ви були маленькі? (Ваші перші казки «Курочка Ряба», «Ріпка», «Маша і Ведмідь», «Колобок»…)
  • А зараз я вам прочитаю віршик, а ви здогадайтесь, з якої це казки.

Я по засіку метений,

Я із борошна спечений, -

Я від баби втік,

Я від діда втік,

То й від тебе утечу!..

  • Хто ж цю пісеньку співає? (Колобок)
  • Як же він зявився на світ?
  • А яка з ним трапилась пригода? (Лисиця зїла Колобка)

2 Повідомлення теми і мети уроку.

  • Сьогодні ми з вами відправимось у казку «Колобок» (на  дошці ілюстрація до казки)

 

 

 

 

 

 

F:\Урок-казка\Фото-0649.jpg

  • Ми з вами будемо приймати участь у цій казці, допомагати Колобку і змінимо кінець казки на щасливий.

3 Контроль, корекція й закріплення знань (подорож по казці «Колобок»)

  • Колобок утік від діда і баби і помандрував собі у ліс. Дорогу ми не знаємо, але повинні скоріш знайти Колобка.

 

 

Завдання від Зайчика

  • Хто нам підкаже, куди покотився Колобок? (Зайчик)
  • Так, першого ми зустріли Зайчика (ілюстрація зайчика на дошці)
  • Він для вас приніс завдання:(вчитель показує аркуш із завданнями і роздає їх учням)

Гляньте-но, дузі: на аркуші цім

Всюди розкидані крапки та цифри

Хочеш хутчіш розгадати загадку?

Лінію від крапки до крапки веди по порядку.

 

 

 

 

 

 

F:\Урок-казка\Фото-0650.jpgF:\Урок-казка\Фото-0650.jpg

  • Що у вас вийшло? (Пташка)
  • Ця пташка прощебетала нам, що потрібно йти прямо по стежинці до… Вовка.
  • Тож, вирушаємо далі – продовжуйте казку, що було далі? (діти продовжують казку)

Завдання від Вовка

  • Зустрічаємо Вовка.
  • Він приготував для вас завдання: потрібно розглянути уважно малюнок і назвати всі геометричні фігури, які ви на ньому бачите.

F:\Урок-казка\Фото-0653.jpg

 

 

  • У Вовка є друг, який також приготував для вас завдання. А хто цей друг – відгадайте.

Мужичок-хитрячок

 Із голок та шпичок

Пошив собі піджачок.

 І у тому піджачку

Він гуляє по садку,

Натикає на голки

Груші, яблука, сливки

І до себе на обід

Він скликає цілий рід.

(Їжачок)

  • Їжачок назбирав яблук і груш та просить вас дізнатися, скільки їх разом.

 

F:\Урок-казка\Фото-0652.jpg

  • Складіть і розв’яжіть задачу за малюнком. (малюнок на дошці).

Їжачок назбирав 4груші і 5яблук. Скільки всього фруктів зібрав Їжачок?

4+5=9(ф)

Відповідь: 9фруктів.

  • Ви добре справились з цим завданням, а тепер давайте трішки відпочинемо.

 

 

 

Фізкультхвилинка

До комори ми підемо

І капустку там візьмемо

Порубаєм капустину – вжик-вжик-вжик,

І потрем туди морквину – шик-шик-шик,

Будем сіллю посипати – пш-пш-пш

І руками капусту жати – жим-жим-жим.

А коли вона прокисне,

Будем ми капусту їсти – хрум-хрум-хрум.

  • Вирушаємо далі в дорогу і зустрічаємо кого? (Ведмедя)
  • Так, ми потрапили в комору до Ведмедя.
  • Завдання Ведмедя
  • Йшли ми до комори і зайшли в комору… Ведмедя. Він просить вас якомога швидше знайти, де знаходиться мед, для цього вам потрібно обчислити приклади і дізнатися, які продукти зберігаються в бочках.

 

F:\Урок-казка\Фото-0651.jpgF:\Урок-казка\Фото-0651.jpg

  • Поки колобок котиться по дорозі, співаючи свою улюблену пісеньку, ми перші зустрінемось із Лисичкою і не дамо їй зїсти Колобка.
  • Тільки ми промовили ці слова, а Лисичка тут як тут.

-Я Лисичка, я сестричка,

Не сиджу без діла,

Ось завдання на кмітливість:

Ви вирішуйте сміло!

  • Як же розвяжете, Колобок – ваш.

 

 

 

Завдання від Лисички

  • Лисичка обчислила приклади та просить вас перевірити, чи правильно вона  виконала дії. (вчитель вивішує завдання на дошку)

F:\Урок-казка\Фото-0626.jpg

  •    - Я дотрималась свого слова, Колобка їсти не буду.
  • Щасливий Колобок з вдячністю прибіг до нашого класу.
  • Зустрічайте його!

F:\Урок-казка\Фото-0657.jpg

  • Він залишається з вами.

4 Підсумок уроку

  • Ми врятували Колобка. А що нам було потрібно для цього?
  • Увага, кмітливість, розум.
  • Хто приготував найскладніше завдання? А хто – найлегше?
  • Сьогодні у нашій казці приймали участь: Колобок, Зайчик-побігайчик, Вовчик-братик, Їжачок-хитрячок, Ведмідь-набрід, Лисичка-сестричка і всі ви – учні 1-го класу.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 квітня 2018
Переглядів
1692
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку