Урок-казка у 2 класі «Частини тіла»

Про матеріал

Тема: Частини тіла

Мета: навчання нових лексичних одиниць із теми «Частини тіла»

Практична мета: організувати ознайомлення з новим матеріалом із теми «Частини тіла».

Освітня: навчити учнів спостерігати за фонетичними явищами англійської мови; навчати описувати своє тіло й зовнішність.

Розвивальна: розвивати фонемний, інтонаційний слух, мовну реакцію учнів, естетичний смак.

Виховна: привчати учнів до діалогу культур.

Методи та прийоми: казка з демонструванням, бесіда, малювання

Перегляд файлу

Урок-казка у 2 класі

Тема: Частини тіла

Мета: навчання нових лексичних одиниць із теми «Частини тіла»

Практична мета: організувати ознайомлення з новим матеріалом із теми «Частини тіла».

Освітня: навчити учнів спостерігати за фонетичними явищами англійської мови; навчати описувати своє тіло й зовнішність.

Розвивальна: розвивати фонемний, інтонаційний слух, мовну реакцію учнів, естетичний смак.

Виховна: привчати учнів до діалогу культур.

Методи та прийоми: казка з демонструванням, бесіда, малювання

                                                           Хід уроку

І. Введення в сферу іншомовного мовлення

1. Привітання

Good morning, children! Let’s sing the song “Hello! Good morning!”

The song “Hello! Good Morning!”

Hello! Good morning! And how are you?

How are you? How are you?

I am fine, thank you.

I am fine, thank you.

Good morning we say in the morning,

Good afternoon – in the noon,

http://illustrators.ru/illustrations/332348_original.jpgGood evening we say in the evening,

Good night – when we see the Moon.

2. Прийшли гості Знайка і Незнайка.

Учні. Добрий день вам гості наші,

Ми щиро вітаємо вас.

Та запрошуємо радо

На урок у другий клас.

3. Знайка і Незнайка розмовляють між собою.

-  Hello!

Hi!

How are you?

Fine,thanks. And you?

I’m fine, too, thank you!

T. По-англійськи розмовляють! А вам зрозуміла їхня мова?

Незнайка говорить :

  • А пам’ятаєш, я тобі розповідав історію про звірів, ти ще відзначив, як у мене там усе доладно вийшло?
  • Звісно пам’ятаю, хороша історія!
  • Так от, тепер твоя черга, розкажи що-небудь!

ІІ. Основна частина уроку

  1. Лексична казка з використанням мультимедійної презентації
  • Я не знаю .. . Подумати треба! А, придумав! Точніше пригадав! Я розповім тобі одну цікаву історію, але спочатку давай подивимося на екран. Діти, судячи з картинки, яка тема нашого уроку?

Слайд показують під супровід музичного запису з мультфільму. (маленька дитина вилазить із пелюшок.)

    Правильно, тіло людини. Давайте назвемо частини тіла, а я допоможу вам перекласти ці слова англійською!

Діти описують картинку. Учитель називає слова англійською – діти повторюють.

Коли я був маленький, я ніяк не міг зрозуміти, чому мене саме два вуха – two ears, саме двоє очей – two eyes, а ніс – усього один, і той маленький якийсь! Just one little nose! Мені це здавалося несправедливим. Чому це вуха два – two, а не три – three? Чому очей всього двоє, а не чотири – four? А ніс один – one nose – узагалі образливо! Було б їх два – two noses – хоч би. Я б тоді чути зміг би краще, бачив би більше, а скільки б запахів уловлював би!!! І став я мріяти, ось добре було б мені мати стільки вух. Очей і носів. Скільки хочеться!

  • Ну, ти даєш! Де ж це бачено, щоб було три вуха – three ears і четверо очей – four eyes!
  • А ось такий я був мрійник! Так от, у кого б я не запитав, чому все так із вухами і з очима вийшло, усі тільки сміялися й нічого не говорили. Пішов я тоді до своєї тітки. Вона в мене казки пише, вірші й нікого не слухає! І знає багато!

Поставив я їй запитання про вуха, а вона й говорить: «Ось уяви, було б у тебе три вуха – three ears! І куди б ти своє третє вухо причепив? На потилицю? Там його мити незручно. На лоб? Як тоді шапку надягати? Теж нікуди не годиться. А чотири ока – four eyesтобі навіщо? Про два-то ока говорять, що вони розбігаються іноді, а чотири? Так розбіжаться – і не збереш! А про носи я взагалі промовчу! – говорить тітка. – Ти про приємні запахи подімав, а про всі інші? Тож бо! Загалом, відрадила вона мене від цих ідей, мені навіть сумно трохи стало. І я зопалу навіть подумав: «Не треба мені два вуха – two ears і два ока – two eyes! Хай усього поодинці буде: одне вухо – one ear, одне око – one eye! А ніс у мене і так один – one nose”.

Але в цей момент мені одна утішлива думка прийшла в голову! Хай очей і вух у мене помалу – усього по два, а ніс – той узагалі один. Зате на руці-то у мене цілих п’ять пальців – five fingers! І на нозі – теж п’ять – five toes! А на обох руках цілих десять пальців – ten toes! І так мені стало весело й добре від цієї думки, що я забув про свої мрії про три вуха і навіть заспівав від радості:

I’ve got ten little fingers,

I’ve got ten little toes.

I’ve got two ears.

I’ve got two eyes.

And just one little nose.

  1. Розучування вірша
  • Так, пісенька в тебе вийшла, що треба! – порадів за свого друга Знайку, і вони заспівали разом.
  • Чи сподобалася вам історія, яку Знайка розповів? А ви помітили, що якщо ніс один, то ми говоримо – one nose, а якщо їх, носів, більше, то говоримо – noses! І з іншими словами – те ж саме!

Fingerfingers – палець – пальці.

Toe  - toes – палець (на нозі) – пальці

Ear – ears – вухо – вуха

Eye – eyes – око – очі

Nosenoses – ніс – носи

А коли ми хочемо сказати, що в нас щось є, то говоримо по-англійськи: i’ve got – у мене є. так, як у пісеньці, яку співали Знайка і Незнайка.

  1. Опис обличчя і тіла

Діти описують своє обличчя

  1. Перевірка засвоєння лексики

Учні називають частини тіла. Режим: учень – учень – учень

  1. Фізкультхвилинка

T. Show me your fingers, hands, shoulders, arms.

6. Хвилинка малювання

Давайте помалюємо!

Намалюйте своє обличчя. Розфарбуйте своє волосся.

Слайд супроводжується музичним записом із мультфільму «Восьминіжки» (палиця, палиця, огірочок, ось і вийшов чоловічок).

ІІІ. Завершальна частина уроку

  1. Підведення підсумків уроку

Діти, що ми сьогодні вивчили на уроці? Опишіть свою зовнішність за картинкою, яку намалювали.

  1. Домашнє завдання

Описати домашнього улюбленця

 

                                                                               Підготувала Колісніченко К.Т.

                                                                              Кириківська ЗОШ І-ІІІ ступенів

                                                                              Великописарівського району

                                                                              Сумської області

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
12 липня
Переглядів
51
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку