Урок у 2 класі «Частини тіла. Зовнішність»

Про матеріал

Тема: Частини тіла. Зовнішність.

Мета:

Начальна – повторити засвоєні назви частин тіла, використання структур із присвійними займенниками; продовжувати формувати вміння уживати вивчену лексику за темою «Частини тіла. Зовнішність» в описах зовнішності;

Розвивальна – продовжувати формувати вміння працювати індивідуально, в групах, парах; розвивати творчі здібності учнів, почуття солідарності , колективізму, взаємодопомоги;

Виховна – естетичне, етичне виховання школярів.

Обладнання: аудіокасета, таблиця «Частини тіла», роздатковий матеріал, тематичні малюнки, диск із мультфільмом «Рассеянный Джовании».

Тип уроку: урок із застосуванням ІКТ.

Перегляд файлу

Урок у 2 класі «Частини тіла. Зовнішність»

Тема: Частини тіла. Зовнішність.

Мета:

Начальна – повторити засвоєні назви частин тіла, використання структур із присвійними займенниками; продовжувати формувати вміння уживати вивчену лексику за темою «Частини тіла. Зовнішність» в описах зовнішності; 

Розвивальна – продовжувати формувати вміння працювати індивідуально, в групах, парах; розвивати творчі здібності учнів, почуття солідарності , колективізму, взаємодопомоги;

Виховна – естетичне, етичне виховання школярів.

Обладнання: аудіокасета, таблиця «Частини тіла», роздатковий матеріал, тематичні малюнки, диск із мультфільмом «Рассеянный Джовании».

Тип уроку: урок із застосуванням ІКТ.

                                                  Хід уроку

І. Введення в сферу іншомовного мовлення

1. Привітання

Ps. Good morning, good morning,

Good morning to you,

Good morning, good morning, we are glad to see you.

T. I am glad to see you too, sit down, please.

2. Фонетична зарядка

Вимова звуків та слів з ними хором та індивідуально.

[h] hand, hair

[ou] nose

[a:] arm

[e] leg

[    ] hand

[O] mouth

[i:] knee, feet

[u] foot

[   ] short

3. Мотивація уроку

- Діти, яку тему ми вивчали на минулих   уроках? (Частини тіла)

- Хто може розповісти , навіщо нам потрібно знати назви частин тіла?

Учні наводять свої приклади життєвих ситуацій.

  • Так, дійсно, це слова, якими людина користується постійно, майже щоденно.

4. Повідомлення теми та мети уроку

Сьогодні ми з вами повторимо назви частин тіла, а також навчимося використовувати їх під час опису зовнішності.

ІІ. Основна частина уроку

  1. Повторення лексичного матеріалу

T. Діти, подивіться на екран. Частини тіла зараз будуть з’являтися , а ви повинні назвати їх англійською мовою. (спочатку хором, потім індивідуально).

Ears, hand, leg, arm, foot, eyes, nose, mouth

T. Look at this table. Name the words in English. Подивіться на таблицю. Один учень виходить до дошки, а інші просять показати яку-небудь частину тіла. (Show me …)

Робота з мультимедійною дошкою.

Match pictures and words. На екрані малюнки і слова і кожному учневі роздані картки. Завдання: з’єднати підпис із малюнком.

  1. Створення ігрової ситуації

T. Some guests came to our lesson. Whos that? Сьогодні до нас на урок завітали гості –герої різних казок. Давайте спробуємо відгадати їх за описом. Учні читають описи на екрані та вгадують казкових персонажів.

Буратіно, Карлсон, Мальвіна та Чебурашка підготували для вас цікаві завдання. Якщо ви правильно їх виконаєте, то на вас чекатиме сюрприз.

буратино.jpgБуратіно. Дайте відповідь на запитання.

Answer the questions: Yes, I have or No, I haven’t

Завдання на екрані

Перше завдання

Фізкультхвилинка

Діти співають і торкаються тих частин свого тіла, які називають.

Head and shoulders,

Knees and toes,

Head and shoulders,

Knees and toes,

Knees and toes,

And eyes and ears

And mouth, and nose.

Head and shoulders,

карлсон.jpgKnees and toes,

Knees and toes.

 

Arm and legs

And feet and hands

Feet and hands.

Arms and legs

 And feet and hands

Feet and hands.

And eyes and ears

And mouth and nose.

Head and shoulders,

Knees and toes,

Knees and toes.

Друге завдання

Друге завдання приготував Карлсон

мальвина3.jpgWork in pairs

Complete the sentences.

(mouth, ears, hair, nose, face)

  1. She’s got a thin __ .
  2. She’s got big __ .
  3. She’s got long ___ .
  4. She’s got a small ___ .
  5. She’s got a happy ___ .

Третє завдання

Третє завдання від Мальвіни. (взаємоперевірка  з використанням мультимедійної дошки).

Work in pairs

Read and match.

  1. I’ve got long hair.
  2. I’ve got big ears.
  3. I’m long and thin.
  4. I’m very tall.
  5. I’m short and fat.

Фізкультхвилинка

I am a robot,

Look at my legs,

My legs go up and down.

 

I am a robot,

Look at my arms,

My arms go up and down.

 

I am a robot,

Look at my head,

My head goes up and down.

Четверте завдання

І останнє, четверте завдання приготував Чебурашка.

Complete the crossword.

What is the word number 10? (Shoulders)

Перевірка з використанням мультимедійної дошки.

ІІІ. Заключна частина уроку

  1. Підбиття підсумків
  • Ви працювали сьогодні дуже добре. Казкові герої дякують вам за правильно виконані завдання і приготували для вас подарунок – мультфільм. Коли ви будете його дивитися, зверніть увагу на ті частини тіла, які згадуються.

Демонстрація фрагмента мультфільму «Рассеянный Джованни». Учні називають частини тіла, які загубив Джованні: neck, arms, nose, legs, ears.

  1. Домашнє завдання

Зробіть підписи до всіх частин тіла хлопчика

 

 

                                                                              Підготувала Колісніченко К.Т.

                                                                              Кириківська ЗОШ І-ІІІ ступенів

                                                                              Великописарівського району

                                                                              Сумської області

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
12 липня
Переглядів
58
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку