Урок-казка з математики на тему: Табличне множення і ділення .2 клас.

Про матеріал
Цей урок допоможе учням закріпити табличне множення і ділення, розвиває увагу, мислення, пам'ять. Виховувати заці кавленість, допитливість , інтерес до математики.
Перегляд файлу

Урок – казка.

Тема: Підсумковий урок з теми «Табличне множення і ділення»

Мета: Поглибити знання учнів з математики,закріпити табличне множення і ділення. Розвивати мислення, увагу, пам’ять. Виховувати зацікавленість, допитливість, інтерес до математики.

Обладнання:  ілюстрація до казки «Колобок», таблиці, картки.

Тип уроку:

                                          Хід уроку.

І. Організація учнів до роботи.

Сьогодні у нас незвичайний урок

У казку сьогодні ми зробимо крок.

Із казкою ми зустрічались не раз

І знову вона завітала до нас.

 

ІІ. Вступне слово вчителя.

 - Діти, відгадайте назву казки.

Я по засіку метений,

Я на яйцях спечений,

Я від баби втік,

Я від діда втік.

Разом з героями казки «Колобок» ми повторимо табличне множення і ділення.

       ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу.

 - Отже, хто ж  є головним героем казки? . Так, Колобок, тому він перший пропонує вам своє завдання.

 1.Вправа «Мозковий штурм»

  • Як називається число, яке отримуємо у результаті ділення? (частка)
  • Як знайти невідоме зменшуване? (треба до різниці додати від’ємник)
  • Як називаються числа при множенні?(перший множник, другий множник, добуток)
  • Що таке прямокутник? (це чотирикутник, у якого всі кути прямі)
  • Двоє грали у шахи 2 години. Скільки часу грав кожен шахіст?
  • Назвіть найменше двоцифрове число. (10)
  • Скільки ніжок у чотирьох кішок? (16)

  -Молодці, діти, справились із завданням. Колобок  задоволений вами і тому весело котиться далі.

  Покотився Колобок

З двору стежкою в лісок.

І кого в ліску стрічав,

Всім завдання роздавав.

Ось під кущиком зайченя-

Довгі вушка,сірі лапки.

Й колобка хотіло з’їсти.

Колобок сказав Зайчаті:

«Досить, друже, пустувати.

Треба усно рахувати.»

  1.               Гра «Знайди помилку»

На дошці ви бачите завдання. Знайдіть помилку.

 

5х5+25=5х10

 

18:3+12=54:9

 

27:3=36;4

 

6х9=30+24

 

7х6+18=60

 

45-5:8=25:5

 

63:7=72:8

 

Покотився Колобок

Далі стежкою в лісок.

І зустрівся ненароком.

На узліссі з сірим вовком:

«Вовче, не їж мене, будь ласка,

Виконай завдання краще!»

  1.         Казкова задача.

Лисичка потай від хазяїв з’їла курочку, а потім гусочку. Маса обох –

 12 кг. Маса гуски – 9 кг. У скільки  разів маса курки менша від маси гуски?

 - Молодці, дітки. Добре попрацювали, треба відпочити.

 4.Фізкультхвилинка.

Покотився Колобок,

В лісі перебрів струмок.

Раптом чує. що хтось тупцює,

То Ведмідь-набрідь танцює.

Мовить Колобочок нишком:

«Ти ходи,Мишко, як мишка,

Пострибай неначе Зайчик.

Та легенько, наче м’ячик.

Вправо-вліво повернися

Кругом себе обернися.

І забудеш, що незграбний.

Завжди будеш дуже  гарний.»

 

Покотився Колобок

Далі стежкою в лісок.

І побачив між квитками

Колобочка з гілочками.

Доторкнувся і злякався,

У травиці заховався.

Їжачок йому на те:

«Колобочку, не лякайся,

Краще в гру з нами пограй».

  5. Гра «Не скажу»

Учні рахують від 20 до 50 по одному, але замість чисел, що діляться на 5 , вони говорять «не скажу». Ці числа вчитель записує на дошці.20, 25,  30, 35, 40, 45, 50  і т.д.

 6. Гра “Естафета»

   Клас ділиться на дві команди. На дошці записано стільки прикладів, скільки учнів присутніх на уроці. Приклади містять табличне множення і ділення, додавання та віднімання в межах 100. За сигналом перші учні виходять до дошки, записують відповідь і передають крейду іншому. Якщо учень бачить помилку гравця своєї команди він може виправити неправильну відповідь, коли прийде його черга. Після розв’язування всіх прикладів перевіряється правильність виконання завдань і визначаються переможці.

  6х7=                        87-45=

  81:9=                      85+7=

                                                        67+19=                   54:9=

                                                        64:8=                       4х8=

 9х4=                       45:5=

 - Так загрався, що не бачить, йде Лисичка

І несе смачні кислички.

 - Щоб продовжити цю казку,

Ти не їж мене, будь ласка.

Краще  з нами ти пограй

І таблицю множення згадай.

  1. Гра «Знайди зайве»

У рядок – записані числа – добутки.

14, 21, 35, 42,45, 49, 63.

Потрібно визначити, яка це таблиця, яке число зайве, яких добутків бракує. (28, 56)

.

Цікаві задачі.

На дереві сім гнізд було,

По вісім птахів в них жило.

Не полохайте ви їх,

А порахуйте. Скільки всіх? (8х7=56)

 

9 стрічок у Марічки,

Втроє менше у сестрички.

Скільки стрічок

У двох сестричок? (9:3+9=12)

 

9 олівців у Валі.

Більше вчетверо у Галі.

Порахуйте зразу. Скільки буде разом? (9х4+9=45)

 

Сім стручків гороху взяли,

По сім зернин ми з них дістали.

Усі міркуйте, як один,

Скільки буде горошин? (7х7=49)

 

V.  Підсумок уроку.

- Зробимо останній крок –

Підсумуємо урок.

Гості в нас були чудові –

І завдань у них доволі.

Та додому вже пора.

Вам, спасибі, дітвора!

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
31 серпня
Переглядів
451
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку