Урок "Київ - столиця України. Міста України".

Про матеріал

Ознайомити дітей з містами нашої країни та столицею України – Києвом. Розширити уявлення дітей про велич і красу рідної держави. Формувати вміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки з побаченого, почутого. Розвивати національну свідомість школярів, творчі здібності, вміння будувати висловлювання, збагачувати словниковий запас. Пробуджувати у дітей естетичні почуття, розвивати їхні пізнавальні інтереси. Виховувати любов до природи, бажання словами змальовувати красу навколишнього світу, а також почуття патріотизму, гордості за рідну Вітчизну.

Перегляд файлу

D:\Мои документы\Аня\разное\весёлые картинки, рамки\Картинки 2\рамки\029.jpg 

 

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 79

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                       Підготувала вчитель початкових класів

                                                          Прищепа Ганна Михайлівна

Клас. 2

Предмет. Природознавство

Тема. Київ – столиця України. Міста України.

Мета . Ознайомити дітей з містами нашої країни та столицею України – Києвом. Розширити уявлення дітей про велич і красу рідної держави. Формувати вміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки з побаченого, почутого. Розвивати національну свідомість школярів,  творчі здібності, вміння будувати висловлювання, збагачувати словниковий запас. Пробуджувати у дітей естетичні почуття, розвивати їхні пізнавальні інтереси. Виховувати любов до природи, бажання словами змальовувати красу навколишнього світу, а також почуття патріотизму, гордості за рідну Вітчизну.

Тип уроку Урок –подорож з елементами тренінгу.

Обладнання: Ілюстративний матеріал із серії «Моя Україна», відео «Мій Київ», «Міста України», Державні символи України, гімн України,олівці, аркуші паперу, іграшки

 

Хід уроку

І Організація класу

Дзвоник всім нам дав наказ –

До роботи швидше в клас –

Біля парти станем чемно –

Хай мине час не даремно.

Будемо уважні і старанні всі –

Сядем рівненько на місця свої.

 ІІ Актуалізація опорних знань

Вчитель

-   Сьогодні в нас урок незвичайний

Урок кличе нас мандрувати

Тому треба нам негайно

Гарний настрій всім придбати

1. Самооцінка настрою.

Покажіть будь ласка ,який у вас зараз настрій , перед мандрівкою? (У дітей на партах лежить сонечко і хмаринка. Вони піднімають і показують вчителеві та однокласникам , який у них настрій).

2. Гра  «Скажи другові гарні слова» ( Діти передають м’яку іграшку один одному по колу, говорячи гарні слова сусіду.)

ІІІ.  Вивчення нового матеріалу

 

Вчитель

-         В мандрівку готові, діти? А щоб мандрівку нам почати , потрібно квитки придбати.

Хвилинка спостереження за природою

  1. Яке сьогодні число?

2. Який місяць?

3. А день тижня?

4.  Яка сьогодні пора року?

5. Яка сьогодні погода?

     6. Які народні прикмети ви знаєте про цей місяць?

Ось ми й придбали  квитки на 16 лютого . (Роздає вчитель квитки)

Девіз мандрівки «Добре того вчити, хто хоче все знати»

1.Зупинка «Київ»

Вчитель. Під час подорожі нас будуть супроводжувати краєзнавчики. Вони  розповідатимуть про міста в яких ми будемо гостювати.

В якій країні ми будемо подорожувати? (Учень розповідає вірш про Україну)

 - Діти, так в якій країні ми будемо подорожувати?

-  Вирушаємо на потязі  ( Діти промовляють: Ми їдем, їдем, їдем, знання збираємо собі)

Перша наша зупинка – це місто Київ – столиця України.

Відео  «Місто Київ» ( Додаток 1)

(супроводжується розповіддю учня-краєзнавчика)

-Діти, до якого міста ми завітали? Що цікавого ви там побачили та почули?

2. Фізхвилинка

-А щоб подорожувати далі, потрібно сили нам набирати.

 - Вирушаємо далі.

3.Зупинка «Харків»

-Наступне наше місто – Харків.

Відео «Місто Харків» ( Додаток 2 )

(супроводжується розповіддю учня-краєзнавчика)

  • Що цікавого ви в цьому місті побачили та почули?

4.Зупинка «Ялта»

     Слідуюче місто – Ялта. Це місто дуже любить приймати гостей.

А ви всі знаєте, коли йдете в гості потрібно дарувати подарунок. Ось ми зараз підготуємо подарунки для міста Ялти.

 

4.1.Робота в групах.

1 група . Завдання. Виготовлення українського віночка.

2 група. Завдання. Аплікація «Калина».

3 група. Завдання. Складання розповіді «Батьківщина моя – це…»

4 група. Завдання. Розфарбовування прапора та герба Україні. Розповісти гімн України. (Завдання виконують 5 хв.)

(А ось наш прапор. Національний прапор України синьо-жовтого кольору. Він теж має досить давнє походження. Давайте поміркуємо, чому саме ці два кольори вибрано для нашого прапора.

Отже, жовтий-колір хліба, життя, а блакитний – це колір неба, миру, джерельної води.

Третім національним символом України є гімн. Це урочиста пісня, прийнята як символ державної національної єдності. Національним гімном України стала пісня «Ще не вмерла України…», текст до якої написав український поет і вчений Павло Чубинський, музику склав композитор, священик Михайло Вербицький.

Музичний файл «Гімн України» ( Додаток 4 )3

Гімн звучить на ознаменування сили, слави, і могутності держави. Слухати гімн треба стоячи, мовчки, з гордо піднятою головою.)

Подарунки прикріплюємо на дошці.

 Відео «Місто Ялта» ( Додаток 4 )

(супроводжується розповіддю учня-краєзнавчика)

  5. Фізхвилинка

-Щоб гарно відпочити в місті Ялті  потрібно вміти плавати. Зараз я побачу хто з вас вміє плавати.

 - Вирушаємо далі.

6.Зупинка «Кривий Ріг»

- Подорож завершується і ми  повертаємось додому,  у своє рідне місто. А яке воно наше рідне місто?

Відео «Місто Кривий Ріг» ( Додаток 5 )

(супроводжується розповіддю учня-краєзнавчика)

 

ІV. Закріплення вивченого матеріалу

1. Робота в групах.

Завдання. Зібрати  із пазлів містаУкраїни та розповісти про них,  що вони дізналися. Діти розповідають вірші про міста.

2. Робота в зошитах. ( Намалювати соє улюблене місто)

V. Підсумок уроку

1. Самооцінка настрою.

Покажіть будь ласка ,який у вас настрій після мандрівки? (У дітей на партах лежить сонечко і хмаринка. Вони піднімають і показують вчителеві та однокласникам , який у них настрій).

Вчитель також показує, який у неї настрій також.

Вчитель

Пісня землі

Батьківщини рідної сади

Нахилились цвітом до води.

Кожна квітка в  сонці, у теплі

Щедро пахне соками  землі.

Батьківщини рідної поля

Нас чарують зблизька і здаля.

Кожна стежка кличе в дивосвіт,

Де на росах наш дитячий світ.

Батьківщини рідної гаї

Кличуть нас у затишки свої,

Зупинись і слухай солов’я,

І відчуй, що це земля твоя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
8 січня
Переглядів
938
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку