План – конспект уроку з німецької мови
Вчитель: Гюлізарян Катерина Іванівна
Клас 9
Тип урока: комбінований
Вид урока: Урок з використання набутих навичок
Тема урока: Кіномистецтво
Цілі:
Практична: Опрацювання і вживання лексичного матеріалу, удосконалення мовних навичок,
Освітня: Формування комунікативних вмінь та мовних навичок, активізація лексики по темі «Кіно», розширення кругозору учнів.
Розвиваюча: Розвивати уяву, логічне мислення учнів, розвивати навички спонтаного - монологічного мовлення, навчально інформаційний розвиток.
Виховна: Підтримка зацікавлиності в навчані німецької мови, виховувати почуття ввічливості під час спілкування з іншими людьми.
Обладнання; мультимедійна дошка, робочий зошит, додатковий матеріал.
План уроку
1 Початок уроку ____________________________________
Організаційний момент _______________________________
Повідомлення теми та мети уроку ______________________
2 Основна частина уроку_____________________________
Актуалізація опорних знань учнів_______________________
Опрацювання лексичного матеріалу_____________________
Виконання лексичних вправ ___________________________
Розвиток навичок монологічного мовлення
3 Заключна частина уроку____________________________
Заключний етап ___________________________________
Пояснення домашнього завдання _______________________
Виставлення оцінок та їх мотивація _____________________
План уроку
Хід уроку. |
Мультимедійний |
|||||||||||||||||||||
1. Організаційний момент. Guten Tag, liebe Kinder. Wer fehlt heute? Welcher Wochentag ist heute? |
Слайд 1 |
|||||||||||||||||||||
2. Повідомлення теми та мети уроку. Бесіда «вчитель-учень».
Das Thema heutiger Stunde ist «Filmkunst»
|
Слайд 2
|
|||||||||||||||||||||
3. Робота над лексичним матеріалом. 1 .Lest alle Wörter und wählt die Wörter ihr braucht um einen Film zu charakterisieren.
2. Welche Wörter sind Synonyme? Verbindet richtig!
3. Was passt zusammen? Ordnet richtig zu und bildet die Sätze. 1.Wir gehen a. ein bekannter Schauspieler 2.Die Kinokarten b. ganz hinten,Reihe21 bekommen 3. Der Film dauert c. in den Film von Spielberg. 4.Wir sitzen d. gut und lustig 5.Die Hauptrolle spielt e. an der Kasse 6.Alle finden den Film f. fast drei Stunden
4 Гра. Сніжний ком адаптований. Цілі і завдання методу: вживання в мові лексичних одиниць в рамках теми «Filmkunst». (Вибирають прикметники і будують пропозиції характеризуючи гарний фільм
Jeder Schüler antwortet auf die Frage 4.Розвиток навичок монологічного мовлення. 1.Welche Genres des Spielfilms kennt ihr? Lest die Genres des Spielfilms . Tragikomödie Gangsterfilm Western Liebesfilm Komödie Drama Thriller
2 Eine Umfrage durch führen und Tabelle ergänzen. Welche Genres des Films seht ihr gern? Warum?
3. Ihr seht euch die Fotos einiger weltbekannten Filmstars an. Kennt ihr sie? Sagt ihre Namen. Wie heißen die Genres des Spielfilms?
4. Erzählt über eure Lieblingsfilm benutzt Redemittel - Mein Lieblingsfilm heißt …. - Das Genre dieses Film ist…… - …ist…..(modern/ aktuell/…..) . - Die Hauptrolle spielt….. . - der Film dauert …Stunden . - Ich finde den Film….. . 3.Заключна частина. 1. Домашнє завдання. Macht eine Präsentation über eure Lieblingsschauspielerin/ euer Lieblingsschauspieler bis 10 Sätze. 2. Підсумок уроку Wer war heute in der Stunde besonders Aktiv? Ihr habt heute viel gemacht. Ihr erhaltet folgende Noten…. .
|
Слайд 3
Слайд4
Слайд 5
Слайд 6.7.8
Слайд 9
|