Урок "Кіномистецтво" 9 клас

Про матеріал
Розробка уроку як допоміжний засіб для планування навчяльного процесу вчителю предметнику.
Перегляд файлу

План – конспект уроку з німецької мови

 

Вчитель: Гюлізарян Катерина Іванівна

 

Клас 9

Тип урока: комбінований

 

Вид урока: Урок з використання набутих навичок

 

Тема урока: Кіномистецтво

 

Цілі:    

Практична: Опрацювання і вживання лексичного матеріалу, удосконалення мовних  навичок,

Освітня: Формування комунікативних вмінь та мовних навичок, активізація лексики по темі «Кіно», розширення кругозору учнів.

Розвиваюча:   Розвивати уяву, логічне мислення учнів, розвивати навички спонтаного - монологічного мовлення, навчально інформаційний розвиток.

Виховна:  Підтримка зацікавлиності в навчані німецької мови, виховувати почуття ввічливості під час спілкування з іншими людьми.

 

Обладнання;  мультимедійна дошка, робочий зошит, додатковий матеріал.

 

План уроку

1 Початок уроку  ____________________________________

Організаційний момент _______________________________

Повідомлення теми та мети уроку ______________________

2 Основна частина уроку_____________________________

Актуалізація опорних знань учнів_______________________

Опрацювання лексичного матеріалу_____________________

Виконання лексичних вправ ___________________________

Розвиток навичок монологічного мовлення

3 Заключна частина уроку____________________________

Заключний етап       ___________________________________

Пояснення домашнього завдання _______________________

Виставлення оцінок та їх мотивація _____________________

 

 

 

 

 

 

 

 

План уроку

Хід уроку.

Мультимедійний
супровід

1.  Організаційний момент.

Guten Tag, liebe Kinder.

Wer fehlt heute?

Welcher Wochentag ist heute?

Слайд 1

2.  Повідомлення теми та мети уроку.

Бесіда «вчитель-учень».

  1. Wie oft geht ihr ins Kino?
  2. Welche Filme gefallen euch?
  3. Seht ihr Filme lieber zu Hause oder im Kino?
  4. Welche Filme habt ihr in der letzten Zeit gesehen?
  5. Welche Filme habt ihr gern?
  1.  Welche Schauspieler kennt  ihr?
  1.  Wie meint ihr worüber wir heute sprechen werden?

Das Thema heutiger Stunde ist «Filmkunst»

 

 Слайд 2

 

 3.  Робота над лексичним матеріалом.

1 .Lest alle Wörter und wählt die Wörter ihr braucht  um einen Film zu charakterisieren.

 

2. Welche Wörter sind Synonyme? Verbindet richtig!

  1. die Titelrolle                           a.das Theaterstück
  2. die Komödie                           b.das Theaterfreund
  3. das Bühnenstück                     c.das Lustspiel
  4. der Theaterfan                         d.uraufführen
  5. die Tragödie                            e.aufführen
  6. erstaufführen                            f.das Trauerspiel
  7. geben                                       g.das Filmtheater
  8. das Repertoire                          h.der Spielplan
  9. das Stück                                  i.die Aufführung
  10. das Theaterticket                      j. die Hauptrolle
  11. das Kino                                   k. die Theaterkarte
  12. das Festival                              l.das Festspiel

3. Was passt zusammen? Ordnet richtig zu

und bildet die Sätze.

1.Wir gehen                      a. ein bekannter Schauspieler

2.Die Kinokarten              b. ganz hinten,Reihe21

                                               bekommen

3. Der Film dauert             c. in den Film von Spielberg.

4.Wir sitzen                       d. gut und lustig

5.Die Hauptrolle spielt      e. an der Kasse

6.Alle finden den Film       f. fast drei Stunden    

 

4 Гра.  Сніжний ком адаптований. Цілі і завдання методу: вживання в мові лексичних одиниць  в рамках теми «Filmkunst». (Вибирають прикметники і будують пропозиції характеризуючи гарний  фільм

 

Jeder Schüler antwortet auf die Frage 
«Wie kann ein guter Film sein?» Benutzt die Wörter aus der Tabelle.
      z.B   Ein guter Film kann …sein 
aktuell, lebensnah ,modern ,erzieherisch, realistisch,
wahrheitsgetreu, wolksnah ,satirisch, humanistisch ,
ützlich, spannend, inhaltsreich, ehrreich .
 

 4.Розвиток навичок монологічного мовлення.

1.Welche Genres des Spielfilms kennt ihr?

  Lest die Genres des Spielfilms .

Tragikomödie   Gangsterfilm   Western

Liebesfilm  Komödie  Drama  Thriller

 

 

2 Eine Umfrage durch führen und Tabelle ergänzen.

 Welche Genres des Films seht ihr gern? Warum?

 

       Wer ?

 Genre des Films

 Warum ?

Olga

 

 

Nadja

 

 

Sonja

 

 

Maxim

 

 

Alexander

 

 

Tanja

 

 

 

 

3. Ihr seht euch die Fotos einiger weltbekannten Filmstars an.

Kennt ihr sie? Sagt ihre Namen.   

Wie heißen die Genres des Spielfilms?

 

4. Erzählt über eure Lieblingsfilm  benutzt  Redemittel

- Mein Lieblingsfilm heißt ….

- Das Genre dieses Film ist……

- …ist…..(modern/ aktuell/…..)  .

- Die Hauptrolle spielt….. .

- der Film dauert …Stunden .

- Ich finde den Film….. .

3.Заключна частина.

1. Домашнє завдання.

Macht eine Präsentation über eure Lieblingsschauspielerin/ euer Lieblingsschauspieler bis 10 Sätze.

2. Підсумок уроку

Wer war heute in der Stunde besonders Aktiv?

Ihr  habt heute viel gemacht. Ihr erhaltet folgende Noten….  .

 

 

 Слайд 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд4

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 6.7.8

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд 9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
25 вересня 2021
Переглядів
538
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку