Урок "«Клімат і кліматичні ресурси, Води суходолу і водні ресурси, Грунти та грунтові ресурси, Рослинність, Тваринний світ»

Про матеріал
Контрольна робота містить завдання по рівнях. Перший рівень складається із тестових завдань, де учень за виконані завдання може отримати 3 бали. Другий рівень необхідно дати визначення поняттям , третій рівень встановити відповідність. Четвертий рівень розгорнуте питання на 3 бали. Контрольна складається з двох варіантів.
Перегляд файлу

 

Тематичне оцінювання з теми: «Клімат і кліматичні ресурси, Води суходолу і водні ресурси, Грунти та грунтові ресурси, Рослинність, Тваринний світ»

І варіант

І рівень (питання по 0,5 балів)

1. Основний  кліматичний  пояс,  у  якому  розташована  Україна:

а) арктичний;       б) помірний;        в) субтропічний;      г) тропічний.

2.Вкажіть  регіон  України,  для  якого  притаманні  посухи,  суховії,  пилові  бурі:

 а) степ;                б) лісостеп;                          в) Закарпаття;        г) Полісся.

3. Укажіть найродючіші ґрунти України:

а) дерново-підзолисті;   б) сірі лісові;

в) чорноземи;     г) каштанові.

4.Соснові ліси -  це

а) діброви   б)груди   в) бори  г) субори

5.Район поширення сірих лісових ґрунтів на картосхемі позначено цифрою:

 

а) 1;      

б) 2;

в) 3;      

г) 4

 

6. Яке з цих водосховищ належить до Дніпровського каскаду:

А. Печенізьке;          б. Ладижинське;                       в. Канівське;                            г)Червонооскільське

ІІ рівень. Дайте визначення понять. ( 1 бал)

7. Ендеміки — це

8. Акліматизація – це

9. Чим ґрунт відрізняється від гірської породи?

ІІІ рівень. Встановити відповідність. (1,5 бали)

10.Встановіть відповідність між назвами озер і їхніми особливостями

1.Світязь, Пулемецьке               а) озера Українських Карпат, що мають вулканічне походження

2.Ялпуг, Кугурлай                      б) мають карстове походження;

3.Любязь, Нобель                       в) озера льодовикового походження;

4. Лука; Бребенескул                  г) озера заплавного походження;

                                                     д) дельтового походження

11. Установіть відповідність між тваринами та їх місцем проживання

1. бурий ведмідь                          а) Полісся;

2. дикий кабан                              б) степ;

3.камяна куниця                           в) лісостеп;

4.вивільга                                      г) Карпати

ІV рівень. ( 3 бали)

12. Дайте визначення поняттю водосховище? Назвіть найбільші водосховища в Україні. Схарактеризуйте  позитивні та негативні наслідки їх створення?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематичне оцінювання з теми: «Клімат і кліматичні ресурси, Води суходолу і водні ресурси, Грунти та грунтові ресурси, Рослинність, Тваринний світ»

ІІ варіант

І рівень (питання по 0,5 балів)

1.Стан нижнього шару атмосфери в даний час і в даному місці називається:

А- клімат;     Б-альбедо;     В- випаровування;      Г-погода

2. Територія України, де випадає найбільша кількість опадів:

А-  Крим;    Б- Полісся;    В- Степ;    Г- Карпати

3. Укажіть назву птаха, якого занесено до Червоної книги України:

а) ластівка міська;   б) дрозд чорний;

в) дятел великий;   г) сип білоголовий.

4. Дубові ліси – це

А) бори;                               б) байраки;                         в)діброви;                              г) субори

5. Район поширення дерново-підзолистих ґрунтів на картосхемі позначено цифрою:

 

а) 1;      

б) 2;

в) 3;      

г) 4.

6. Витік річки Дніпро розпочинається з

А) Польщі;                          б) Білорусі;                               в) Росії;                                   г) України

ІІ рівень. Дайте визначення понять ( 1 бал)

7.Релікти- це

8. Реакліматизація- це

9. Назвіть основні типи грунтів, поширених на території України.

ІІІ рівень. Встановіти відповідність (1, 5 бали)

10. Встановити відповідність річками та їх особливостями

1. Дніпро                      а) річка, яка бере початок в Україні;

2. Дунай                       б)річкою проходить частика державного кордону нашої країни з Молдовою

3. Південний Буг         в) Річкова система цієї річки налічує понад 15 тис.річок

4. Дністер                     г) витік цієї річки у Німеччині, площа басейну 817 тис.км²

11.Установіть відповідність між рослиними угрупуваннями

1. ліс                                а) журавлина;

2. степ                             б) граб;

3. луки                             в) лихохвіст;

4. болота                         г) тонконіг

ІV рівень . ( 3 бали)

12. Наведіть приклади несприятливих погодно-кліматичних явищ. Опишіть особливості двох з них.

 

 

 

docx
Додано
23 лютого 2021
Переглядів
3636
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку