Матеріали допоможуть вчителям краще підготуватися до уроків. Уроки, що містять геометричний матеріал ,дуже важливі для учнів з інтелектуальними порушеннями. Вони допомагають їм краще орієнтуватися у просторі, розвивають уяву, мислення, формують креслярські навички.
Клас: 6
Тема: Коло . Круг. Центр, радіус, діаметр, хорда,дуга. Креслення кола і круга за даним радіусом і діаметром.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Мета уроку:познайомити учнів з поняттями «коло, круг, центр, радіус, діаметр, хорда, дуга). Розширити геометричні уявлення, закріпити навички роботи з креслярськими інструментами, удосконалюючи моторику. Коригувати знання, вміння, навички учнів, психічні процеси, мовлення. Розвивати вміння використовувати набуті знання на практиці. Виховувати позитивне ставлення до засвоєння математичних знань, впевненість у своїх здібностях.
Обладнання: таблиця «Коло. Круг. Основні означення»,моделі кола, круга, циркуль, лінійка, роздатковий матеріал.
Презентації: презентація «Коло. Круг.»
Словникова робота: коло, круг, центр, радіус, діаметр, хорда, дуга.
Очікувані результати.
Учні знатимуть:
Учні вмітимуть:
ХІД УРОКУ.
I. Організаційна та психолого-педагогічна підготовка учнів до уроку.
( 5%часу)
Мета етапу: створити сприятливу атмосферу уроку, перевірити готовність учнів до уроку.
Інтерактивна вправа: «Висловлювання». Слово «круг» записане на дошці. Вчитель пропонує учням дописати висловлювання, як вони повинні працювати на уроці та наголошує, що дана фігура пов’язана із сьогоднішньою темою.
К – кмітливо розв’язувати;
Р – рахувати правильно;
У – уважно слухати;
Г – гарно відповідати.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.(10% часу)
Мета етапу: перевірити якість виконання учнями домашнього завдання та рівень засвоєння навчального матеріалу.
1.Повторити одиниці вимірювання довжини та креслення відрізків заданої довжини.
Запитання вчителя:
Робота за дошкою. Накреслити відрізок довжиною 4см 8мм та відрізок у два рази довший.
2.Вчитель збирає зошити для перевірки домашнього завдання.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.(5%часу)
Мета етапу: повідомити тему, мету уроку, очікувані результати.
ІV. Засвоєння нових знань. (25%часу)
V.Фізкультхвилинка. (5% часу)
Мета етапу: зняття психофізичного напруження.
Вправи для зняття зорової втоми, розслаблення м’язів кістей рук.
Вправи виконуються під спокійну мелодію
VІ.Корекція і застосування знань в нових умовах.(30 % часу)
Мета етапу:відтворення, корекція, узагальнення понять і відповідної їм системи знань.
Самостійна робота.
VІІ. Підсумково – оцінювальний етап уроку.(10% часу)
Мета етапу:здійснити рефлексію та проаналізувати ступінь реалізації поставлених цілей. Вмотивоване виставлення оцінок.
VІІІ. Повідомлення та інструктаж домашнього завдання . (10% часу)
Мета етапу: постановка навчальної проблеми і завдань з пошуком їх вирішення.