Урок:"Коло . Круг. Центр, радіус, діаметр, хорда,дуга. Креслення кола і круга за даним радіусом і діаметром"

Про матеріал

Матеріали допоможуть вчителям краще підготуватися до уроків. Уроки, що містять геометричний матеріал ,дуже важливі для учнів з інтелектуальними порушеннями. Вони допомагають їм краще орієнтуватися у просторі, розвивають уяву, мислення, формують креслярські навички.

Перегляд файлу

Клас: 6

Тема: Коло . Круг. Центр, радіус, діаметр, хорда,дуга. Креслення кола і круга за даним радіусом і діаметром.

Тип уроку: урок засвоєння  нових знань.

Мета уроку:познайомити учнів з поняттями «коло, круг, центр, радіус, діаметр, хорда, дуга). Розширити геометричні уявлення, закріпити навички роботи з креслярськими інструментами, удосконалюючи моторику. Коригувати знання, вміння, навички учнів, психічні процеси, мовлення. Розвивати вміння використовувати набуті знання на практиці. Виховувати позитивне ставлення до засвоєння математичних знань, впевненість у своїх здібностях.

Обладнання: таблиця «Коло. Круг. Основні означення»,моделі кола, круга, циркуль, лінійка, роздатковий матеріал.

Презентації: презентація «Коло. Круг.»

Словникова робота: коло, круг, центр, радіус, діаметр, хорда, дуга.

Очікувані результати.

Учні знатимуть:

  • означення кола, круга, центра, радіуса, діаметра, хорди, дуги;
  • використання кола, круга у житті.

Учні вмітимуть:

  • креслити коло, круг, радіус, діаметр, хорду;
  • позначати центр, радіус, діаметр, хорду, дугу;
  • креслити ,знаходити діаметр за заданим радіусом;
  • діяти за аналогією;
  • працювати з коментуванням власних дій;
  • аналізувати навчальний матеріал;
  • самостійно контролювати проміжні та кінцеві результати діяльності на уроці.

                         ХІД УРОКУ.

I. Організаційна та психолого-педагогічна підготовка учнів до уроку.

( 5%часу)

  Мета етапу: створити сприятливу атмосферу уроку, перевірити готовність учнів до уроку.

  1. Налаштувати на позитивне сприймання навчального матеріалу.

Інтерактивна вправа: «Висловлювання».  Слово «круг» записане на дошці. Вчитель пропонує учням дописати висловлювання, як вони повинні працювати на уроці та наголошує, що дана фігура пов’язана із сьогоднішньою темою.

К – кмітливо розв’язувати;

Р – рахувати правильно;

У – уважно слухати;

Г – гарно відповідати.

  1. Перевірка готовності учнів до уроку.( Вчитель перевіряє наявність всього необхідного на уроці та з’ясовує емоційну готовність учнів до уроку).

ІІ. Перевірка домашнього завдання.(10% часу)

Мета етапу: перевірити якість виконання учнями домашнього завдання та рівень засвоєння навчального матеріалу.

1.Повторити одиниці вимірювання довжини та креслення відрізків заданої довжини.

Запитання вчителя:

  • Якими одиницями вимірюють довжину? Назвіть одиниці вимірювання довжини.

Робота за дошкою. Накреслити відрізок довжиною 4см 8мм та відрізок у два рази довший.

2.Вчитель збирає зошити для перевірки домашнього завдання.

 ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.(5%часу)

Мета етапу:  повідомити тему, мету уроку, очікувані результати.

ІV. Засвоєння нових знань. (25%часу)

V.Фізкультхвилинка. (5% часу)

Мета етапу: зняття психофізичного напруження.

Вправи для зняття зорової втоми, розслаблення мязів кістей рук.

Вправи виконуються під спокійну мелодію

 VІ.Корекція і застосування знань в нових умовах.(30 % часу)

 Мета етапу:відтворення, корекція, узагальнення понять і відповідної їм системи знань.

Самостійна робота.

 

VІІ. Підсумково – оцінювальний етап уроку.(10% часу)

Мета етапу:здійснити рефлексію та проаналізувати ступінь реалізації поставлених цілей. Вмотивоване виставлення оцінок.

VІІІ. Повідомлення та інструктаж домашнього завдання . (10% часу)

Мета етапу: постановка навчальної проблеми і завдань з пошуком їх вирішення.        

 

docx
Пов’язані теми
Геометрія, 7 клас, Розробки уроків
Інкл
До підручника
Геометрія.(підручник) 7 клас (Тадеєв В.О.)
Додано
27 грудня 2018
Переглядів
1921
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку