Комбінована діагностувальна робота з математики за темами "Письмове множення та ділення багатоцифрових чисел" та "Задачі на рух, швидкість та час" допоможе оцінити знання учнів з даних тем. В роботі запропоновано розв'язати схожі за змістом задачі двома різними способами.
Перегляд файлу
Комбінована діагностувальна робота
з математики
Прізвище, ім'я ______________________________________ Дата__________
Два туристи вийшли з двох селищ одночасно назустріч один одному і зустрілися за 3 год. Один лижник ішов зі швидкістю 14 км/год, а інший – зі швидкістю 16 км/год. Визнач відстань між селищами.
Фігуристи одночасно почали рухатися з різних боків льодового стадіону назустріч одне одному. Хлопець рухався зі швидкістю 7 м/с, а дівчина – 4 м/с. Яка відстань була між ними на момент початку руху, якщо вони зустрілися за 9 с? (Використай другий спосіб розв’язання)
Із двох портів, відстань між якими 90 км, вийшли одночасно назустріч одне одному катер та буксир і зустрілися через 3 години. З якою швидкістю рухався буксир, якщо швидкість руху катера становила 18 км/год?