Урок «КОМП’ЮТЕР У МОЄМУ ЖИТТІ»

Про матеріал
Тема уроку: «КОМП’ЮТЕР У МОЄМУ ЖИТТІ» Тип уроку: комбінований ЦІЛІ НАВЧАННЯ: . ПРАКТИЧНІ- активізувати вживання певних лексичних одиниць з теми "Комп’ютер у моєму житті» , тренувати учнів в читанні та аудіювання тексту , з метою повного розуміння інформації, що міститься в ньому; вміння здійснювати усне спілкування в типових ситуаціях професійної, побутової і культурної сфер спілкування; організувати роботу з оперування лексично-граматичним матеріалом з теми. РОЗВИВАЛЬНІ - розвивати навички усного зв'язного мовлення, вміння адекватно реагувати на запитання; уміння переносу знань та навичок у нову ситуацію на основі здійснення проблемно-пошукової діяльності; готовності до участі в іншомовному спілкуванні; розвивати оперативну і довгострокову пам'ять, уміння планувати свій мовленевий учинок на рівні міні-мо¬нологу, монологічного висловлю¬вання, міні-діалогу (реакція на за¬питання); розвивати техніку інформаційного читання, логічного й аналітичного мислення; мовленнєвий і мов¬ний слуховий здогад, слуховий са¬моконтроль; розвивати креативне мислення, творчий підхід до вико¬нання завдань; готовність до подальшої самоосвіти в галузі володіння іноземною мовою. ОСВІТНІ- учні доходять висновку, що комп'ютери не можуть повністю замінити людину, а лише допомагають їй, у той час як головне — це людські взаємини. Вдосконалювати навички монологічного та діалогічно¬го мовлення, аудіювання, слухову пам'ять, увагу, здат¬ність до здогадки. ВИХОВНІ - розширювати кругозір, виховувати любов до знань та бажання дізнаватися більше нового, фор¬мувати загальні життєві компетенції в професійній сфері спілкування, виховувати дбай¬ливе, виховувати такі риси характеру як доброзичливість, толерантність, колективізм, активність працьовитість.
Перегляд файлу

 

ДНЗ «ХВПКУ»

 

 

Методична розробка показового  урока з іноземної мови :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                Викладач: Гаврилюк І.А.

 

2016-2017н.р

 

 

 

Тема уроку:  «Комп’ютер  у моєму житті»

Тип уроку: комбінований

                                      Цілі навчання: .

Практичні- активізувати вживання певних лексичних одиниць з теми "Комп’ютер у моєму житті» , тренувати учнів в  читанні та аудіювання тексту ,  з метою повного розуміння інформації, що міститься в ньому; вміння здійснювати усне спілкування в типових ситуаціях професійної, побутової і культурної сфер спілкування; організувати роботу з оперування лексично-граматичним матеріалом з теми.

Розвивальні -  розвивати навички усного зв'язного мовлення, вміння адекватно реагувати на запитання; уміння переносу знань та навичок у нову ситуацію на основі здійснення проблемно-пошукової діяльності; готовності до участі в іншомовному спілкуванні; розвивати оперативну і довгострокову пам'ять, уміння планувати свій мовленевий учинок на рівні міні-мо­нологу, монологічного висловлю­вання, міні-діалогу (реакція на за­питання);  розвивати техніку  інформаційного читання, логічного й аналітичного мислення; мовленнєвий і мов­ний слуховий здогад, слуховий са­моконтроль; розвивати креативне мислення, творчий підхід до вико­нання завдань; готовність до подальшої самоосвіти  в галузі володіння іноземною мовою.

Освітні-  учні доходять висновку, що комп'ютери не можуть повністю замінити людину, а лише допомагають їй, у той час як головне — це людські взаємини.

Вдосконалювати навички монологічного та діалогічно­го мовлення, аудіювання, слухову пам'ять, увагу, здат­ність до   здогадки.

Виховні -  розширювати кругозір, виховувати любов до знань та бажання дізнаватися більше нового,  фор­мувати загальні життєві компетенції в професійній сфері спілкування, виховувати дбай­ливе, виховувати такі риси характеру як доброзичливість, толерантність, колективізм, активність працьовитість.

Дидактичне та матеріально-технічне забеспечення:

  підручник з англійської мови 10 клас Карпюк О.Д. мультимедійна система, магнітна дошка,  слайдова презентація,  відео  фрагменти , словники

Методи і прийоми навчання:

демонстрація  нового матеріалу;  семантизація нових лексичних одиниць, організація діяльності учнів в опрацьовуванні матеріалу, аудіовізуальний метод, сугестивний метод, комунікативний метод,  груповий метод, перекладний метод, інтерактивні методи (питально - відповідальна        бесіда з теми «Сучасні комунікації і технології», вправа «Знайди визначення» ,

гра «Правда — неправда», вправа «Що зайве?», рольова гра « Портрет героя», 

акропереклад, Рольова гра «Інтернет –кафе», гра   «Може - не може» )

технологія веб-квестів ( презентація творчих веб-квестів учнів

переконливий веб - квест )

 

Межпредметні зв'язки:

 Інформатика та комп’ютерна техніка, технологія приготування їжі,  товарознавство продовольчих товарів   українська мова та література, естетика

   Література:

  1. Wikipedia.org.w\index.php.2009.
  2. Gadgets \ Teaching English \ British Council \ BBC.2008.
  3. Breaking News English ESL. Lesson plan on In­ternet Family, 2008.
  4. English Upgrade Resources. ВоокЗ. Techno World (http://www.onestopenglish.com)
  5. Macmillan English dictionary (http://www.macmil- landictionary.com/dictionary/british/),

Video “Monty Python Spam GMAIL commer­cial” (http://www.youtube.com/watch?v=MYILv7- xfoM&feature=fvw

 

         

План уроку

  1. Організаційний момент
    1.                   Phonetic Drills.  Мовна зарядка   Відпрацювання лексичних одиниць з теми
    2.                   Interrogative - responsible conversation . Питально - відповідальна        бесіда з теми «Сучасні комунікації і технології»
  2. Перевірка домашнього завдання
  1.                 Вправа «Знайди визначення»
  2.                 Презентація творчих веб-квестів учнів
  1. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети.
  2. Вивчення нового матеріалу
  1. Читання тексту  I COULDN’T LIVE WITHOUT MY COMPUTER AT HOME
  1. Передтекстовий етап. Before- Reading Activity
  1. введення нової лексики
  1. Текстовий етап.  Reading Activity
  1. Читання тексту
  1. Післятекстовий етап . Past- Reading Activity
  1. Гра «Правда — неправда»
  1. Аудіювання.  Перегляд відео фрагменту  №1 «Правила роботи з комп’ютером»
  1.          Етап підготовки до слухання Before- Listening Activity
  1.      ліквідація мовних труднощів
  1. Етап перегляду  Listening Activity
  1.         Відповіді на запитання
  1. Етап після перегляду Past - Listening Activity
  1.         Вправа «Що зайве?».

 

  1. Закріплення  нового матеріалу
  1. Переконливий веб - квест
  2. Рольова гра « Портрет героя» 
  1.           Акропереклад   
  1. Рольова гра «Інтернет –кафе»   
  1. Перегляд учнівського відео що до проекту «Фахівцям майбутнього  майстерність і професіоналізм»  відео№2  
  1.                                                                Гра   «Може - не може» 
  1. Підведення підсумків. Виставлення оцінок.
  2. Домашине   завдання.
  3. Заключне слово вчителя  

 

 

 

Хід уроку

 

  1. Організаційний момент
  1.             Phonetic Drills.  Мовна зарядка  

                      (відпрацювання лексичних одиниць з теми )

      

  •      information,
  •      to discover,
  •      to play,
  •      to communicate ,
  •      network ,
  •      satellite navigation,
  •      technology,
  •      communication,
  •      keyboard system,
  •      modern , 
  •      probably
  •      website

 

 

  1.                       Interrogative - responsible conversation . Питально - відповідальна бесіда з теми «Сучасні комунікації і технології»
    • Do you have a PC at home?
    • Can you use it?
    • What can you do?
    • Can you use the Internet?
    • What do you use the Internet for?
    • Do you like working with the computer? Why?

 

 

 

 

 

 

 

  1. Перевірка домашнього завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.                        Презентація творчих веб-квестів учнів (Учням було домашне завдання  створити  презентацію, постер, кросворд на задану тему  (відео 1 )
  1. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети.

Т: (Today we'll talk about your most favorite modern invention, and forgive it when you find it out  the riddle

 

He's faster than a human

Multiply two numbers,

In it a hundred times Library

could be fit,

Only there may open

Hundred windows per minute.

Guess not difficult,

What about the mystery ...

 

 

So I agree with you , computer is not can replace the man but it is much easier for our lives. Sometimes we do not imagine our life without a computer and the Internet. For example, a student in a short time can find coursework or essay on the desired topic. Internet has unlimited possibilities. Doctors use computers to diagnose body. For sellers, office employees and cooks opened great horizons. As computer help the future  cooks?

In the production of computers managed by other machines. Today people just a passive observer.

But all we know that the computer provides a positive impact on people and negative. And the lesson today we'll talk about the pros and cons of the computer so the topic of our today's lesson to you: "The computer in my life"

( Сьогодні ми з вами поговоримо про  вашу най улюблений сучасний винахід, а прощо саме  ви дізнаетєтесь  коли відгадаєте загадку .

Так я повністью згодна з вами  компютер неможе замінити людину   Але він набагато полегшив наше життя. Іноді ми вже не уявляємо собі наше життя без комп'ютера та інтернету. Наприклад, студент в короткий термін може знайти курсову або реферат по потрібній темі. Інтернет має необмежені можливості. Медики використовують комп'ютери для діагностики організму. Для продавців, конторських службовців та кухарів відкрив величезні горизонти. Як допоможе компютер майбутным кухарям?

На виробництві комп'ютери управляють іншими машинами. Сьогодні людина просто пасивний спостерігач.

Але всім ми знаємо, що комп'ютер надає як позитивний вплив на людину, так і негативний. І сегодня на уроці ми з вами поговоримо про плюси та мінуси комп'ютера тож тема нашого з вами сьогоднішнього уроку: «Комп'ютер у моєму жітті»)   

 

 

 

 

 

  1. Вивчення нового матеріалу Читання тексту  I COULDN’T LIVE WITHOUT MY COMPUTER AT HOME
  1. Передтекстовий етап. Before- Reading Activity
  1. введення нової лексики
  1. Essential –  важливе значення
  2. Quizzes-вікторина
  3. a bit too –  трохи занадто
  4. rely on them- покладатися на них
  5. dependent- залежний
  6. break down- зламатися
  7. replace – замінити
  8. reli­able - надійний
  1. Текстовий етап.  Reading Activity
  1. Читання тексту

        I COULDN’T LIVE WITHOUT MY COMPUTER AT HOME

My name is Kate. I use my computer all the time. It is like a typewriter and address book for me and it is also used for checking my spelling. Besides I can go on the Internet and discover everything about anything, it’s a brilliant source of information. I’ve designed my own website and I’m getting a lot of information for school. Besides some websites are packed with quizzes, games and competitions, it’s all you need for hours of fun on your computer. You can play and learn on it. It is absolutely essential. I don’t know how І еver managed without it. But my elder sister thinks people getting a bit too dependent on computers. She thinks that we rely on them too much. My sister says: You can’t rely on all the information, you don’t know  who  it has been written by or where it’s coming from. To be dependent on anything, especially a lifeless machine, that can quite easily break down is not good. Besides computers shouldn’t replace seeing your friends”.

  1. Післятекстовий етап . Past- Reading Activity
  1. Гра «Правда — неправда»

 

Are the statements below true or false? (T, F)

  1. Kate uses her PC for typing and keeping informa­tion.
  2. Kate uses her computer to get information from the Internet.
  3. Kate’s sister thinks it’s not clever to believe all facts stored on the Internet.
  4. Kate’s sister considers electronic devices  are  reli­able.(-)

 

  1. Аудіювання.  Перегляд відео фрагменту  №2 «Правила роботи з комп’ютером»
  1. Етап підготовки до слухання Before- Listening Activity
  1.         ліквідація мовних труднощів
  • properly довжним чином
  • be respectful будьте вічливими
  • Be considerate- бути тактичними 
  • Be kind- бути добрими
  • Be patient Будьте спокійними
  1. Етап перегляду  Listening Activity
  1.         Відповіді на запитання
  • How many rules you we have?
  • Name the rules
  1. Етап після перегляду Past - Listening Activity
  1.         Вправа «Що зайве?».

 

  1. Закріплення  нового матеріалу
  1. Переконливий веб - квест

(Учні мали випереджаюче завдання   дослідити в Інтернеті  та переконати своїх одногрупників  у тому що :

  • Сучасні технології роблять наше життя краще 
  • Сучасні технології роблять наше життя гірше )

 Завдання : заповнити таблицю

 

FOR

Against

I T

 

 

 

  1. Рольова гра « Портрет героя» (Учень виконує роль Стіва  Джобса ,  та розповідає про свої винаходи . Група повинна вгадати про кого саме йдеться мова )
  1. Акропереклад    Steve Jobs
  1. Рольова гра «Інтернет –кафе»    (відео№3)

Запрошую  Вас  до нашего интернет-кафе . Коли ми приходимо до Інтернет- кафе   нас зустрічає системний адміністратор .  Тож запрошую до слова  нашого системного адміністратора

Internet-café

  1. Find information about movies
  2. Surf the WEB
  3. Listen the music
  4. Drink coffee
  5. Hang out at the café
  6. Computer games
  7. Play games
  8. Chess
  9. Board games  
  10. E-mail
  11. Send email friends

Учням пропонується скласти речення  використовуючи необхідну лексику . За кожне правильнее речення учні отримують нагороду .

 

  1. Перегляд учнівського відео що до проекту «Фахівцям майбутнього  майстерність і професіоналізм»  відео№4   

(Which is the most popular drink in the internet -cafe? So I invite you to see the video fragment that made our students video№4 after seeing be ready to answer questions)

(Який самий популярний напій у Інтернет-кофе? Тож запрошую вас продивитися відео фрагмент  який знимали наши учні   для участі в проекті училища  «Фахівцям майбутнього  майстерність і професіоналізм»  після перегляду будьте готові дати відповіді на запитання)

  • Is coffee one of the most popular beverage in the world?
  • Is people really start their morning with the coffee?
  • Is coffee improves the brain activity?
  • Is coffee beverage contain vitamins?
  • Is coffee used for people  of intellectual labour?
  1.                                                                    Гра   «Може - не може» 

CAN THEY...?

  •                                                 count
  •                                                 print documents
  •                                                 translate 
  •                                                 forecast the weather
  •                                                 speak English
  •                                                 check spelling 
  •                                                 play chess
  •                                                 make music
  •                                                 see
  •                                                 have conversation
  •                                                 do crosswords
  •                                                 write books
  •                                                 hear
  •                                                 think
  •                                                 smell
  •                                                 paint
  •                                                 eat
  •                                                 Drink
  •                                                 Fall in love

 

Коментар учителя:  But some translations look really funny.

(Комп’ютерний переклад не­досконалий. Наприклад, словосполучення “traffic jam” (учні відповідають, що це «пробка на дорозі») комп’ютерна програма  не переклала  правильно українською мовою

Idiomatic expressions make our bright and figurative language. Offer you a number of English most commonly used idioms in which  the product names, I think that you, future chefs will be interesting this information

Ідіоматичні вирази роблять нашу мову яскравою і образною. Пропоную вашій увазі ряд англійських найбільш уживаних ідіом в яких викоистовуютьсяч назви продуктів ,я думаю що вам, майбутнім кухарям,буде цікава така інформація

  • Cool as a cucumber –- розслаблений, спокійний.
  • Apple of one’s eye - чийсь улюбленець.
  • Make one’s mouth water  - слинки течуть
  • Nuts about something / someone – без розуму  від чогось )

.

T. Will you, please tell a few sentences about what you can do with the help of your personal computer  

T. And can computers eat? Drink? Fall in love?   Can computers replace people?

Ну що ж ви бачите скільки всього  цікавого і корисного ми з вами сьогодні змогли зробити  за допомогою комп’ютера . Але я хочу нагадати вам  одне прислів’я  «Clever use computers to save time, fools - to spend it .».

 

  1. Підведення підсумків. Виставлення оцінок.
  2. Домашине   завдання.

Write about family contact. Make a poster about the types of communication technology you use.

  1. Заключне слово вчителя  (відео №5)

Good job guys! Let’s do the conclusion. You have acquainted with specific words and term of IT. We’ve discussed not only advantages but also disadvantages of modern technologies. However, there are still some negative effects of modern technologies but on the whole they are less important than posi­tive effects.

In our modern society people can’t see themselves without the new tools of the 21st c. But they should know what are they doing and they should know how to protect themselves from the negative effect on their lives. Nowadays we create technology, but technology also creates us.

(Ми обговорювали не тільки переваги, а й недоліки сучасних технологій. Тим не менш, є ще деякі негативні наслідки сучасних технологій, але в цілому вони менш важливі, ніж позитивні  

У нашому сучасному суспільстві люди не можуть бачити себе без нових технологій 21 с. Але вони повинні знати, і як захистити себе від негативного впливу на їхнє життя. В даний час ми створюємо технології, але технологія також створює нас.)

docx
Додав(-ла)
Гаврилюк Ирина
Додано
11 січня 2022
Переглядів
810
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку