Методична розробка показового урока з іноземної мови :
Викладач: Гаврилюк І.А.
2016-2017н.р
Тема уроку: «Комп’ютер у моєму житті»
Тип уроку: комбінований
Цілі навчання: .
Практичні- активізувати вживання певних лексичних одиниць з теми "Комп’ютер у моєму житті» , тренувати учнів в читанні та аудіювання тексту , з метою повного розуміння інформації, що міститься в ньому; вміння здійснювати усне спілкування в типових ситуаціях професійної, побутової і культурної сфер спілкування; організувати роботу з оперування лексично-граматичним матеріалом з теми.
Розвивальні - розвивати навички усного зв'язного мовлення, вміння адекватно реагувати на запитання; уміння переносу знань та навичок у нову ситуацію на основі здійснення проблемно-пошукової діяльності; готовності до участі в іншомовному спілкуванні; розвивати оперативну і довгострокову пам'ять, уміння планувати свій мовленевий учинок на рівні міні-монологу, монологічного висловлювання, міні-діалогу (реакція на запитання); розвивати техніку інформаційного читання, логічного й аналітичного мислення; мовленнєвий і мовний слуховий здогад, слуховий самоконтроль; розвивати креативне мислення, творчий підхід до виконання завдань; готовність до подальшої самоосвіти в галузі володіння іноземною мовою.
Освітні- учні доходять висновку, що комп'ютери не можуть повністю замінити людину, а лише допомагають їй, у той час як головне — це людські взаємини.
Вдосконалювати навички монологічного та діалогічного мовлення, аудіювання, слухову пам'ять, увагу, здатність до здогадки.
Виховні - розширювати кругозір, виховувати любов до знань та бажання дізнаватися більше нового, формувати загальні життєві компетенції в професійній сфері спілкування, виховувати дбайливе, виховувати такі риси характеру як доброзичливість, толерантність, колективізм, активність працьовитість.
Дидактичне та матеріально-технічне забеспечення:
підручник з англійської мови 10 клас Карпюк О.Д. мультимедійна система, магнітна дошка, слайдова презентація, відео фрагменти , словники
Методи і прийоми навчання:
демонстрація нового матеріалу; семантизація нових лексичних одиниць, організація діяльності учнів в опрацьовуванні матеріалу, аудіовізуальний метод, сугестивний метод, комунікативний метод, груповий метод, перекладний метод, інтерактивні методи (питально - відповідальна бесіда з теми «Сучасні комунікації і технології», вправа «Знайди визначення» ,
гра «Правда — неправда», вправа «Що зайве?», рольова гра « Портрет героя»,
акропереклад, Рольова гра «Інтернет –кафе», гра «Може - не може» )
технологія веб-квестів ( презентація творчих веб-квестів учнів
переконливий веб - квест )
Межпредметні зв'язки:
Інформатика та комп’ютерна техніка, технологія приготування їжі, товарознавство продовольчих товарів українська мова та література, естетика
Література:
Video “Monty Python Spam GMAIL commercial” (http://www.youtube.com/watch?v=MYILv7- xfoM&feature=fvw
План уроку
Хід уроку
(відпрацювання лексичних одиниць з теми )
Т: (Today we'll talk about your most favorite modern invention, and forgive it when you find it out the riddle
He's faster than a human
Multiply two numbers,
In it a hundred times Library
could be fit,
Only there may open
Hundred windows per minute.
Guess not difficult,
What about the mystery ...
So I agree with you , computer is not can replace the man but it is much easier for our lives. Sometimes we do not imagine our life without a computer and the Internet. For example, a student in a short time can find coursework or essay on the desired topic. Internet has unlimited possibilities. Doctors use computers to diagnose body. For sellers, office employees and cooks opened great horizons. As computer help the future cooks?
In the production of computers managed by other machines. Today people just a passive observer.
But all we know that the computer provides a positive impact on people and negative. And the lesson today we'll talk about the pros and cons of the computer so the topic of our today's lesson to you: "The computer in my life"
( Сьогодні ми з вами поговоримо про вашу най улюблений сучасний винахід, а прощо саме ви дізнаетєтесь коли відгадаєте загадку .
Так я повністью згодна з вами компютер неможе замінити людину Але він набагато полегшив наше життя. Іноді ми вже не уявляємо собі наше життя без комп'ютера та інтернету. Наприклад, студент в короткий термін може знайти курсову або реферат по потрібній темі. Інтернет має необмежені можливості. Медики використовують комп'ютери для діагностики організму. Для продавців, конторських службовців та кухарів відкрив величезні горизонти. Як допоможе компютер майбутным кухарям?
На виробництві комп'ютери управляють іншими машинами. Сьогодні людина просто пасивний спостерігач.
Але всім ми знаємо, що комп'ютер надає як позитивний вплив на людину, так і негативний. І сегодня на уроці ми з вами поговоримо про плюси та мінуси комп'ютера тож тема нашого з вами сьогоднішнього уроку: «Комп'ютер у моєму жітті»)
I COULDN’T LIVE WITHOUT MY COMPUTER AT HOME
My name is Kate. I use my computer all the time. It is like a typewriter and address book for me and it is also used for checking my spelling. Besides I can go on the Internet and discover everything about anything, it’s a brilliant source of information. I’ve designed my own website and I’m getting a lot of information for school. Besides some websites are packed with quizzes, games and competitions, it’s all you need for hours of fun on your computer. You can play and learn on it. It is absolutely essential. I don’t know how І еver managed without it. But my elder sister thinks people getting a bit too dependent on computers. She thinks that we rely on them too much. My sister says: You can’t rely on all the information, you don’t know who it has been written by or where it’s coming from. To be dependent on anything, especially a lifeless machine, that can quite easily break down is not good. Besides computers shouldn’t replace seeing your friends”.
Are the statements below true or false? (T, F)
(Учні мали випереджаюче завдання дослідити в Інтернеті та переконати своїх одногрупників у тому що :
Завдання : заповнити таблицю
|
FOR |
Against |
I T |
|
|
Запрошую Вас до нашего интернет-кафе . Коли ми приходимо до Інтернет- кафе нас зустрічає системний адміністратор . Тож запрошую до слова нашого системного адміністратора
Internet-café
Учням пропонується скласти речення використовуючи необхідну лексику . За кожне правильнее речення учні отримують нагороду .
(Which is the most popular drink in the internet -cafe? So I invite you to see the video fragment that made our students video№4 after seeing be ready to answer questions)
(Який самий популярний напій у Інтернет-кофе? Тож запрошую вас продивитися відео фрагмент який знимали наши учні для участі в проекті училища «Фахівцям майбутнього майстерність і професіоналізм» після перегляду будьте готові дати відповіді на запитання)
CAN THEY...?
Коментар учителя: But some translations look really funny.
(Комп’ютерний переклад недосконалий. Наприклад, словосполучення “traffic jam” (учні відповідають, що це «пробка на дорозі») комп’ютерна програма не переклала правильно українською мовою
Idiomatic expressions make our bright and figurative language. Offer you a number of English most commonly used idioms in which the product names, I think that you, future chefs will be interesting this information
Ідіоматичні вирази роблять нашу мову яскравою і образною. Пропоную вашій увазі ряд англійських найбільш уживаних ідіом в яких викоистовуютьсяч назви продуктів ,я думаю що вам, майбутнім кухарям,буде цікава така інформація
.
T. Will you, please tell a few sentences about what you can do with the help of your personal computer
T. And can computers eat? Drink? Fall in love? Can computers replace people?
Ну що ж ви бачите скільки всього цікавого і корисного ми з вами сьогодні змогли зробити за допомогою комп’ютера . Але я хочу нагадати вам одне прислів’я «Clever use computers to save time, fools - to spend it .».
Write about family contact. Make a poster about the types of communication technology you use.
Good job guys! Let’s do the conclusion. You have acquainted with specific words and term of IT. We’ve discussed not only advantages but also disadvantages of modern technologies. However, there are still some negative effects of modern technologies but on the whole they are less important than positive effects.
In our modern society people can’t see themselves without the new tools of the 21st c. But they should know what are they doing and they should know how to protect themselves from the negative effect on their lives. Nowadays we create technology, but technology also creates us.
(Ми обговорювали не тільки переваги, а й недоліки сучасних технологій. Тим не менш, є ще деякі негативні наслідки сучасних технологій, але в цілому вони менш важливі, ніж позитивні
У нашому сучасному суспільстві люди не можуть бачити себе без нових технологій 21 с. Але вони повинні знати, і як захистити себе від негативного впливу на їхнє життя. В даний час ми створюємо технології, але технологія також створює нас.)