Урок-конференція
ДО ДНЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ МОВ
Дата_______________ Вчитель ________________
Мета:
- розширити світогляд учнів щодо спільної європейської спадщини та практичних умінь адаптуватися до життя і навчання в різних країнах Європи, бути мобільними, соціально здібними, здатними до комунікації і захисту своїх прав;
- розвивати творчі здібності учнів до вивчення різних мов, активну розумову діяльність, культуру почуттів і спілкування;
- виховувати позитивне ставлення до себе як особистості, повагу до людей і звичаїв інших країн; виховувати культуру поведінки вільного часу; заохочувати учнів до вивчення іноземних мов;
створити доброзичливу емоційну атмосферу;
Обладнання: прапори країн Євросоюзу, презентація, відео додатки.
Хід заняття:
1. Доброго дня шановні учні та вчителі. Ми починаємо наш урок-конференцію, присвячений Дню європейських мов.
На нашу конференцію запрошені гості з різних європейських країн.
Прошу взяти свій прапорець, привітатися мовою своєї країни і зайняти своє місце за нашим круглим столом.
2. Ми розпочинаємо нашу конференцію музичною композицією “Ода до радості”, якою традиційно відкривають подібні церемонії. Написаний цей твір німецьким письменником Фрідріхом Шилером у 1775 році і покладений на музику Бетховена. Ця ода перекладена різними мовами, але зазвичай звучить німецькою. Ідея створення цієї композиції була у тому, щоб показати рівність всіх людей перед богом, возвеличення честі та справедливості.
3. Щорічно 26 вересня в країнах Європейського Союзу відзначають свято - Європе́йський де́нь мо́в. Сьогодні у Європейському Союзі, до якого входять 27 країн, — 23 офіційні мови.
Його виникнення пов'язане з тим, що нове тисячоліття ЮНЕСКО (Організа́ція Об'є́днаних На́цій з пита́нь осві́ти, нау́ки і культу́ри) оголосило століттям поліглотів. І в перший рік 21 століття сталося і перше святкування «Європейського дня мов». Ініціаторами створення такого свята у свій час виступили Європейська комісія і Рада Європи.
Мета — привернути увагу до різноманітності мов, двомовності кожного європейця і заохочення вивчення мов як у школах, так і протягом життя.
4. Іноземні мови, якими володіють європейці — це :
1. Англійська (38%)
2. Німецька (15%)
3. Французька (14%)
4. Іспанська (5%)
5. Італійська (3%)
А у світі? (Учні дають відповідь на це запитання)
1. КИТАЙСЬКА 2. ІСПАНСЬКА 3. АНГЛІЙСЬКА
5. Вивчення іноземних мов у вашому класі є одним із хобі .
Презентація учнів (Велика Британія, Німеччина, Франція, Іспанія, Польща, Італія, Україна.)
6. Готуючись до конференції, які факти ви підготували про цю дату?
(відповіді учнів)
7. А давайте перевіримо наших гостей на знання всіх європейських прапорів.
(один із учнів підходить до столу, де стоять прапори країн Європи, і по черзі називає країн).
8. Демонстрація мотиваційних відео та обговорення ключових моментів.
Відео-додаток №1. Що потрібно нашим абітурієнтам.....
https://www.youtube.com/watch?v=r2TSbQ7FUcE&t=49s
Відео-додаток №2. Чи знають українці іноземні мови? .........
https://www.youtube.com/watch?v=hQ08RnZTnAU
Відео-додаток №3 Відео запис одного з учнів, родич якого проживає у Іспанії.
9. Вивчайте іноземні мови! Впевнено крокуйте у Європу та не цурайтеся
своєї рідної мови! Йдемо у Європу з Україною у серці.
10. Дякую за плідну співпрацю! До побачення.