28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

Урок-конкурс знавців української мови

Про матеріал
Конспект уроку містить матеріали для проведення конкурсу знавців української мови. Учні в групах виконують різні завдання: добирають слова- відгадки до загадок, добирають потрібні за змістом синоніми, щоб відтворити вірш,доповнюють прислів'я, працюють з фразеологізмами, приймають участь у конкурсі скоромовок тощо.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Конспект

уроку-конкурсу

знавців української мови

до Дня української

писемності і мови

для 2 (3)класу

з мультимедійним супроводом

 

 

 

 

                                   Підготувала:

                                                          учитель початкових класів

                                                 СЗШ № 84 м. Львова

Вікторова Тамара Олександрівна

 

 

 

 

 

Львів – 2018 рік

 

Тема. « Мово українська, мово солов’їна! » 
 

Мета. Навчати дітей розуміти і збагачувати рідну мову, формувати розуміння того, що українська мова - наш скарб, без якого не може існувати ні народ, ні Україна, як держава. Розширювати знання про красу і багатство української мови. Пробудити почуття національної гідності. Розвивати логічне і творче мислення. Виховувати любов до рідної мови, рідного краю, його традицій, почуття поваги до всього свого, українського, бажання розмовляти рідною мовою. 
 

Обладнання. Вишивані рушники, хліб, калина, портрет Т.Г. Шевченка, плакати «Без мови рідної, юначе, й народу нашого нема», «Пісня - душа народу», «Кажуть, дитино, що мова наша – солов’їна». 
 

Хід уроку 
 

І. Організаційна частина. 

Учитель. Звичайно, для кожного народу дорога своя мова. Для росіян - російська, для білорусів - білоруська, для поляків - польська. А для нас, українців, - українська.

«Рідна мова дорога людині, як саме життя», - так говорить народна мудрість.

Без мови не може існувати народ, його культура. Мова - це найдивовижніший витвір, що створила людина за свою історію.

-        Як ви думаєте, чи завжди мова була такою, як зараз?

Мова первісних людей була дуже бідною. Складалася з небагатьох слів, що супроводжувалися жестами, мімікою. Та йшов час, змінювалася людина, змінювалася її мова. Багато людей доклали зусиль, щоб сьогодні ми з вами могли читати й писати.

Українська мова належить до високорозвинених мов світу. У далекому 1934 році у Франції на конкурсі мов наша мова була визнана другою у світі серед європейських мов за милозвучністю.

Я хочу загадати вам загадку.

На базарі їх не купиш,

На дорозі не знайдеш,

Та як будеш ти навчатись,

Зможеш сам їх здобувати.

Що це?(Слайд 2)

Діти. Знання.

Любі діти! Ви - учні, вже багато знаєте. Тож пропоную вам сьогодні показати свої знання з української мови.

ІІ. Основна частина.

Вчитель. Ви будете працювати зараз у групах.
Оголошення теми та мети уроку. 
- Любі друзі, ми починаємо змагання знавців української мови. 
- А епіграфом нашого уроку будуть слова: 
 

 

 

 

Ніколи не говори: «Я - неук», 
А завжди кажи : «Я - учень    Я - хочу знати    Я - думаю    Я - вмію   Я - знаю 
Я - особистість творча       Я – зірка». (Слайд3)

За кожну правильну відповідь команда буде отримувати зірочку.
 

ІІ. Правила гри 
- Сьогодні ви матимете змогу показати свої: 
1. Знання  2. Уміння  3. Навички     4. Ерудицію    5. Кмітливість 
 

Представлення команд і їх капітанів. 
Команда «Мовознавці» 
Команда «Розумники» 

Команда «Пізнайки»

Команда «Ерудити»

Команда «Чомусики»


ІІІ. Гра «Зоряна година» 
КОНКУРС « НАША МОВА СОЛОВ’ЇНА» 
Учні по черзі читають вірші про мову, підготовлені вдома, а також вірші, які вони склали самі. 
 

1 конкурс «Бліц-опитування»


- Перевіримо швидкість вашого мислення. Я буду називати тлумачення понять, а ви – називати їх одним словом. Це своєрідний словник. 
 

1 команда 

• Без чого зникає народ? (без мови). 
• Найменша одиниця мови (звук). 
Зв’язані за змістом слова — це... (речення).

До тексту можна дібрати... (заголовок).

З яких частин складається текст? (Зачин, основна частина, кінцівка)
• Державна мова України (українська). 

 

2 команда 

У слові стільки складів, скільки... (голосних звуків).

• Слова з протилежним значенням (антоніми). 
• Квіти, листя, гілки, сплетені в коло, яким зазвичай прикрашають голову дівчата (вінок) 

• Символ українців, що оберігає (оберіг). 
• Знак у кінці розповідного речення (крапка). 
• Вигадка, розповідь про те, чого насправді не було й не може бути (байка) 

 

 

 

 

3 команда 

Наприкінці питального речення ставимо... (знак питання).

• Скільки -н- у слові незрівнянний (чотири). 

• Розмова двох осіб (діалог). 
• Чоловік стосовно своїх дітей (батько) 
• Дерево або кущ з гнучким гіллям, продовгуватими вузькими листками , часто росте біля води  (верба) 
• Гра-задача, коли необхідно вписати літери в перехресні рядки клітинок накресленої фігури (кросворд) 
 

 

4 команда 

• Слова, близькі за значенням (синоніми). 

• Список літер встановленого порядку ( алфавіт). 

Скільки літер в українському алфавіті? (33).

• Частина тексту з нового рядка  з відступом  (абзац). 
• Прикраси з перлів, коралів, які носять жінки на шиї (намисто) 

 • Одна дванадцята частина року (місяць) 

5 команда 

• Остання літера алфавіту (я). 
• Буква, яка не є звуком (ь). 
• Остання буква у слові шістдесят (т). 

 Як пишуться імена, по батькові, прізвища людей, клички тварин, назви міст, сіл, вулиць, річок? (З великої літери)

На які питання відповідають слова — назви предметів? (Хто? що?)

• Мати батька або матері (бабуся) 
 

2 конкурс   «ДОПИШИ  ВІРШИКА»  (Слайди 4, 5)
 

1 команда

ЇЖАЧОК 
Ходить лісом їжачок, 
В нього шубка з... (колючок)

ЩО ЇЙ СНИТЬСЯ? 
Вночі їй завжди півник сниться. 
Вона не курка, а... (лисиця)
 

2 команда (Слайди 6, 7)
НА ПРОГУЛЯНКУ 
У неділю на Хрещатик 
Квочка вивела...  (курчаток)

ХТО ТАКА? 
Великі очі й голова. 
Не Колобок це, а...

 

 

3 команда  (Слайди 8, 9)

РИБАЛКА 
Ярослав на камінь сів, 
Ловить в річці... (карасів)

РОЗУМНИЦЯ 
Має Галя добру звичку 
Класти книги на...  (поличку)
 

4команда (Слайди 10, 11)

МАЙСТЕР 
Меблі, двері й чобіток 
Ремонтує... (молоток)

ЛІСОВЕ ТАКСІ 
По дорозі жук повзе, 
На спині листок... (везе)
 

5 команда (Слайди 12, 13)

А ЯК У НИХ 
Є ім’я у мене і в сестрички, 
А щеня і котик мають... (клички)

НОВИЙ ГЕРОЙ 
Їжак згорнувся у клубок. 
– Я, – каже, – не їжак, а... (Колобок)
 

3 конкурс  «Юні поети»

- В кожному рядку вірша відкинути зайві синоніми і залишити тільки той, який допоможе розказати про свою мрію у віршованій формі так, щоб рядки римувалися між собою.

МРІЯ 
Як виросту – збудую (дім, хату, оселю), 
На дах я колесо (приладнаю приб’ю, прикріплю). 
А там я поселю (крилату, летючу, літаючу) 
Лелечу клекітну (родину, сім’ю, пару) 
Нехай розводиться, (селиться, гніздиться) 
По всіх деревах і (будинках, хатах, оселях) 
Нехай  мені щоночі (здається, сниться, ввижається) 
Що я літаю, наче (пташка, птиця, птах). 

 

4 конкурс «Конверт»

 (Капітани команд отримують конверти із завданнями).

 

Завдання:

1.      Правильно закінчіть прислів’я.

2.      Поясніть значення українських народних висловів.

3.      З окремих слів складіть прислів’я. Поясніть його зміст.

 

1 команда  (слайди 14, 15)

1.      Правильно закінчіть прислів’я.

Знай більше, а говори... (менше).

Мудрим ніхто не вродився, а... (навчився).

Без труда нема... (плода).

2.      Поясніть значення українських народних висловів.

 Язик до Києва доведе.

3.      З окремих слів складіть прислів’я. Поясніть його зміст.

тому, Хто треба, хоче, мало, знати, спати, багато.

 

2 команда (слайди 16, 17)

1.      Правильно закінчіть прислів’я.

Краще річ нова, а дружба ... (стара).

Бджола мала, а й та... (працює).

Маленька праця краща за велике... (безділля).

2.      Поясніть значення українських народних висловів.

У кишені вітер гуляє.

3.      З окремих слів складіть прислів’я. Поясніть його зміст.

диво, Українська, калинове, мово, наше, ти.

 

3 команда (слайди 18, 19)

1.      Правильно закінчіть прислів’я.

Де сила не візьме, там ... (розум допоможе).

Праця людину годує, а... (лінь марнує).

Книга вчить, як ... (на світі жить).

2.      Поясніть значення українських народних висловів.

 Вискочив, як Пилип з конопель.

3.      З окремих слів складіть прислів’я. Поясніть його зміст.

голову, а, Шабля, слово, ранить душу.

 

4 команда (слайди 20, 21)

1.      Правильно закінчіть прислів’я.

Пташка красна пір’ям,... (а людина знаннями).

Добре того вчити, хто хоче... (вчитися).

Не смійся з другого, щоб тобі... (не було такого).

 2.      Поясніть значення українських народних висловів.

Байдики бити.

 

 

 

 3.      З окремих слів складіть прислів’я. Поясніть його зміст

 теплого, Від, і, лід, слова, розмерзає.

 

5 команда (слайди 22, 23)

1.      Правильно закінчіть прислів’я.

 Говори мало, слухай багато, а думай … (ще більше). 
Не хочеш почути поганих слів, … (не кажи їх сам). 
Умій вчасно сказати і вчасно… (змовчати). 

2.      Поясніть значення українських народних висловів.

Вітер у голові гуляє.

3.      З окремих слів складіть прислів’я. Поясніть його зміст

на, печі, Хочеш, не, сиди, їсти, калачі.

 

5 конкурс «Переговори сусіда»  

 (Діти вчать скоромовки, виходять парами і промовляють скоромовку, намагаючись переговорити сусіда).

1 команда

Ходить квочка коло кілочка,

Водить діточок коло квіточок.

2 команда

Карл у Клари украв корали,

Клара у Карла украла кларнет.

3 команда

На дворі трава,

На траві дрова,

Не рубай дрова,

Бо трава здорова.

4 команда

В ямі не спиться вусатому сому,

Сому вусатому сумно самому.

5 команда

Бурі бобри брід перебрели,

Забули бобри забрати торби.

 

5. Учитель. Безліч пісень вміщує скарбниця українського народу. І ллються над чарівною природою України слова солов’їної української мови, переплітаючись із чарівною мелодією. Зараз учні  класу виконають пісню .

 

6 конкурс  «Склади слова»

Завдання. За 3 хвилини написати якомога більше слів із буквосполученнями.

 1 команда -  ЙО

 2 команда – ЬО

 3 команда – із подовженими приголосними звуками

 4 команда – із буквосполученнями дж, дз

 5 команда – із буквою ґ

   

 

 

 

7 конкурс «Відновіть вірші»  (слайди 24, 25)

 Команди отримують картки із завданням. Учасники повинні відновити вірш, уставивши пропущені літери, що позначають голосні звуки. Виразно прочитати його й назвати автора.

Т_ч_ в_д_ з-п_д _в_р_

_р_м  н_ д_л_н_.

П_ш_ _тьс_ н_д в_д_ _

ч_ рв_н_ к_л_н_.

Т. Шевченко

 

8 конкурс «Шифрувальник» (слайд 26)

 

За номерами букв алфавіту розшифрувати прислів’я, записати його в зошит і пояснити значення.

 

10,    18, 1, 18, 18, 33; 16, 32, 6, 11, 18, 12; 30, 19; 15, 21, 11, 16, 1; 20, 23, 1, 29, 11, 18, 12.

 «Знання людині, що крила пташині».

 

 

III.  Підведення підсумків. 

Гра «Так чи ні»

1)      Скажи, співає сом пісні? (Ні)

2)      Чи вміє плавати гусак? (Так)

3)      Чи може стати у вогні вода холодним льодом? {Ні)

4)      Червоний мак в січневу пору квітне? (Ні)

5)      А крокодили на сосні свої будують гнізда? (Ні),

6)      Ч и може вище гір літак у вишину злетіти? (Так)

7)      Якщо не їстиме три дні, верблюд ходити зможе? (Так)

8)      До розбишак і забіяк чи є в людей повага? (Ні)

9)      Коли розсердиться їжак, слона він вбити може? (Ні)

10)    Ріка біжить у долині, чи є у неї ноги? (Ні)

     

 

ІV. Заключна частина заходу.

Учитель. Ось і підійшла до завершення наша подорож. Бажаю вам успіхів у вивченні рідної мови, щоб кожен урок був для вас святом і відкриттям.

Як парость виноградної лози,

Плекайте мову.

Пильно й неустанно

Політь бур’ян.

Чистіша від сльози

Вона хай буде.

Вірно і слухняно

Нехай вона щоразу служить вам.

 

 

Додатки

 

Команда «Мовознавці» 
 

 

Команда «Розумники» 

 

 

Команда «Пізнайки»

 

 

Команда «Ерудити»

 

 

Команда «Чомусики»

 

 

 

 

 

 

 

Конкурс «Допиши віршика»            1 команда

ЇЖАЧОК 
Ходить лісом їжачок, 
В нього шубка з...

ЩО ЇЙ СНИТЬСЯ? 
Вночі їй завжди півник сниться. 
Вона не курка, а...
 

 

Конкурс «Допиши віршика»            2 команда
НА ПРОГУЛЯНКУ 
У неділю на Хрещатик 
Квочка вивела...

ХТО ТАКА? 
Великі очі й голова. 
Не Колобок це, а...

 

Конкурс «Допиши віршика»            3 команда

РИБАЛКА 
Ярослав на камінь сів, 
Ловить в річці...

РОЗУМНИЦЯ 
Має Галя добру звичку 
Класти книги на...
 

Конкурс «Допиши віршика»            4 команда

МАЙСТЕР 
Меблі, двері й чобіток 
Ремонтує...

ЛІСОВЕ ТАКСІ 
По дорозі жук повзе, 
На спині листок...
 

Конкурс «Допиши віршика»            5 команда

А ЯК У НИХ 
Є ім’я у мене і в сестрички, 
А щеня і котик мають... (клички)

НОВИЙ ГЕРОЙ 
Їжак згорнувся у клубок. 
– Я, – каже, – не їжак, а...
 

 

 

 Конкурс  «Юні поети»

- В кожному рядку вірша закреслити зайві синоніми і залишити тільки той, який допоможе розказати про свою мрію у віршованій формі так, щоб рядки римувалися між собою.

МРІЯ 
Як виросту – збудую (дім, хату, оселю), 
На дах я колесо (приладнаю приб’ю, прикріплю). 
А там я поселю (крилату, летючу, літаючу) 
Лелечу клекітну (родину, сім’ю, пару) 
Нехай розводиться, (селиться, гніздиться) 
По всіх деревах і (будинках, хатах, оселях) 
Нехай  мені щоночі (здається, сниться, ввижається) 
Що я літаю, наче (пташка, птиця, птах). 

 

 

Конкурс  «Юні поети»

- В кожному рядку вірша закреслити зайві синоніми і залишити тільки той, який допоможе розказати про свою мрію у віршованій формі так, щоб рядки римувалися між собою.

МРІЯ 
Як виросту – збудую (дім, хату, оселю), 
На дах я колесо (приладнаю приб’ю, прикріплю). 
А там я поселю (крилату, летючу, літаючу) 
Лелечу клекітну (родину, сім’ю, пару) 
Нехай розводиться, (селиться, гніздиться) 
По всіх деревах і (будинках, хатах, оселях) 
Нехай  мені щоночі (здається, сниться, ввижається) 
Що я літаю, наче (пташка, птиця, птах). 


Конкурс  «Юні поети»

- В кожному рядку вірша закреслити зайві синоніми і залишити тільки той, який допоможе розказати про свою мрію у віршованій формі так, щоб рядки римувалися між собою.

МРІЯ 
Як виросту – збудую (дім, хату, оселю), 
На дах я колесо (приладнаю приб’ю, прикріплю). 
А там я поселю (крилату, летючу, літаючу) 
Лелечу клекітну (родину, сім’ю, пару) 
Нехай розводиться, (селиться, гніздиться) 
По всіх деревах і (будинках, хатах, оселях) 
Нехай  мені щоночі (здається, сниться, ввижається) 
Що я літаю, наче (пташка, птиця, птах). 
 

 

 

1 команда

1.      Правильно закінчіть прислів’я.

Знай більше, а говори...

Мудрим ніхто не вродився, а...

Без труда нема...

2.      Поясніть значення українських народних висловів.

 Язик до Києва доведе.

3.      З окремих слів складіть прислів’я. Поясніть його зміст.

тому, Хто треба, хоче, мало, знати, спати, багато.

 

________________________________________________________________

 

 

2 команда

1.      Правильно закінчіть прислів’я.

Краще річ нова, а дружба ...

Бджола мала, а й та...

Маленька праця краща за велике...

2.      Поясніть значення українських народних висловів.

У кишені вітер гуляє.

3.      З окремих слів складіть прислів’я. Поясніть його зміст.

диво, Українська, калинове, мово, наше, ти.

 

 ________________________________________________________________

 

 

3 команда

1.      Правильно закінчіть прислів’я.

Де сила не візьме, там розум  ...

Праця людину годує, а лінь ...

Книга вчить, як ...

2.      Поясніть значення українських народних висловів.

 Вискочив, як Пилип з конопель.

3.      З окремих слів складіть прислів’я. Поясніть його зміст.

голову, а, Шабля, слово, ранить душу.

 

_________________________________________________________________

 

 

4 команда

1.      Правильно закінчіть прислів’я.

Пташка красна пір’ям, а людина ...

Добре того вчити, хто хоче...

Не смійся з другого, щоб тобі не...

 2.      Поясніть значення українських народних висловів.

Байдики бити.

 3.      З окремих слів складіть прислів’я. Поясніть його зміст

 теплого, Від, і, лід, слова, розмерзає.

 

________________________________________________________________

 

 

5 команда

1.      Правильно закінчіть прислів’я.

 Говори мало, слухай багато, а думай …
Не хочеш почути поганих слів, не …
Умій вчасно сказати і вчасно…

2.      Поясніть значення українських народних висловів.

Вітер у голові гуляє.

3.      З окремих слів складіть прислів’я. Поясніть його зміст

на, печі, Хочеш, не, сиди, їсти, калачі.

 

________________________________________________________________

 

 

5 конкурс «Переговори сусіда»  

1 команда

Ходить квочка коло кілочка,

Водить діточок коло квіточок.

 

1 команда

Ходить квочка коло кілочка,

Водить діточок коло квіточок.

1 команда

Ходить квочка коло кілочка,

Водить діточок коло квіточок.

 

1 команда

Ходить квочка коло кілочка,

Водить діточок коло квіточок.

 

1 команда

Ходить квочка коло кілочка,

Водить діточок коло квіточок.

 

 

5 конкурс «Переговори сусіда»  

2 команда

Карл у Клари украв корали,

Клара у Карла украла кларнет.

 

2 команда

Карл у Клари украв корали,

Клара у Карла украла кларнет.

 

 

2 команда

Карл у Клари украв корали,

Клара у Карла украла кларнет.

 

 

2 команда

Карл у Клари украв корали,

Клара у Карла украла кларнет.

 

2 команда

Карл у Клари украв корали,

Клара у Карла украла кларнет.

 

5 конкурс «Переговори сусіда»  

3 команда

На дворі трава, на траві дрова,

Не рубай дрова, бо трава здорова.

 

3 команда

На дворі трава, на траві дрова,

Не рубай дрова, бо трава здорова.

 

 

 

3 команда

На дворі трава, на траві дрова,

Не рубай дрова, бо трава здорова.

 

3 команда

На дворі трава, на траві дрова,

Не рубай дрова, бо трава здорова.

 

 

3 команда

На дворі трава, на траві дрова,

Не рубай дрова, бо трава здорова.

 

 

5 конкурс «Переговори сусіда»  

4 команда

В ямі не спиться вусатому сому,

Сому вусатому сумно самому.

 

4 команда

В ямі не спиться вусатому сому,

Сому вусатому сумно самому.

 

 

 

 

 

4 команда

В ямі не спиться вусатому сому,

Сому вусатому сумно самому.

 

4 команда

В ямі не спиться вусатому сому,

Сому вусатому сумно самому.

 

4 команда

В ямі не спиться вусатому сому,

Сому вусатому сумно самому.

 

5 конкурс «Переговори сусіда»  

5 команда

Бурі бобри брід перебрели,

Забули бобри забрати торби.

 

 

5 команда

Бурі бобри брід перебрели,

Забули бобри забрати торби.

 

 

 

5 команда

Бурі бобри брід перебрели,

Забули бобри забрати торби.

 

5 команда

Бурі бобри брід перебрели,

Забули бобри забрати торби.

 

5 команда

Бурі бобри брід перебрели,

Забули бобри забрати торби.

 

6 конкурс  «Склади слова»

Завдання. За 3 хвилини написати якомога більше слів із буквосполученнями.

 1 команда -  ЙО

 

6 конкурс  «Склади слова»

Завдання. За 3 хвилини написати якомога більше слів із буквосполученнями.

 2 команда – ЬО

 

   6 конкурс  «Склади слова»

Завдання. За 3 хвилини написати якомога більше слів із буквосполученнями.

3 команда – із подовженими приголосними звуками

   

6 конкурс  «Склади слова»

Завдання. За 3 хвилини написати якомога більше слів із буквосполученнями.

4 команда – із буквосполученнями дж, дз

   

6 конкурс  «Склади слова»

Завдання. За 3 хвилини написати якомога більше слів із буквосполученнями.

 5 команда – із буквою ґ

   

 

 

7 конкурс «Відновіть вірш»

Відновити вірш, уставивши пропущені літери, що позначають голосні звуки. Виразно прочитати його й назвати автора.

Т_ч_   в_д_   з-п  _д _в_р_

_р_м   н_   д_л_н_.

П_ш_ _тьс_   н_д   в_д_ _

ч_ рв_н_   к_л_н_.

 

 

 

 

7 конкурс «Відновіть вірш»

Відновити вірш, уставивши пропущені літери, що позначають голосні звуки. Виразно прочитати його й назвати автора.

Т_ч_   в_д_   з-п  _д _в_р_

_р_м   н_   д_л_н_.

П_ш_ _тьс_   н_д   в_д_ _

ч_ рв_н_   к_л_н_.

 

 

 

7 конкурс «Відновіть вірш»

Відновити вірш, уставивши пропущені літери, що позначають голосні звуки. Виразно прочитати його й назвати автора.

Т_ч_   в_д_   з-п  _д _в_р_

_р_м   н_   д_л_н_.

П_ш_ _тьс_   н_д   в_д_ _

ч_ рв_н_   к_л_н_.

 

 

7 конкурс «Відновіть вірш»

Відновити вірш, уставивши пропущені літери, що позначають голосні звуки. Виразно прочитати його й назвати автора.

Т_ч_   в_д_   з-п  _д _в_р_

_р_м   н_   д_л_н_.

П_ш_ _тьс_   н_д   в_д_ _

ч_ рв_н_   к_л_н_.

 

 

 

7 конкурс «Відновіть вірш»

Відновити вірш, уставивши пропущені літери, що позначають голосні звуки. Виразно прочитати його й назвати автора.

Т_ч_   в_д_   з-п  _д _в_р_

_р_м   н_   д_л_н_.

П_ш_ _тьс_   н_д   в_д_ _

ч_ рв_н_   к_л_н_.

 

 

 

 

8 конкурс «Шифрувальник»

За  номерами букв алфавіту розшифрувати прислів’я, записати його і пояснити значення.

 

10,  18, 1, 18, 18, 33     16, 32, 6, 11, 18, 12,      30, 19     15, 21, 11, 16, 1                       

 

20, 23, 1, 29, 11, 18, 12.

 

 

8 конкурс «Шифрувальник» 

За  номерами букв алфавіту розшифрувати прислів’я, записати його і пояснити значення.

 

10,  18, 1, 18, 18, 33     16, 32, 6, 11, 18, 12,      30, 19     15, 21, 11, 16, 1                       

 

20, 23, 1, 29, 11, 18, 12.

 

8 конкурс «Шифрувальник»

За  номерами букв алфавіту розшифрувати прислів’я, записати його і пояснити значення.

 

10,  18, 1, 18, 18, 33     16, 32, 6, 11, 18, 12,      30, 19     15, 21, 11, 16, 1                       

 

20, 23, 1, 29, 11, 18, 12.

 

 

8 конкурс «Шифрувальник»

За  номерами букв алфавіту розшифрувати прислів’я, записати його і пояснити значення.

 

10,  18, 1, 18, 18, 33     16, 32, 6, 11, 18, 12,      30, 19     15, 21, 11, 16, 1                       

 

20, 23, 1, 29, 11, 18, 12.

 

 

8 конкурс «Шифрувальник»

За  номерами букв алфавіту розшифрувати прислів’я, записати його і пояснити значення.

 

10,  18, 1, 18, 18, 33     16, 32, 6, 11, 18, 12,      30, 19     15, 21, 11, 16, 1                       

 

20, 23, 1, 29, 11, 18, 12.

 

 

docx
Додано
22 червня
Переглядів
198
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку