5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Тема: Твір з попереднім складанням плану на тему «Снігу, снігу білого насипала зима».

Про матеріал
Мета: за допомогою художнього слова формувати вміння бачити, відчувати красу природи. Вчити складати план і текст за цим планом. Розвивати усне і писемне мовлення, збагачувати словниковий запас, заохочувати дітей до творчості. Виховувати любов до природи рідного краю.
Перегляд файлу

Урок з розвитку звязного мовлення. ( 3-А клас )

Тема: Твір з попереднім складанням плану на тему «Снігу, снігу білого                 

            насипала  зима».

Мета: за допомогою художнього слова формувати вміння бачити, відчувати   красу  природи. Вчити складати план і текст за цим планом. Розвивати усне і                        писемне мовлення, збагачувати словниковий запас, заохочувати дітей до творчості. Виховувати любов до природи рідного краю.

                                                            Хід уроку

І. Організація класу .

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1.Слово вчителя.

                                    Знову день почався, діти.

                                    Всі зібрались на урок.

                                    Тож пора нам поспішити –

                                    Кличе в подорож дзвінок.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  1. Загадка.

Білі сани налетіли,

скакуни в тих санях білі.

В санях тих сидить цариця

білокоса, білолиця.

  Рукавом своїм махає,

сріблом все навкруг вкриває.

(Зима.)

Правильно Цариця Зима.  Сьогодні ми поговоримо про казкову красу зими. Згадаємо її чарівність. Присвятимо сьогодні твір їй.

IV. Робота з мовним матеріалом

1.Перегляд фотоетюду . (Проектор)

- Придивіться до зимового пейзажу.

- Що ви бачите на картині  ?

- Чого нема ? А чого найбільше ?

- Перерахуйте кольори зими?

- Який із них головний?

- Які поєднання барв зимового пейзажу вам сподобалась найбільше?

2.Фронтальне опитування

  Дібрати до слова зима якомога більше ознак .

  Зима – біла, сніжна, срібна, білокоса, білолиця, чудова, холодна, весела, люта, морозна, сувора, казкова, велична, красива…

   4.Гра «Чаклуни»

- А ми зараз із вами трішки почаклуємо. Зимові слова об’єднаємо і утворимо нові .

сніг  ковзани   (Снігани )

мороз санки                (морозки )             

сніг    лижі                    (сніжі)              

 ковзани вітер              (ковзтер)

 

5.Робота в зошитах .

 - Розгляньте малюнок на ст..23.

- Що зображено на малюнку ?

 - Чи любите ви зимову пору? Чому?

- Розкажіть, яка зима в цьому році?

Можемо скористатися підказками знайка.

V. Фізкультхвилинка

     Загадка

                                 Ніжна зірка сніжно-біла

                                 На рукав згори злетіла

                                 Поки ніс її сюди –

                                 Стала краплею води. (Сніжинка)

Ловимо сніжинку.

VI. Робота над складанням плану до твору.

Давайте разом подумаємо як ми назвемо наш твір.

     Добирання влучних заголовків .

 Чарівна зима . Холодна зима . Зима . Сніжна зима . Снігу , снігу білого насипала зима

А тепер разом створимо план

    Я записую на дошці, учні в зошит

                      Варіант  плану

  1. Як прийшла зима?
  2. Що сталося з деревами і кущами?
  3. Кому зима принесла клопоту?
  4. Як діти зустріли зиму?

VII. Робота над складанням розповіді за планом.

  1.Складання усної розповіді (2-3 учні).

   Вправа «Мікрофон» (діти можуть  використовувати вислови із скриньки Знайка, а можуть добирати свої та складають розповідь про зиму).

                                              

Зима

       Приїхала зима на білому коні. Вкрила землю пухнастою скатертиною. Дерева і кущі закутала в теплі шубки. І почала дошкуляти птахам. Вони прилетіли рятуватися до людей.

     А дітям радість. Катаються вони на санчатах, лижах і ковзанах. Ліплять снігову бабу, граються у сніжки.

     Яка чудова  зима у цьому році!

  2.Запис у зошит (с. 25)

  3.Перевірка і  аналіз записаного (3-4 учні читають свої твори).

VIII. Підсумок уроку.

1.Складання «Сенкану»

Хто? Ми ( учні ,діти …)

Що робили? Складали ( творили , придумували …)

Що? Розповідь (твір , текст …)

Моє ставлення? Прекрасне ( чудове , творче …)

 

 

docx
Додано
23 червня
Переглядів
128
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку