Урок- гра "Рухливі ігри для 6 класу"

Про матеріал

Сприяти зміцненню здоров'я учнів , виховувати в учнів патріотизм, любов до рідного краю, інтерес до самостійних занять фізичними вправами.

Перегляд файлу

 

 

 

 

Урок з фізичної культури у 6 класі

 

 

Тема:   Рухливі ігри

Мета:  Сприяти зміцненню здоров’я учнів , виховувати в учнів патріотизм, любов до рідного краю, інтерес  до самостійних занять фізичними вправами.

Завдання:

  1. Вивчити новий комплекс загальнорозвиваючих вправ.
  2. Сприяти розвитку швидкості, спритності, координації рухів під час проведення рухливих народних ігор та естафет.
  3. Виховувати відчуття колективізму, моральних та вольових якостей.

 

Тип уроку: урок-гра.

Місце проведення:    клас.

 

Інвентар:   гімнастичні палиці,  м’ячі ,фішки, повітряні кульки,ракетки для бадмінтону.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                             Зміст уроку

Дозування

Організаційно- методичні

вказівки 

І Підготовча частина  (14-15 хв.)

 

Організація учнів до уроку, шикування в одну шеренгу.

 

 

1 хв.

 

Фронтальний метод.

Звернути увагу на готовність учнів до уроку.

Рапорт,привітання.

30с.

 

Звернути увагу на чіткість.

 Повідомлення завдань уроку.

 

1 хв.

 

Замір ЧСС за 10 с.

 

30 сек

Звернути увагу на учнів з підвищеною ЧСС.

Повторення організуючих вправ.

Виконання команд: « Рівняйсь!»,                          « Струнко!», «Напра-во!», « Налі-во!»,         « Кругом!»

30 сек

Слідкувати за правильністю виконання.

Ходьба:

 

   - звичайна;

 

 - на носках;

 - на п'ятках;

 - на зовнішній стороні ступні;

   - на внутрішній стороні ступні;

 - у напівприсіді;

 - у повному присіді;

 - звичайна.

2 хв.

 

10-15 с.

 

10-15 с.

10-15 с.

10-15 с.

10-15 с.

10-15 с.

10-15 с.

10-15 с.

Дистанція 2-3 кроки.

Темп середній.

Звернути увагу на правильну поставу.

Руки за голову.

Руки на пояс.

Руки на пояс.                   

Руки на пояс.                   

Спину тримати рівно.

Руки на коліна.       

 

Комплекс ЗРВ з гімнастичною палицею:

 

І.  В.п. – стійка ноги нарізно,палиця попереду.

  1. Палиця вгору,ліву ногу - назад на носок.
  2. В.п.
  3. Палиця вгору, праву ногу – назад на носок.
  4. В.п.

 

 

 

 

4-6 разів

За поясненням і показом вчителя.

 

Обличчя до гори, темп середній.

ІІ. В.п– стійка ноги нарізно,палиця попереду .

1. Поворот ліворуч, палиця вертикально.

2. В.п.

3. Поворот праворуч, палиця вертикально.

4. В.п.

 

4-6 разів

Амплітуда максимальна,темп середній.

ІІІ. В.п.- стійка ноги нарізно,палиця позаду під лікті.

1. Поворот ліворуч.

2. В.п.

3. Поворот праворуч.

4. В.п.

 

4-6 разів

Під час повороту тулуба ступні ніг від підлоги не відривати, темп середній.

IV.В.п.- стійка ноги нарізно, палиця за голову, на плечі.

 1. Нахил  тулуба вперед.

 2.  В.п.

 3.  Нахил тулуба вперед.

 4.  В.п.

 

4-6 разів

Під час нахилів ноги в колінних суглобах напружені, лікті відведені назад.

V. В.п.- стійка ноги нарізно, палиця попереду, одним кінцем у підлогу, на інший кінець покласти руки.

1. Мах правою ногою в сторону.

2. В.п.

3. Мах лівою ногою в сторону.

     4. В.п.

4-6 разів

Мах максимальний, темп середній.

Стежити за правильною поставою, опорна нога пряма, махова нога-носок натянутий.

VI.В.п. – стійка ноги нарізно, палиця попереду.

1. Стрибок, палиця до грудей.

2. Стрибок, палиця до гори.

3. Стрибок, палиця до грудей.

4. Стрибок,палиця вниз.

 

4-6 разів

Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням.

VII. В.п.- О.С стійка, палиця попереду.

1. Стрибок ноги нарізно, палиця вгору.

2. В.п.

3. Стрибок ноги нарізно, палиця вгору.

4. В.п.

 

 

4-6 разів

Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням.

ІІ. Основна частина (25 - 26 хв.)

Естафета « Розминка»

Дві команди шикуються в колону по одному за загальною стартовою лінією, кладуть праву руку на плече учня, що попереду. Естафета розпочинається за командою вчителя. Перший учасник долає дистанцію бігом, оббігає фішку і повертається до своєї команди, стає в кінець колони і торкається плеча учасника, що попереду. Учасники передають естафету торканням до плеча. Отримавши хлопок по плечу, учень починає бігти по дистанції.

3хв.

Перемагає команда, яка швидше закінчить естафету. Естафета вважається завершеною, коли останній учасник виконує передачу естафети і капятан підніме руку вгору.

Українська народна гра « Гопак»

Кожна команда утворює коло. Гравці кладуть руки на плечі своїх товаришів. За сигналом вчителя команди присідають і голосно рахують до 10.

2хв.

Команда яка швидше присяде 10 разів, стає переможцем.

Естафета « Перенесення вантажу»

Капітани команд починають естафету з двома баскетбольними м’ячами в руках. Долають дистанцію, повертаються до своєї команди і передають «вантаж» наступному гравцю та стають в кінець колони.

2хв.

Естафета вважаються завершеною, коли капітан знову одержує м’ячі.  При втраті м’яча гравець повинен підняти його і продовжити естафету.

Українська народна гра                                      « Перетягни палицю»

Дві команди формують між собою пари. Кожна пара по черзі бере гімнастичну палицю і по команді вчителя намагається перетягнути суперника на свою сторону.

 

3хв.

Гравець, який перетягнув суперника через лінію, на свою сторону, вважається переможцем. Гравець , який випустив палицю з рук, вважається переможеним. За кожну перемогу в парі нараховується очко.Команда,яка набере більше балів переможе у цій грі.

Естафета « Перегони куль»

 Дві команди вишикувані в колони на одній лінії. Капітани команд тримають в руках повітряні кульки і ракетки для бадмінтону. По команді вчителя гравці  повинні провести кульки у повітрі вздовж дистанції, обвести фішку і передати естафету наступному гравцю.

4хв.

Перемагає та команда котра швидше впорається із завданням. Якщо кулька падає, її потрібно підняти  і продовжити естафету.

Рухлива гра « День і ніч»

Гравці об’єднуються у дві команди, які розташовуються вздовж лінії. За ними за 2-3 метри від меж майданчика креслять лінії «будиночків». Одна команда отримує назву «День», а друга  - « Ніч». Команда яку називає вчитель ловить іншу, яка повернувшись  тікає до  свого «дому». Після підрахунку пійманих гравців, команди повертаються на свої місця і гру повторюють.

5хв.

Перемагає команда, яка впіймала більше гравців. Біг слід починати лише за сигналом, ловити гравців можна до лінії дому.

Замір ЧСС за 10 с.

 

30 сек

 

ІІІ. Заключна частина ( 5 - 6 хв.)

Гра «Карлики і велетні»

Учні стоять у шеренгу. Якщо учитель скаже «велетні», учні повинні стати на носки і підняти руки вгору, а якщо «карлики» - усі мають присісти, руки за голову.

2хв.

Інтервал між учнями 50см. Хто помиляється, стає ведучим або робить крок вперед.

Вправи на відновалення дихання під час ходьби.

1 хв

Руки в гору – вдих, руки вниз – видих.

Замір ЧСС за 10 с.

30 сек

 

Підбиття підсумку уроку

1 хв

 

Домашнє завдання

30с

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи – 3 х 50% від особистого максимуму.

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
12 березня 2018
Переглядів
6273
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку