Урок "Конспект уроку рухливі ігри для учнів ¬¬ 4 класу"

Про матеріал
. Навчити учнів техніці виконання вправ по колу. Сприяти розвитку витривалості, спритності та уваги.
Перегляд файлу

Конспект уроку

рухливі ігри для учнів ­­ 4 класу

Щербань О.О.

 

Дата проведення: ___________

 

Тема уроку: рухливі ігри, колове тренування.                

Завдання уроку: виховання в учнів відчуття взаємодопомоги. Навчити учнів техніці виконання вправ по колу. Сприяти розвитку витривалості, спритності та уваги.

 Мета: сприяти гармонійному розвитку учнів,підвищувати інтерес учнів до уроків фізичної культури.                                                                                                                                             Інвентар та обладнання: гімнастичні мати, обручі, м’ячі, секундомір,свисток.                                                                                                   Місце проведення: спортивна зала : Гімназія №27 ДМР

 

Зміст навчального матеріалу

Дозування

Організаційно-        методичні вказівки

 

Підготовча частина уроку

     15 хв.

 

 

Організований вхід до залу. Шикування. Привітання.

      2 хв.

Шикування в одну шеренгу.

 

Оголошення завдань уроку. Інструктаж з безпеки життєдіяльності

       1 хв.

Запитати про самопочуття та настрій

 

Замір ЧСС

      30 с.

Візуальний контроль

 

Стройові вправи на місці:                           -повороти ліворуч                                         -повороти праворуч                                                         -повороти кругом                                                              -перешикування з шеренги «по одному» в шеренгу «по два»

      30 с.

Вчитель слідкує за поставою учнів.                 Перед виконанням нагадати правила перешикування.                                     

 

Різновиди ходьби:                                           -ходьба на носках, руки на пояс                    -ходьба на п’ятах, руки за голову                    -ходьба з високим підніманням стегна    -ходьба з закиданням гомілки

      1 хв.

Вчитель слідкує за поставою та амплітудою рухів

 

Комплекс загальнорозвиваючих вправ

      8 хв.

 

 

Перешикування  уступом на розрахунок 4,2, на місті.

      20 с.

Для виконання загальнорозвиваючих вправ

 

1) В. п.-стійка, ноги нарізно, руки на поясі: 1.-нахил голови вперед; 2-те, саме назад; 3-те, саме ліворуч; 4-те, саме праворуч                                                    

    4-6 разів

Виконуємо повільно з великою амплітудою

 

2) В. п-стійка, ноги нарізно, руки перед грудьми: 1-поворот тулуба праворуч, ривком руки в сторони; 2-в.п.; 3-4-те саме, ліворуч

  4-6 разів

При поворотах розкриваємо долоні вперед

 

3) В. п.-стійка, ноги нарізно, руки в сторони: 1-4-по черзі колові оберти в плечових суглобах вперед; 5-8-те саме, назад

   2-4 разів

Темп середній, велика амплітуда

 

4) В. п.-стійка,  ноги нарізно, руки на поясі: 1-нахил тулуба вперед; 2-те саме, назад; 3- те саме, ліворуч; 4-те саме, праворуч

   4-6 разів

Ноги в колінах не згинаємо

 

5) В. п.-стійка ноги нарізно, руки до плечей: 1-2-пружинисті повороти праворуч, 3-4-те саме, ліворуч

   6-8 разів

Поворот тулуба разом з поворотом голови в одну сторону

 

6) В. п.-стійка, ноги разом, руки вниз: 1-руки вгору, 2-дістати пальцями рук пальці ніг, 3-підлоги, 4- в. п.

   6-8 разів

Ноги не підгинати в колінах, без різких рухів

 

7) В. п.-сід на лівій нозі, правую в сторону. Переміщення ваги тіла з лівої на правую і навпаки

    4-6 разів

Звертаємо увагу на правильну постановку стоп

 

8) В. п.-ноги нарізно, руки вперед: 1-мах правою ногою вперед вліво, 2-в. п.;3-мах лівою ногою вперед вправо, 4-в. п.

    4-6 разів

Спина пряма, махи прямими ногами, без різких рухів

 

 

Гра на увагу «Клас струнко»

    2 хв.

 

 

Учні повинні виконувати команди вчителя тільки тоді, коли  він каже слово «клас». Якщо вчитель не сказав цього слова, учні команди не виконують.

 

Учень, який припустився помилки, виконує одне присідання.

 

      Основна частина уроку

     25 хв.

 

 

         Колове тренування

     20 хв.

Виконання вправ 40 секунд, відпочинок -20 секунд. Визначається місце кожної станції.

 

1.станція- вис на гімнастичній стінці, махом у вис кутом, зігнувши ноги

      40 с.

Перехід здійснюється за часовою стрілкою

 

2.станція-вис лежачи на низькій перекладені, підтягування

      40 с.

При підтягувані до перекладині -підборіддя над перекладиною

 

3.станція-вис на гімнастичній стінці обличчям до стінки-махом обома ногами у вис прогнувшись

     40 с.

Ноги не згинаємо в колінах

 

4.станція-стрибки зі скакалкою

     40 с.

Середній темп

 

5.станція-згинання та розгинання рук в упорі лежачи

     40 с.

Дівчата виконують спираючись на коліна

 

6.станція-ведення м’яча в русі

      40 с.

Ведення однією рукою або позмінно

 

7.станція-присідання з набивним м’ячем

      40 с.

Спина пряма, присідаємо, як на стілець

 

8.станція-піднімання тулуба в сід

     40 с.

Спина повністю торкається мата при опусканні тулуба

 

9.станція-стійка на лопатках

     40 с.

Руки на попереку, носки стоп тягнуться вгору

 

10.станція-міст з положення лежачи

     40 с.

Розгинати руки в ліктьових суглобах

 

11.станція-стрибок з місця

     40 с.

Виконувати вправу вистрибуючи вгору і в перед

 

12.станція-вправа з гімнастичним обручам

      40 с.

Крутимо обруч навколо тулуба

 

13.станція-згинання та розгинання рук позаду в упорі сидячи

       40 с.

Ноги в колінах не згинати

 

14.станція-перехід з упору присівши в упор лежачи стрибком

       40 с.

Темп середній

 

15.станція-кидки м’яча в ціль

        40 с.

Відстань від цілі 5-6 м.

 

16.станція-приставний крок

 

Фішки стоять на відстані 8-9 метрів, обов’язкове торкання фішки рукою

 

Рухлива гра:»Влуч м’ячем»

      9 хв.

 

 

 

Діти шикуються в коло на майданчику, у центрі учень із маленьким м’ячем в руках. Він підкидає м’яч вгору і називає ім’я будь- кого з дітей. Усі швидко розбігаються, а учень, ім’я якого назвали, намагається спіймати м’яч. Як тільки він спіймав м’яч, голосно говорить: «Стій!». Усі повинні зупинитися, а ведучий кидає м’яч у будь-кого, намагаючись влучити. Учень, у якого влучили, стає ведучим.

 

Якщо ведучий не влучає в наміченого гравця, то швидко біжить за м’ячем, бере його і знову говорить «Стій!» дітям, які в цей час тікають від нього. Якщо ведучому не вдається за 3 кидки в кого-небудь влучити, гра розпочинається спочатку.

 

Заключна частина

      5 хв.

 

 

1.Шикування в коло.

 

 

 

2.Проведення ігор на розвиток уваги:

 

 

 

2.1.Гра «Уважні сусіди»

        2 хв.

 

 

Учитель ходить у середині кола. Зупинившись біля якогось гравця, говорить:»Руки». Гравець, до якого звернувся вчитель, стоїть спокійно. Гравець, що стоїть справа від нього, піднімає праву руку, а той, що стоїть зліва-ліву руку.

 

Якщо хто-небудь з трьох гравців помилився, то вибуває з гри або виконує три кроки назад.

 

2.2.Гра «Заборонений рух»

         2 хв.

 

 

Гравці стоять у коло на відстані витягнутих у сторону рук. Учитель також стає з ними в коло і пропонує виконувати за ним усі рухи, за винятком «забороненого», який він сам установив. Вчитель виконує різні рухи, а всі діти повторюють їх. Раптом він виконує « \заборонений» рух. Хто з гравців помилиться, той робить крок вперед. Гра триває.

 

Приклад «забороненого» руху-не можна виконувати рух «руки на пояс», або «руки вперед».                Хто помилився-робить одне присідання і т.д.

 

3. Дихальні вправи.

       30 с.

Підрахунок ЧСС

 

4. Підбиття підсумків уроку.

       30 с.

Домашнє завдання

 

5.Органызований перехід до класу

 

В колону по одному

 

docx
Додано
7 грудня
Переглядів
23
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку