Розродка допоможе актуалізувати лексичні одиниці(зовнішність, вираження емоцій), тренувати учнів вживати їх у мовленні; вдосконалювати навички мовлення та аудіювання; розвивати творчі вміння учнів; тренувати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів; виховувати взаємоповагу під час роботи в групах та підвищувати інтерес учнів до вивчення англійської мови.
Тема: З друзями весело
Мета: актуалізувати лексичні одиниці(зовнішність, вираження емоцій), тренувати учнів вживати їх у мовленні; вдосконалювати навички мовлення та аудіювання; розвивати творчі вміння учнів; тренувати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів; виховувати взаємоповагу під час роботи в групах та підвищувати інтерес учнів до вивчення англійської мови.
Обладнання: картки для поділу на групи; малюнки для розминки; ноутбук, пісня "A friend is the best thing to have"; папір та олівці, фломастери; картки для доповнення розповіді.
ХІД УРОКУ
Фонетична розминка. Мотивація
(Учні співають пісню “A friend is the best thing to have”.)
T. So, pupils, the topic of our lesson is “Having fun with friends”. Today we shall have a very unusual lesson and I hope you will enjoy it. We shall have a competition and see who knows his friends best of all.
(Учні отримують картки і відповідно до малюнка поділяються на дві команди.)
Мовленнєва зарядка
(Учні отримують малюнки для побудови речень про те, що вони робили з друзями.
Team 1 отримує картку для речень до Team 2.
Team 2 отримує картки для побудови речень до Team 1.)
На малюнках зображено наступні дії:
(Team І будує речення для Team 2.)
(Team 2 має здогадатись, про що йдеться, і відреагувати за допомогою однієї із вивчених раніше фраз.)
(Потім Team 2 читає речення для Team 1.
За кожне правильно побудоване речення і за кожну правильну реакцію команда одержує 1 бал.)
Словникова робота. Актуалізація лексичних одиниць
(Учитель пропонує учням слово, вони намагаються якомога швидше назвати антонім до нього. За кожен правильно підібраний антонім команда отримує 1 бал.)
Short — (long)
Big — (small, little)
Black — (white)
Old — (new)
Curly — (straight)
Slim — (fat)
Turned-up — (straight)
Warm — (cold, chilly)
Light — (dark)
Winter — (summer)
Boy — (girl)
Mrs. — (Mr.)
Tо stand — (to sit)
То shut — (to open)
In — (on)
Far from — (near)
Аудіювання. Розвиток творчих вмінь
(Команди отримують папір і олівці або фломастери. Вони слухають опис дітей і швидко малюють їх. Перевірка малюнка здійснюється після кожного тексту. Команда отримує 1—5 балів, залежно від того, наскільки правильно намальована дитина.)
3.This is Melanie. She’s got dark skin. Her black hair is neither long nor short, but it is very curly. She’s got brown eyes and red lips. Melanie has a long rosy dress on. The girl is glad.
Мовленнєва практика
(Команди отримують картки для складання розповіді про відпочинок з другом. Розповідь зачитують у класі. Команда отримує 1-5 балів, залежно від правильності побудови речень та цікавого змісту.)
Last ... my friend and I went to ... . It was ... ! We saw ... . We played ... and ... . We liked (didn’t like) that ... . Our last ... was ... !
Підбиття підсумків.
Підрахунок балів.
Нагородження учнів команди-переможця.