Урок "Конспект уроку з англійської мови для 5 класу на тему "З друзями весело!"

Про матеріал

Розродка допоможе актуалізувати лексичні одиниці(зовнішність, вираження емоцій), тренувати учнів вживати їх у мов­ленні; вдосконалювати навички мовлення та аудіювання; розвивати творчі вміння учнів; тренувати мов­ну здогадку та мовленнєву реакцію учнів; виховувати взаємоповагу під час роботи в групах та підвищувати інтерес учнів до вивчення англійської мови.

Перегляд файлу

Тема: З друзями весело

Мета: актуалізувати лексичні одиниці(зовнішність, вираження емоцій), тренувати учнів вживати їх у мов­ленні; вдосконалювати навички мовлення та аудіювання; розвивати творчі вміння учнів; тренувати мов­ну здогадку та мовленнєву реакцію учнів; виховувати взаємоповагу під час роботи в групах та підвищувати інтерес учнів до вивчення англійської мови.

Обладнання: картки для поділу на групи; малюн­ки для розминки; ноутбук, пісня "A friend is the best thing to have"; папір та олівці, фломастери; картки для доповнення розповіді.

                                                                          ХІД УРОКУ

  1.                ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ
  1.        Привітання.
  2.        Доповідь чергового учня.
  1.               ОСНОВНА ЧАСТИНА

Фонетична розминка. Мотивація

(Учні співають пісню “A friend is the best thing to have”.)

T. So, pupils, the topic of our lesson is “Having fun with friends”. Today we shall have a very unusual lesson and I hope you will enjoy it. We shall have a competition and see who knows his friends best of all.

 

     D:\NATASHA\Картинки\Smilie.gif           D:\NATASHA\Картинки\загруженное (1).jpg

 (Учні отримують картки і відповідно до ма­люнка поділяються на дві команди.)

 

Мовленнєва зарядка

 (Учні отримують малюнки для побудови ре­чень про те, що вони робили з друзями.

Team 1 отримує картку для речень до Team 2.

Team 2 отримує картки для побудови речень до Team 1.)

На малюнках зображено наступні дії:

  •        played football
  •        had a picnic
  •        visited a dentist
  •         skated in winter
  •         had a birthday
  •         lay in the sun in summer
  •         practised English
  •         had lunch at school
  •         cleaned the yard
  •         were ill

(Team І будує речення для Team 2.)

  •         My friend and I played football.

 

(Team 2 має здогадатись, про що йдеться, і відреагувати за допомогою однієї із вивчених раніше фраз.)

  •         It was exciting!
  •         It was boring!
  •         It was great!

(Потім Team 2 читає речення для Team 1.

За кожне правильно побудоване речення і за кожну правильну реакцію команда одержує 1 бал.)

Словникова робота. Актуалізація лексичних одиниць

(Учитель пропонує учням слово, вони нама­гаються якомога швидше назвати антонім до нього. За кожен правильно підібраний антонім команда отримує 1 бал.)

  •         Good (bad)

Short (long)

Big — (small, little)

Black — (white)

Old — (new)

Curly — (straight)

Slim — (fat)

Turned-up — (straight)

Warm — (cold, chilly)

Light — (dark)

Winter — (summer)

Boy — (girl)

Mrs. — (Mr.)


      Tо stand (to sit) 

     То shut (to open)

     In — (on)

     Far from — (near)

Аудіювання. Розвиток творчих вмінь

(Команди отримують папір і олівці або фло­мастери. Вони слухають опис дітей і швидко ма­люють їх. Перевірка малюнка здійснюється після кожного тексту. Команда отримує 1—5 балів, за­лежно від того, наскільки правильно намальова­на дитина.)

  1.       This is a girl. Her name is Alice. Alice has got blue eyes and rosy lips. Her hair is long, straight and red. Alice has a brown skirt and a white blouse on. She is happy.
  2.        This is Bobby. He’s got short wavy blond hair and large brown eyes. Bob is tall but he is not slim. He has a black school uniform on. Bobby is sad.

3.This is Melanie. She’s got dark skin. Her black hair is neither long nor short, but it is very curly. She’s got brown eyes and red lips. Melanie has a long rosy dress on. The girl is glad.

Мовленнєва практика

(Команди отримують картки для складан­ня розповіді про відпочинок з другом. Розповідь зачитують у класі. Команда отримує 1-5 балів, залежно від правильності побудови речень та ці­кавого змісту.)

Last ... my friend and I went to ... . It was ... ! We saw ... . We played ... and ... . We liked (didn’t like) that ... . Our last ... was ... !

  1.               ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Підбиття підсумків.

Підрахунок балів.

Наго­родження учнів команди-переможця.  


 

docx
Додано
14 лютого 2018
Переглядів
1049
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку