Урок"Конспект уроку з природознавства для 5 класу на тему "Сонце та Сонячна система ."

Про матеріал

Сонце та Сонячна система .

Мета уроку : Поглибити знання учнів про Сонце та Сонячну систему;

навчити учнів розрізняти планети

розвивати фантазію та творчість

Розвивати мовлення, пам'ять, увагу, спостережливість, мислення

Виховувати спостережливість, старанність , інтерес до наукових знань.

Тип уроку :комбінований

Обладнання : підручник, робочий зошит,

Хід уроку

І.Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

1.Всі тіла, що знаходяться за межами Землі: зорі, планети, комети це (небесні тіла)

2.Розжарені небесні тіла, що випромінюють світло це (зорі)

3.Ділянки небесної сфери з розташованими на них зорями та іншими небесними тілами називають(Сузір я)

4.Червоні зорі за температурою є( Найхолодніші)

5.Найбільш розжарені зорі (блакитні)

6.Наше Сонце належить до( жовтих зір)

7.Найближча до нас зоря це ( сонце)

8. Небесні тіла що обертаються навколо планет називають (Супутникими)

9. Малі небесні тіла це( Астероїди , комети , метеороїди)

10. Небесне тіло, що не згоріло у повітряній оболонці Землі і впало на її поверхню називають (Метеоритом)

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

В усі віки усі народи обожнювали Сонце. Наші предки слов'яни поклонялися богові Сонця, називали його Даждь- бог, або Ярило. Промовляючи назву нашої країни, ми теж згадуємо Сонце, тому що слово Україна означає «породженні Сонцем». Сонцю вклонялися, присвячували свята , складали пісні, легенди.

Як ви думаєте ,чому ?

Яке ж значення має Сонце для життя на Землі? У нас гарне сонечко, ми будемо називати значення,і малювати йому промінчики.

зірка

Перегляд файлу

Сонце та Сонячна система .

Мета уроку :      Поглибити знання учнів про Сонце та Сонячну систему;

  навчити учнів розрізняти планети

  розвивати фантазію та творчість

  Розвивати мовлення, пам'ять, увагу, спостережливість, мислення

  Виховувати спостережливість, старанність , інтерес до наукових знань.

Тип уроку :комбінований

Обладнання : підручник, робочий зошит,

Хід уроку

І.Організаційний момент

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Всі тіла, що знаходяться за межами Землі: зорі, планети, комети це  (небесні тіла)
  2. Розжарені небесні тіла, що випромінюють світло це (зорі)
  3. Ділянки небесної сфери з розташованими на них зорями та іншими небесними тілами називають(Сузір я)
  4. Червоні зорі за температурою    є( Найхолодніші)
  5. Найбільш   розжарені зорі (блакитні)
  6. Наше Сонце належить  до( жовтих зір)
  7. Найближча до нас зоря це ( сонце)
  8.  Небесні тіла що обертаються навколо планет називають (Супутникими)
  9.   Малі небесні тіла це( Астероїди , комети , метеороїди)
  10. Небесне тіло, що не згоріло у повітряній оболонці Землі і впало на її поверхню називають (Метеоритом)

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

C:\Users\12\Desktop\ПВШ.jpgВ усі віки усі народи обожнювали Сонце. Наші предки слов’яни поклонялися богові Сонця, називали його Даждь- бог, або Ярило. Промовляючи назву нашої країни, ми теж згадуємо Сонце, тому що слово Україна означає «породженні Сонцем».  Сонцю вклонялися, присвячували свята , складали пісні, легенди.

 Як  ви думаєте ,чому ?

Яке ж значення має Сонце для життя на Землі? У нас гарне сонечко, ми будемо називати значення,і малювати йому промінчики.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Отже ,Сонце єдине джерело світла і тепла

http://ukrmap.su/images/g8b/g8_1_files/image016.gifА як ви думаєте ,що таке сонячна система ,що до неї входить ?

Сонячна система – Сонце і сукупність космічних тіл, що рухаються навколо нього. До складу Сонячної системи входять 9 великих планет. (Меркурій, Венера, Земля, Марс, Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун, Плутон), 32 супутники планет, декілька тисяч малих планет або астероїдів, багато комет і метеорних тіл. Кожна планета рухається по своїй орбіті.

 

   

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фізкультхвилинка.

Ой як ми дуже стомились і на бік всі похилились,може нам всім  відпочити  фізкультхвилинку запросити

Сонце спортом зайнялося, (руки вгору,потягнутись)

М’яч вхопило й подалося (імітація ударів руками по м’ячу)

У футбола в хмари грати, ( стрибки на місці з плесканням)

Щоб спортивну форму мати. (Руки на поясі, колові рухи тулубом, тазом)

По м’ячеві лупцювало,

Ноги вгору піднімало – (Руки за спину в замок,почергове піднімання колін до грудей)

Праву,ліву,ліву,праву,

Ще руками помахало. ( руки прямі,вперед. «ножиці»)

Потім тричі присідало,

і на місці пострибало.(присідання, стрибки «жабенята»)

І так личком розпашіло, (руки вгору, через різні боки вниз,плечі розслабити)

Що навколо посвітліло.

http://ukrmap.su/images/g8b/g8_1_files/image016.gifДіти ,а як  ви думаєте ,чи однаково триває рік на планетах ?

Чим ближче планета до сонця ,тим менше триває рік

Робота із підручником

IV.Підсумок уроку

Що таке Сонце?

Що входить до Сонячної системи ?

Які планети відносять до планет Земної групи ?

Назвіть - планети гіганти

V.Домашнє завдання

18 - 19 читати та переказувати

 

 

docx
Додано
13 серпня 2018
Переглядів
5492
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку