24 квітня о 18:00Вебінар: Хто змінює світ? Результати найбільшого освітянського форуму Global Education and Skills Forum

Урок "Контрольна робота № 2(тестові завдання та запитання) за творчістю М.Вороного, Т.Шевченка, Л.Українки, В.Винниченка"

Про матеріал
Контрольна робота № 2(тестові завдання та запитання) за творчістю М.Вороного, Т.Шевченка, Л.Українки, В.Винниченка
Перегляд файлу

    Кабанюк Ольга Валеріївна,

   НВК «Чернеченська ЗОШ І-ІІІ ступенів-ДНЗ»

   с.Чернече,

   Балтський район,

  Одеська область.

 

                       Українська література 6 клас

Тема. Контрольна робота № 2(тестові завдання та запитання) за творчістю М.Вороного, Т.Шевченка, Л.Українки, В.Винниченка

Мета: запропонованими різнорівневими завданнями виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивченої теми; закріпити їх; розвивати увагу, спритність, рішучість, кміт­ливість, вміння акумулювати здобуті знання, формувати творче мислення школярів; виховувати працьовитість, на­полегливість, відповідальність до дорученої справи; інтер­ес до наслідків власної праці; пунктуальність, навички ра­ціонального використовування навчального часу.

Тип уроку: контроль, корекція знань та вмінь.

Обладнання: тестові завдання і питання для контролю за темою у 2-х ва­ріантах.

                                   Хід  уроку

 І.Організаційний момент

Доброго дня Вам, дорогі діти! Як ви  себе почуваєте ? Покажіть мені свій настрій за допомогою смайликів. Я бачу , що настрій у вас чудовий. Це дуже приємно.

II. Оголошення теми, мети уроку.

Мотивація навчальної діяльності учнів

 На сьогоднішньому уроці ми будемо писати контрольну роботу за вивченою темою. Я знаю, що багаж ваших валіз поважчав. Ви поклали в нього всі здобуті на протязі вивчення теми знання. Зберігайте, примножуйте свій багаж, щоб він завжди вам був у пригоді і приносив тільки користь. Під час написання контрольної роботи бажаю вам бути уважними та відповідальними і отримати гарні оцінки.

III. Пояснення вчителя стосовно виконання контрольної роботи

Хід контрольної роботи

                    I     варіант

      Початковий рівень

  1. Укажіть , людину з якими рисами характеру оспівує Л.Українка:

  а)всебічно розвинену людину, інтелектуала;

       б) зі стоїчним характером;

       в)добру людину, схильну до самопожертви.

2.Історична подія — перемога козаків над військом польської шляхти у 1630 році під Переяславом була покладена в основу твору:

       а) Т. Шевченка «Тарасова ніч»;

       б) Т. Шевченка «Іван Підкова»;

        в) М. Вороного «Євшан-зілля».

3.Чого не любив чинити Федько (В. Винниченко «Федько-халамидник»)?

     а) Ображати людей похилого віку;

     б) брехати і видавати товаришів; в) здобувати гроші крадіжкою.

              Середній рівень

  1. Про що мріяв козак у творі Т. Г. Шевченка «Думка»?
  2. Яка роль книжки в житті людини?
  3. Викресліть четверте «зайве»: Ми ознайомилися із творами Т.Шевченка «Думка», «Мрії», «Іван Підкова», «Тарасова ніч».

         Достатній рівень

     Виконайте одне із завдань:

  1. Який висновок про чесність, порядність, дружбу можна зробити після прочитання оповідання В. Винниченка «Федько-халамидник»?
  2. Доведіть на прикладі поезій Лесі Українки, що мужність, витриманість, велика сила волі поетеси допомогли їй у боротьбі зі своєю хворобою?
  3. Сформулюйте головну думку поеми Т.Шевченка «Іван Підкова».

       Високий рівень

Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

1.Щастя можна знайти тільки на рідній землі (за поемою М. Вороного «Євшан-зілля»).

2.Славне минуле Вітчизни у творчості Т. Шевченка .

3. Чарівний світ дитинства, змальований у поезіях Лесі Українки.

4.Яку людину я поважаю, ціную, люблю (за вивченими літературними творами).

                       II  варіант

Початковий рівень

1.Укажіть,символом чого є євшан-зілля в однойменному творі М.Вороного:

а)історичної та національної пам’яті;

б) рослинного світу України;

в) ханської влади.

2. Перша книжка поезій Т.Шевченка побачила світ у
а) 1841р.; б) 1838 р.; в) 1840 р.

3.  «Федьку, я вірю тобі, я знаю, що ти ніколи не брешеш, не бреши й тепер», - сказав …(за оповіданням «Федько-халамидник»)
а) батько халамидника;
б) батько Толі;
в) мати Федька.

Середній рівень

   1. Що є провідним мотивом вірша «Думка» («Тече вода в синє море»)   Т.Шевченка?
    2. Що у вчинках Федька маємо право засуджувати, а що ні? ( за оповіданням «Федько-халамидник»).

    3.Знайдіть і викресліть четверте «зайве»: Ми ознайомилися із творами Лесі Українки «Тиша морська», «Як дитиною, бувало…», «Мрії», «Думка».

Достатній рівень

 Виконайте одне із завдань

  1. Дослідіть, як в оповіданні В. Винниченка «Федько-халамидник» ви­рішується проблема порядності і лицемірства?
  2. У чому вбачала Леся Українка красу краю «вічного проміння» (за тво­ром «Тиша морська»)?
  3. Прослідкуйте, як у поеміТ. Шевченка «Тарасова ніч» через осмислення історичної долі України автор нагадує нам про необхідність пам’ятати видатних її синів, борців за волю, щастя і незалежність рідного краю.

Високий рівень

Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

1.Чим мене приваблює поема М. Вороного «Євшан-зілля»?

2.Славне минуле Вітчизни у творчості Т. Шевченка .

3. Як я розумію патріотизм (за вивченими творами).

4. Над чим я шкодую, втративши Федька (за оповіданням В. Винниченка «Федько-халамидник»).

 

IV. Підсумок уроку

  • Чи відчуваєте ви насолоду від виконаної роботи?
  • Чи виникали у вас труднощі під час написання контрольної роботи?
  • Покажіть мені свій настрій.
  • Дякую за урок. Рада вас бачити на наступному уроці в такому ж настрої.

 

Y. Домашнє завдання

Підготувати міні-доповідь «Життя та творчість С.Чернілевського».

 

docx
Додано
27 лютого
Переглядів
42
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку