Кабанюк Ольга Валеріївна,
НВК «Чернеченська ЗОШ І-ІІІ ступенів-ДНЗ»
с.Чернече,
Балтський район,
Одеська область.
Українська література 6 клас
Тема. Контрольна робота № 2(тестові завдання та запитання) за творчістю М.Вороного, Т.Шевченка, Л.Українки, В.Винниченка
Мета: запропонованими різнорівневими завданнями виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивченої теми; закріпити їх; розвивати увагу, спритність, рішучість, кмітливість, вміння акумулювати здобуті знання, формувати творче мислення школярів; виховувати працьовитість, наполегливість, відповідальність до дорученої справи; інтерес до наслідків власної праці; пунктуальність, навички раціонального використовування навчального часу.
Тип уроку: контроль, корекція знань та вмінь.
Обладнання: тестові завдання і питання для контролю за темою у 2-х варіантах.
Хід уроку
І.Організаційний момент
Доброго дня Вам, дорогі діти! Як ви себе почуваєте ? Покажіть мені свій настрій за допомогою смайликів. Я бачу , що настрій у вас чудовий. Це дуже приємно.
II. Оголошення теми, мети уроку.
Мотивація навчальної діяльності учнів
На сьогоднішньому уроці ми будемо писати контрольну роботу за вивченою темою. Я знаю, що багаж ваших валіз поважчав. Ви поклали в нього всі здобуті на протязі вивчення теми знання. Зберігайте, примножуйте свій багаж, щоб він завжди вам був у пригоді і приносив тільки користь. Під час написання контрольної роботи бажаю вам бути уважними та відповідальними і отримати гарні оцінки.
III. Пояснення вчителя стосовно виконання контрольної роботи
Хід контрольної роботи
I варіант
Початковий рівень
а)всебічно розвинену людину, інтелектуала;
б) зі стоїчним характером;
в)добру людину, схильну до самопожертви.
2.Історична подія — перемога козаків над військом польської шляхти у 1630 році під Переяславом була покладена в основу твору:
а) Т. Шевченка «Тарасова ніч»;
б) Т. Шевченка «Іван Підкова»;
в) М. Вороного «Євшан-зілля».
3.Чого не любив чинити Федько (В. Винниченко «Федько-халамидник»)?
а) Ображати людей похилого віку;
б) брехати і видавати товаришів; в) здобувати гроші крадіжкою.
Середній рівень
Достатній рівень
Виконайте одне із завдань:
Високий рівень
Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:
1.Щастя можна знайти тільки на рідній землі (за поемою М. Вороного «Євшан-зілля»).
2.Славне минуле Вітчизни у творчості Т. Шевченка .
3. Чарівний світ дитинства, змальований у поезіях Лесі Українки.
4.Яку людину я поважаю, ціную, люблю (за вивченими літературними творами).
II варіант
Початковий рівень
1.Укажіть,символом чого є євшан-зілля в однойменному творі М.Вороного:
а)історичної та національної пам’яті;
б) рослинного світу України;
в) ханської влади.
2. Перша книжка поезій Т.Шевченка побачила світ у
а) 1841р.; б) 1838 р.; в) 1840 р.
3. «Федьку, я вірю тобі, я знаю, що ти ніколи не брешеш, не бреши й тепер», - сказав …(за оповіданням «Федько-халамидник»)
а) батько халамидника;
б) батько Толі;
в) мати Федька.
Середній рівень
1. Що є провідним мотивом вірша «Думка» («Тече вода в синє море») Т.Шевченка?
2. Що у вчинках Федька маємо право засуджувати, а що ні? ( за оповіданням «Федько-халамидник»).
3.Знайдіть і викресліть четверте «зайве»: Ми ознайомилися із творами Лесі Українки «Тиша морська», «Як дитиною, бувало…», «Мрії», «Думка».
Достатній рівень
Виконайте одне із завдань
Високий рівень
Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:
1.Чим мене приваблює поема М. Вороного «Євшан-зілля»?
2.Славне минуле Вітчизни у творчості Т. Шевченка .
3. Як я розумію патріотизм (за вивченими творами).
4. Над чим я шкодую, втративши Федька (за оповіданням В. Винниченка «Федько-халамидник»).
IV. Підсумок уроку
Y. Домашнє завдання
Підготувати міні-доповідь «Життя та творчість С.Чернілевського».