Урок "Контрольна робота №3"

Про матеріал

Даний матеріал включає авторський урок узагальнення з курсу «Вступ до історії» 5 клас. Урок складено згідно формування ключових компетентностей за новою програмою 2017р..

Вміщений в посібнику матеріал можуть використовувати вчителі історії.

Перегляд файлу

Тема уроку: Джерела до вивчення історії.

Мета: закріпити знання учнів з теми,виявити і оцінити реальний рівень знань учнів; розвивати ключові компетентності (обізнаність та самовираження у сфері культури, соціальна і громадянська); виховувати навички само оцінювання,шанобливе ставлення до пам’яток історії.

Тип уроку: контролю і корекції знань, умінь і навичок у формі змагання.

Обладнання: аркуші з кросвордом,ілюстрації археологічних знахідок, ручки.

                             Хід уроку

І. Організаційна частина.

    Підготовка до уроку.

ІІ.  . Оголошення теми, мети уроку.

 

ІІІ. Перевірка знань і умінь.

    Урок проводиться у формі змагання між двома командами. Команди формуються з учнів з різним рівнем знань.

 1 завдання. Вікторина. Хто більше дасть правильних відповідей. Право відповіді має та     команда, яка першою підняла руку. Правильна відповідь - 1 бал.

  1. Хто такі археологи?
  2. Де зберігаються археологічні знахідки?
  3. Що таке історичне джерело?
  4. Які види історичних джерел ви знаєте?
  5. Що таке архів?
  6. Що таке експонат?
  7. Що таке піктографічне письмо?
  8. Що таке історико - архітектурний заповідник?
  9. Які джерела більш достовірні:усні чи писемні?
  10. Що ми розуміємо під зображувальними джерелами?

2 завдання. Відгадай кросворд. За кожну правильну відповідь – 1 бал.

 


 

3 завдання. Відтворити життя давніх людей за археологічною знахідкою.

                    Назвати види історичних джерел, що тут зустрічаються.( подається по 1 малюнку       

                    командам).

4 завдання. Гра «Палеограф».

  Досить часто палеографам доводиться працювати з ушкодженими текстами. Допоможіть відновити текст, користуючись підказками.

  Народи, що мешкали на півдні,для письма використовували ________, зарослі якого досить часто зустрічалися на узбережжі річок. Писали і на глиняних табличках, проте вони могли легко _______. А наші предки для письма вміло використовували кору ______________, а пізніше ________, з яких виготовляли пергамент. Важливі документи зберігалися в _______.

(Пергамент, папірус, архів, розмокнути, розбитися, музей, телячі шкіри, клена, берези)

ІУ. Підбиття підсумків уроку.

 Капітани команд разом з учителем виставляють оцінки учням.

docx
Додано
8 січня 2019
Переглядів
1428
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку