Даний матеріал включає авторський урок узагальнення з курсу «Вступ до історії» 5 клас. Урок складено згідно формування ключових компетентностей за новою програмою 2017р..
Вміщений в посібнику матеріал можуть використовувати вчителі історії.
Тема уроку: Історія України в пам’ятках.
Мета: систематизувати і узагальнити матеріал; виявити рівень знань учнів; розвивати інформаційно – цифрові компетентності,компетентність обізнаності та самовираження у сфері культури, математичну компетентність; виховувати інтерес до історії.
Тип уроку: контролю знань.
Обладнання: зошити , ручки фото пам’ятників.
Хід уроку
І. Організаційна частина.
Підготовка до уроку.
ІІ. . Оголошення теми, мети уроку.
ІІІ. Контрольна робота за рівнями складності.
Поясніть: І варіант –пам’ятка історії, Б. Хмельницький.
ІІ варіант – пам’ятник, В. Великий.
З наведеного переліку виберіть: І варіант – історичні пам’ятки
ІІ варіант - історичні пам’ятники
Пам'ятник Володимиру Великому, Софіївський Собор, резиденція Богдана Хмельницького, пам'ятник королеві Данилу, ханський палац, Національний музей «Меморіал пам'яті жертв Голодомору в Україні», меморіальний простір в Бабиному Яру,
пам'ятник Героям Крут, Меморіал Героям Небесної Сотні.
Історична задача.
І варіант. До року хрещення Русі додайте рік ухвалення Конституції України, відніміть кількість років у століття. Якщо від отриманого числа віднімете кількість років нашої ери і додайте 122, то повернетесь до початкової дати.
ІІ варіант.До року початку Української революції додати рік початку Революції Гідності. Відніміть кількість років у тисячолітті. Додайте цифри отриманої дати і матимете 14.
Написати розповідь про відвідану пам’ятку або пам'ятник , що знаходиться в рідному краї.
ІУ. Підсумки уроку.