Календарне планування 5 клас "Вступ до історії", відповідно до оновленої чинної програми (2018р.).
Для підготовки конспектів уроків моджливе використання підручника "Вступ до історії" І.Я.Щупак, І.О.Піскарьова, О.В.Бурлака. - К.:ОВЦ "Оріон", 2018 р. або будь який інший .
5б клас Вступ до історії. Історія України. ( 35 год)
№ |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Примітки |
|||
1 |
|
Вступ. Що таке історія Вступ. Що таке минуле, сучасне і майбутнє. |
|
|||
2 |
Історія України – складова європейської історії. Узагальнення |
|
||||
3-4 |
Тема 1. ВІДЛІК ЧАСУ В ІСТОРІЇ Календарний та історичний час. Підрахунок історичного часу. |
|
||||
5 |
Культурні епохи європейської історії |
|
||||
6 |
Практична робота «Історія України на шкалі часу» |
|
||||
7 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання |
|
||||
|
Тема 2. ДЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ ІСТОРІЯ |
|
||||
8 |
|
Географічний та історичний простір. |
|
|||
9 |
Україна на картах (мапах) упродовж історії. |
|
||||
10
11 |
Історико-географічні регіони України та їх особливості (на вибір учителя, оглядово). Практична робота «Історична карта» |
|
||||
12 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання |
|
||||
13 |
Тема 3. ДЖЕРЕЛА ДО ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ Історичні джерела та їх різновиди. |
|
||||
14 |
Робота з історичними джерелами. |
|
||||
15 |
|
Місця, де зберігають історичні джерела |
|
|||
16 |
Практична робота «Екскурсія до музею» |
|
||||
17 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання |
|
||||
|
Тема 4. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В ПАМ’ЯТКАХ |
|
||||
18 |
Пам’ятки історії як джерело історико-культурної інформації. |
|
||||
19 |
Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України |
|
||||
20 21 |
Практична робота «Пам’ятки історії й пам’ятники рідного краю» Узагальнення. Тематичне оцінювання |
|
||||
|
Тема 5. ДОСЛІДНИКИ ІСТОРІЇ |
|
||||
22 |
Головні цілі пізнання минулого. Фах історика. |
|
||||
23 |
Історичні праці про Україну та їхні автори |
|
||||
24 |
Історичні праці ХІХ – початку ХХ ст. «Історія України-Руси» Михайла Грушевського |
|
||||
25 |
Практична робота «Моя родина в історії», |
|
||||
26 |
«Родове дерево» |
|
||||
27 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання |
|
||||
|
Тема 6. УСЕ МАЄ МИНУЛЕ |
|
||||
28 |
Праця і господарство: колись і сьогодні. |
|
||||
29 |
Застосування досягнень науки й техніки у виробництві та його наслідки. |
|
||||
30 |
Місто та село. |
|
||||
31 32
33 34 35 |
Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах. Турбота про здоров’я. Медицина. Аптеки. Спорт. Як колись проводили вільний час. Практична робота«Життя людини в минулому: традиції та дозвілля» Узагальнення. Тематичне оцінювання |
|
||||