Контрольна робота розроблена згідно із рекомендаціями 2017-2018 навчального року, на основі програми Зарубіжна література. 5-9 класи. (Зміни відповідно до наказу № 100 Міністерства освіти і науки України від 6.02.2015 р. та відповідно до наказу № 617 Міністерства освіти і науки України від 3.06.2016 р, оновлення програми відповідно до наказу № 201 Міністерства освіти і науки України від 13.01.2017 р. та наказу №201 від10. 02. 2017 р.:) Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.
Контрольна робота містить тести (класичні, з відкритою формою відповіді), а також завдання, що потребує розгорнутої аргументації.
Контрольна робота з теми: «Доба Відродження»
І варіант
І рівень
1. Добі Відродження притаманне:
А) оптимістичне світобачення та індивідуальний підхід до кожної людини;
Б) розчарування, песимістичне й трагічне розуміння світу, життя;
В) віра в людський розум.
2. Що спричинило божевілля Дон Кіхота:
А) невміння вести господарство;
Б) начитався рицарських романів;
В) спадкове божевілля в родині?
3. Встановіть послідовність подій роману Сервантеса «Дон Кіхот»:
А) бій з вітряками;
Б) спорядження в рицарі;
В) губернаторство Санчо Панси;
Г) поразка у двобої з іншим рицарем;
Д) пригода з левами.
ІІ рівень
4. Які принципи покладені в основу епохи Відродження?
5. Яких історичний період став підгрунтям для епохи Відродження?
6. Поясніть чому епоха Відродження вважається перехідною?
7. Як людина епохи Відродження вивчала навколишній світ?
ІІІ рівень
8. Чому образ Дон Кіхота вважають вічним? Відповідь аргументуйте 5-6 реченнями.
Контрольна робота з теми: «Доба Відродження»
ІІ варіант
І рівень
1. Де розпочалася доба Відродження:
А) в Англії?
Б) в Іспанії;
В) в Італії?
2. Хто висвятив Дон Кіхота в рицарі:
А) Санчо Панса;
Б) король;
В) корчмар?
3. Встановіть хронологію життєвих подій і творчих надбань Мігеля Сервантеса:
А) опинився у королівській в’язниці, почав писати роман «Дон Кіхот»;
Б) написав сатиричну поему «мандрівка на Парнас»;
В) учився у граматичних і гуманітарних класах коледжу єзуїтів;
Г) у битві під Лепанто отримав три вогнепальні поранення в ліву руку.
ІІ рівень
4. Чому епоха Відрождення має таку назву?
5. Дайте визначення поняття «гуманізм».
6. Назвіть представників інших мистецьких спрямувать епохи Відродження. (не менше 5).
7. Охарактеризуйте образ Дон Кіхота.
ІІІ рівень
8. Що у вашому розумінні означає поняття «донкіхотство»? Відповідь аргументуйте 5-6 реченнями.
Контрольна робота з теми: «Доба Відродження»
ІІІ варіант
І рівень
1. Хто першим почав використовувати термін «Відродження»:
А) Джорджо Вазарі,
Б) Франческо Петрарка,
В) Леонардо да Вінчі?
2. Яке прізвисько дав Санчо Панса Дон Кіхотові після одного з його «подвигів»:
А) Рицар Білого Місяця;
Б) Рицар Сумного Образу;
В) Рицар Левів?
3. Встановіть послідовність подій роману Сервантеса «Дон Кіхот»:
А) бій з вітряками;
Б) спорядження в рицарі;
В) губернаторство Санчо Панси;
Г) поразка у двобої з іншим рицарем;
Д) пригода з левами.
ІІ рівень
4. Чому саме Італія стала першою країною ренесансного світогляду?
5. Дайте визначення понятту «ренесанс».
6. Порівняйте вплив церкви на суспільство у період Середньовіччя і Відродження.
7. Що об’єднує наш час з епохою Відродження?
ІІІ рівень
8. «Світ змінили три великі винаходи – компас, порох і друкарство», - писав Ф. Бекон. Чому ці фундаментальні відкриття епохи Відродження такі валливі? Відповідь аргументуйте 5-6 реченнями.