Урок на тему "Стовпчасті та кругові діаграми"

Про матеріал
Розробка комбінованого уроку з використанням ІКТ. На уроці формується уявлення про поняття діаграми і спосіб відтворення співвідношення величин за допомогою кругових та стовпчастих діаграм. Учні вчаться використовувати здобуті знання у нестандартних ситуаціях. Під час уроку виховується національна свідомість учнів, повага до національної культури України, любов до рідного краю.
Перегляд файлу

Тема:  Стовпчасті та кругові діаграми

 

Мета уроку:

             навчальна – продовжити формування уявлення про поняття діаграми і спосіб відтворення співвідношення величин за допомогою кругових та стовпчастих діаграм; «читати» та будувати діаграми, що відповідають умовам задач; описувати стовпчасті та кругові діаграми, будувати їх; розв’язувати завдання, що передбачають побудову та аналіз стовпчастих та кругових діаграм; вчити використовувати здобуті знання у нестандартних ситуаціях;

               розвивальна – розвивати пізнавальний інтерес учнів, їх логічне мислення , творчу        активність та графічну культуру ;

               виховна  -   виховувати  розуміння ролі математики в житті, розуміння важливості математичних знань,національну свідомість учнів, повагу до національної культури України, любов до рідного краю

 

Очікувані результати:

      Учні повинні вміти аналізувати та будувати стовпчасті та кругові діаграми

 

Обладнання:

     Підручник, креслярські прилади, мультимедійні презентації

 

Тип уроку: застосування знань і вмінь

 

Хід уроку:

 

     I.Організаційний момент

 

     II.Формулювання теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів

           На попередньому уроці ми говорили про види діаграм, розглядали приклади з різних видів ЗМІ. Зверніть увагу на екран:найкраще показати наочно розподіл величини за допомогою діаграм.В шкільному курсі математики діаграми вивчаються тільки у 6 класі.

Надалі використовуються уже набуті знання, тому знання повинні бути міцними і запам’ятовування матеріалу осмисленим.

 

III. Актуалізація опорних знань

 

     Хвилинка ерудита

1.На якому з наведених малюнків зафарбовано: 50%, 25%,75% площі круга?

2.За допомогою якого інструмента можна накреслити круг?

3.Чому дорівнює градусна міра повного кута?

4.Обчисліть кут сектора, якщо він становить від повного кута 20%, 70%

5.Чи може кількість хлопчиків у гімназії становити 47%, а кількість дівчаток-56%? Відповідь

   Обґрунтуйте

.

    IV.Застосування знань і вмінь

-Аналіз стовпчастої діаграми , що показує рівень навчальних досягнень учнів класу.

-Аналіз кругової діаграми №732(підручник)

-Презентація роботи  групи учнів.

  Представлення рейтингу січневих православних свят серед учнів 1-3 класів (кругова, стовпчаста діаграми)

-Самостійна робота ( побудова кругової діаграми рельєфа України та видів лісів по варіантам, 2 учня біля дошки )

   -Гірські вершини Карпат( стовпчата діаграма)

 

    V.Підсумок уроку.Домашнє завдання.

 

Побудувати стовпачасту  діаграму, що показує зріст членів сім’ї.

№724

 

 

 

 

doc
Додано
28 серпня 2019
Переглядів
848
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку