Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Урок " Контрольна робота по темі "Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння"

Про матеріал
Конспект уроку "Контрольна робота по темі "Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння". За підручником О.С. Істер
Перегляд файлу

УРОК 36.

Тема уроку: Контрольна робота №4.

Мета уроку:

навчальна: перевірити рівень засвоєння знань з теми;

розвивальна: формувати вміння логічно мислити, правильно і грамот­но висловлювати думки в письмовому вигляді;

виховна: виховувати дисциплінованість, самостійність, відповідаль­ність.

Тип уроку: контроль знань і вмінь.

Хід уроку

I. Організаційний етап.

Перевірити готовність класу до уроку. Налаштування на роботу. Доцільно нагадати учням правила поведінки під час про­ведення контрольної роботи. На цьому етапі уроку можна нагадати учням критерії оцінювання контрольної роботи.

II. Перевірка домашнього завдання.

Перевірити наявність виконання домашнє завдання.

III. Формулювання мети і завдань уроку.

Наголосити, що метою контрольної роботи є демонстру­вання учнями навчальних досягнень, а саме: розрізняти числові та буквені вирази, формули, рівняння; обчислювати значення вира­зів; розв’язувати рівняння і задачі за допомогою рівнянь.

IV. Текст контрольної роботи.

Варіант 1

А

Б

В

Г

1

12

4

9

3. Коренем якого з наведених рівнянь є число 12?


А

Б

В

Г

 

1. Який із наведених виразів є рівнянням?

 

Б

В

Г

      2. Яке число є коренем рівняння ?


4. Власна швидкість катера 21 км/год., а швидкість течії 1 км/год.. Знайти швидкість катера проти течії.

А) 18 км/год..;       Б) 19 км/год.;          В) 20 км/год.;            Г) 22 км/год. 

   5. Придбали 5 кг картоплі по 3грн. 20 коп. за кг і 3 кг моркви  по 2 грн. 70 коп. за кг. На скільки більше заплатили за картоплю, ніж за моркву ?

6. Одне із чисел утричі більше за друге, а їх сума дорівнює 36.Знайти ці числа.

7. Майстриня за 7 год.. розмалювала 42 глечики. Скільки глечиків за годину розмальовує майстриня?

8.Знайти корені рівняння

Варіант 2

А

Б

В

Г

 

2

16

20

18

2. Яке число є коренем рівняння ?

 

 

 


1. Який із наведених виразів є рівнянням?

А

Б

В

Г

  3. Коренем якого з наведених рівнянь є число 28?


А

Б

В

Г

 

4. Власна швидкість човна 20 км/год., а швидкість течії 2 км/год.. Знайти швидкість човна за течією.

А) 18 км/год.;           Б) 19 км/год.;         В) 20 км/год.;            Г) 22 км/год.. 

5. Придбали 4 олівці по 1грн. 20 коп. за кожен і 3 ручки по 2 грн. 50 коп. за кожну. На скільки менше заплатили за олівці, ніж за ручки ?

6. Одне із чисел удвічі більше за друге. Знайти ці числа, якщо їх сума дорівнює 24 .

7. Лазерний принтер надрукував  48 сторінок за 6 хв.  Скільки сторінок за хвилину друкує цей принтер?

8. Знайти корені рівняння

V. Підсумки уроку.

Після того як будуть зібрані зошити, можна відповісти на запи­тання учнів, які виникли під час виконання контрольної роботи.

Доцільно роздати учням зразки правильних розв’язань завдань контрольної роботи (для опрацювання вдома).

VI. Домашнє завдання.

Виконати аналіз контрольної роботи (за розданими розв’язан­нями).

Повторити §§ 10 – 14 ст. 54 – 84.

 

docx
Додано
24 листопада 2020
Переглядів
703
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку