28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Урок " Контрольна робота по темі " Фуцнкції, їхні властивості та графіки"

Про матеріал

Тема уроку.

Контрольна робота по темі «Функції, їхні властивості та графіки»

Мета уроку:

перевірити рівень засвоєння знань з теми «Функції, їхні властивості та графіки»; розвивати вміння логічно мислити, правильно висловлювати свої думки в

письмовій формі;

виховувати дисциплінованість, самостійність, відповідальність.

Тип уроку: контроль знань, умінь та навичок.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Конспект уроку

 

на тему

 

 

 

" Контрольна робота   по темі

 

«Функції, їхні властивості та графіки»"

 

 

 

 

 

 

розробила

вчитель математики

НВК «СЗОШ, ліцей «Успіх»

Шелестюк А.О.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок № 15

Тема уроку.

 Контрольна робота   по темі «Функції, їхні властивості та графіки»

 

Мета уроку:

перевірити рівень засвоєння знань з теми «Функції, їхні властивості та графіки»; розвивати вміння логічно мислити, правильно висловлювати свої думки в

письмовій формі;

виховувати дисциплінованість, самостійність, відповідальність.

 

Тип уроку: контроль знань, умінь та навичок.

Обладнання та наочність: роздатковий матеріал ( текст контрольної роботи )

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ. Повідомлення теми й мети уроку.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.


IV. Перевірка знання фактичного матеріалу та основних понять.
      Використання знань у стандартних та змінених умовах.

Варіант – І

  1. Яке з наведених чисел не належить до області визначення функції

?

а

б

в

г

1

0

-3

-7

  1. Яка з наведених функцій є парною?

а

б

в

г

 

  1. Яка з наведених рівностей правильна?

а

б

в

г

  1. Знайдіть значення виразу
     

 

 

а

б

в

г

0,009

0,003

0,3

  1. Функцію задано формулою . Чому дорівнює ?

а

б

в

г

-27

3

-9

  1. Функцію задано формулою . Порівняйте ?

а

б

в

г

>

<

=

порівняти неможливо

 

  1. Встановіть відповідність між функцією ( 1 – 4 ) та її областю визначення

 ( А – Д ).

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

 

Д

 

Відповідь записати у таблицю

 

а

б

в

г

д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

  1. Функцію задано формулою .

1) Обчисліть показник степеня, якщо = -51,5 .

2) Побудуйте ескіз графіка функції .

 

  1. Обчисліть .

 

  1. Знайдіть значення виразу , якщо а = 2, b = 12,5.

 

Варіант – ІІ

  1. Яке з наведених чисел не належить до області визначення функції

?

а

б

в

г

-2

-4

0

1

 

  1. Яка з наведених функцій є непарною?

а

б

в

г

 

  1. Яка з наведених рівностей правильна?

а

б

в

г

  1. Знайдіть значення виразу

 

а

б

в

г

0,4

0,2

0,0002

0,0004

  1. Функцію задано формулою . Чому дорівнює ?

а

б

в

г

4

-8

8

  1. Функцію задано формулою . Порівняйте ?

а

б

в

г

=

>

<

порівняти неможливо

 

  1. Встановіть відповідність між функцією ( 1 – 4 ) та її областю визначення

 ( А – Д ).

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

 

Д

 

Відповідь записати у таблицю

 

а

б

в

г

д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

  1. Функцію задано формулою .

1) Обчисліть показник степеня, якщо =  .

2) Побудуйте ескіз графіка функції .

 

  1. Обчисліть .

 

  1. Знайдіть значення виразу , якщо а = 24,5;  b = 2.

 

Відповіді.

Варіант – І

  1. Г
  2. В
  3. Б
  4. Г
  5. А
  6. В
  7.  

 

а

б

в

г

д

1

 

 

 

X

 

2

X

 

 

 

 

3

 

 

 

 

X

4

 

X

 

 

 

  1.   1)

        2)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. 2
  2.  7

Варіант – ІI

  1. Б
  2. А
  3. Г
  4. Б
  5. Г
  6. Б
  7.  

 

а

б

в

г

д

1

 

 

Х

 

 

2

X

 

 

 

 

3

 

Х 

 

 

 

4

 

 

 

 

Х

  1.   1)

        2)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. 3
  2.  5

 

 

V. Збір виконаних завдань (їх перевірка, оцінювання, аналіз виконуються до наступного уроку).
 

VІ. Підсумок уроку

VІI. Домашнє завдання

1. Створити презентацію на тему «Застосування функцій у нашому житті»

 

2. Розв’язати задачу.

Машина таксі за місяць проїхала 6000 км. Витрати пального для автівки в середньому складають 9 літрів на 100 км. Вартість пального – 22 грн/л. Скільки було витрачено на бензин за цей місяць?

 

 

doc
Додано
1 листопада 2018
Переглядів
666
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку