Урок "Контрольна робота з теми "Хімічні зв'язки" для учнів 8 класу

Про матеріал

Розробка містить 3 варіанта контрольної роботи з теми "Основи та солі". В кожному варіанті завдання є рівневими з відповідним оцінюванням. Завдання різних форм - у формі тесту, на встановлення відповідностей та відкритої форми. Завдання відкритої форми дають змогу не лише оцінити вивчення навчального матеріалу, а й визначити здатність учнів логічно мислити в рамках даної теми.


Перегляд файлу

Тема: Контрольна робота з теми «Хімічні звязки»

Навчальна мета: перевірити та оцінити рівень засвоєння теоретичних знань з теми та уміння виконувати завдання різної форми по даній темі.

Розвивальна мета: розвивати вміння логічно мислити, оптимально використовувати та розподіляти час на виконування завдань.

Виховна мета: виховувати зосередженість під час виконання письмової роботи.

Тип уроку: урок контролю знань.

Форма роботи: письмова робота

Обладнання: Періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва, картки із завданнями.

 

Клас_______Прізвище, імя, по-батькові____________________Дата__________Варіант І

 

Контрольна робота «Хімічний звязок»

1 рівень (кожне питання по 0,5 бала)

1. Вкажіть, енергія якого звязку найменша:

а) металічного    б) йонного     в) водневого    г) ковалентного

2. Визначіть порядок звязку у молекулі N2:

а) одинарний     б) подвійний   в) потрійний    г) кратний

3. Вкажіть тип орбіталей атомів Н і Сl, які перекриваються при утворенні молекули НСl:

а) s i s                б) s i p                 в) p i p                г) p i s

4. Вкажіть формули речовин з ковалентним неполярним типом звязку:

а) PH3                б) Cl2                  в) CaCl2              г) P4

5. Вкажіть речовину, в якій хімічний звязок найменш полярний:

а) HI                  б) HF                  в) H2S                 г) NH3

6. Вкажіть характерні фізичні властивості для атомних ґраток:

а) висока твердість             в) розчинність у воді 

б) пластичність                   г) леткість

2 рівень (кожне питання по 1,5 бала)

1. Встановіть відповідність між речовинами і типами зв’язків:

а) вольфрам              1) йонний

б) алмаз                     2) ковалентний полярний

в) амоніак                 3) ковалентний неполярний

г) калій йодид          4) металічний

2. Порівняти будову молекули О2 і Н2О. Зробити висновки.

3. Пояснити механізм утворення йону гідроксонію.

4. Чи відрізняється позитивний іон від нейтрального атома? Якщо так, то чим саме? (пояснити з точки зору будови атома).

3 рівень (питання 3 бала)

1. Визначити тип хіміного звязку в наведених речовинах. Скласти схеми утворення цих звязків: K2S, F2, BeS, H2S.

 

Клас_______Прізвище, ім’я, по-батькові____________________Дата_________Варіант ІІ

 

Контрольна робота «Хімічний звязок»

1 рівень (кожне питання по 0,5 бала)

1. Вкажіть, енергія якого звязку найбільша:

а) металічного    б) йонного     в) водневого    г) ковалентного

2. Визначіть порядок звязку у молекулі О2:

а) одинарний     б) подвійний   в) потрійний    г) кратний

3. Вкажіть тип орбіталей атомів F, які перекриваються при утворенні молекули F2:

а) s i s                б) s i p                 в) p i p                г) p i s

4. Вкажіть формули речовин з йонним типом звязку:

а) H2О                б) NaF                в) KI                   г) NH3

5. Вкажіть речовину, в якій хімічний звязок найбільш полярний:

а) HCl                 б) PH3                   в) NH3                          г) H2S

6. Вкажіть характерні фізичні властивості для йонних ґраток:

а) висока твердість             в) електропровідність в розплавах 

б) пластичність                   г) леткість

2 рівень (кожне питання по 1,5 бала)

1. Встановіть відповідність між речовинами і типами ґраток:

а) SiO2                 1) йонна

б) Ni                     2) молекулярна

в) KB4                  3) атомна

г) F2                     4) металічний

2. Порівняти будову молекули N2 і NН3. Зробити висновки.

3. Пояснити механізм утворення CH4 (гібридизація).

4. Чи відрізняється негативний іон від нейтрального атома? Якщо так, то чим саме? (пояснити з точки зору будови атома).

3 рівень (питання 3 бала)

1. Визначити тип хіміного звязку в наведених речовинах. Скласти схеми утворення цих зв’язків: CF2, Fe2O3, Br2, HCl.

 

Клас_______Прізвище, ім’я, по-батькові____________________Дата_________Варіант ІІІ

 

Контрольна робота «Хімічний звязок»

1 рівень (кожне питання по 0,5 бала)

1. Вкажіть, як змінюється міцність зв’язку у ряді молекул F2O2N2:

а) зменшується                   в) зростає   

б) не змінюється                г) зменшується, а потім зростає

2. Визначіть порядок звязку у молекулі Cl2:

а) одинарний     б) подвійний   в) потрійний    г) кратний

3. Вкажіть тип орбіталей атомів Н, які перекриваються при утворенні молекули Н2:

а) s i s                б) s i p                 в) p i p                г) p i s

4. Вкажіть формули речовин з ковалентним полярним типом звязку:

а) Br2                б) H2S             в) PH3                   г) KCl

5. Вкажіть характерні фізичні властивості для речовин з металічним звязком:

а) прозорість                       в) теплопровідність 

б) пластичність                   г) леткість

6. Вкажіть характерні фізичні властивості для молекулярної ґратки:

а) добра розчинність у воді             в) низька теплопровідність 

б) пластичність                                 г) леткість

 2 рівень (кожне питання по 1,5 балу)

1. Встановіть відповідність між фізичними властивостями і типами ґраток:

а) електропровідність розчину               1) йонний

б) леткість                                                 2) молекулярна

в) висока твердість                                   3) атомна

г) ковкість                                                  4) металічний

2. Порівняти будову молекули Cl2 і NaCl. Зробити висновки.

3. Пояснити механізм утворення звязків в молекулі CO.

4. В чому різниця між позитивно зарядженим і негативно зарядженим іоном (пояснити з точки зору будови атома).

 

3 рівень (питання 3 бала)

1. Визначити тип хіміного звязку в наведених речовинах. Скласти схеми утворення цих зв’язків: Na2O, PCl3, CuO, H2.

 

doc
Додано
15 листопада 2018
Переглядів
3726
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку