Урок "Контрольна робота з теми "Психічна і духовна складові здоров’я" для учнів 5 класів

Про матеріал

Розробка містить завдання різної форми: тести і відкрита форма відповіді, в тому числі творче завдання. Відкрите завдання являє собою уявну ситуацію, яку учні мають продовжити в різних напрямках та описати наслідки дій. Творче завдання включає дві поставлені проблематики, тобто запитання, щодо яких учні мають висловити свою думку.

Перегляд файлу

Тема: Контрольна робота з теми "Психічна і духовна складові здоров’я"

Навчальна мета: перевірити та оцінити рівень засвоєння теоретичних знань з теми та уміння виконувати завдання різної форми по даній темі.

Розвивальна мета: розвивати вміння логічно мислити, лаконічно відповідати на питання відкритої форми, оптимально використовувати та розподіляти час на виконування завдань.

Виховна мета: виховувати зосередженість під час виконання письмової роботи.

Тип уроку: урок контролю знань.

Форма роботи: письмова робота

Обладнання: картки із завданнями.

Завдання 1. Обрати всі правильні відповіді (по 0,5 бала)

  1.   Вибрати крадіїв часу:
  1. Прибирання в будинку             5) Виконання домашнього завдання
  2. Ігри на свіжому повітрі             6) Сон більше 10 год
  3. Перегляд телевізора                 7) Ігри на комп’ютері
  4. Допомога батькам                     8) Сон 8-9 год
  1.   Активне слухання – це:
  1. Зрозуміти вчителя           4) Думати про своє
  2. Прослухати вчителя        5) Бути неуважним
  3. Зосередитися                    6) Запам’ятати
  1.   Толерантність проявляється у:
  1. Повазі                        5) Доброті
  2. Ненависті                  6) Співчутті
  3. Рівноправ’ї                7) Насильстві
  4. Злості                          8) Підтримці
  1.   Дискримінація проявляється у:
  1. Повазі                        5) Доброті
  2. Ненависті                  6) Співчутті
  3. Рівноправ’ї                7) Насильстві
  4. Злості                          8) Підтримці

Завдання 2. Доповнити можливі шляхи розвитку ситуації та описати їх наслідки (4 бала)

Двоє дівчаток, їдучи в автобусі, весело сміялися та голосно розмовляли. Бабуся, яка сиділа поруч, врешті не змовчала та сказала: «Дівчатка, чи ви ж бо не виховані, чи то я стара і не знаю, що така поведінка дозволена?». Дівчата переглянулися, та відповіли…

Завдання 3. Творче завдання (по 3 бала)

  1.   Чи потрібно вміти ставити себе на місце іншої людини? Відповідь поясніть.
  2.   Чи буде людина людиною без почуттів? Відповідь поясніть.

 

 

 

 

 

doc
Додано
29 листопада 2018
Переглядів
2492
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку