Урок. Контрольне аудіювання. "Пелюстка та квітка"

Про матеріал
Контрольна робота для 4 класу за творами В. Сухомлинського "Пелюстка та квітка " для перевірки аудіативних умінь.
Перегляд файлу

Контрольне аудіювання 4 А клас

 

ПЕЛЮСТКА ТА КВІТКА

У садочку на грядочці виросла гарна квітка жоржини. Біла, як мармур, духмяна. Літають над квіткою бджоли ,й джмелі, беруть чудовий нектар. У білій квітці жоржини сорок дві пелюстки. І ось одна з цих сорока двох пелюсток загордилася:

  • Я найкраща. Без мене й квітка не квітка. Я найголовніша. Ось візьму та піду — що мені?

Промовила це пелюстка, напружилася й вилізла з квітки жоржини, скочила на землю. Сіла вона в кущі шипшини й Дивиться: що ж квітка робитиме? А квітка байдужки собі. Біла, духмяна, усміхається сонцю, згукує до себе бджіл і джмелів.

Пішла собі пелюстка. Довго ходила, аж зустрічає муравлика.

  • Ти хто?
  • Я — пелюстка. Найкраща. Найголовніша. Без мене й квітка не квітка, — пояснює.
  • Пелюстка? Знаю пелюстку я у квітці, а на двох тоненьких лапках не знаю, — відповідає муравлик.

Ходила бідна пелюстка, ходила до вечора та й засохла. А квітка все цвіте, біла, духмяна, усміхається сонцю, і літають над нею, Як і раніше, бджоли й джмелі. Ось така, бачте, казка. Квітка й без однієї пелюстки квітка. А пелюстка без квітки — ніщо! (182 слова)

                             За В. Сухомлинським

  • Оберіть правильну відповідь на запитання.

 

  1.    Яка квітка виросла на грядочці?

а) Рожева троянда;

б) біла жоржина;

в) біла лілея.

  1.    Чому покинула квітку одна з її сорока двох пелюсток?

а) Захотіла помандрувати;

б) із цікавості до навколишнього світу;

в) тому що загордилася.

  1.    Що сталося з квіткою?

а) Усе цвіла й згукувала бджіл і джмелів;

б) змарніла, і бджоли та джмелі забули про неї;

              в) образилася на пелюстку й страшенно злостилася

      4.  Кого зустріла пелюстка?

а) Коника;

б) Муравлика;

в) Жучка.

  1. Що сказав муравлик пелюстці?

а) Визнав пелюстку та побажав їй веселих мандрів;

б) визнав пелюстку та привітав її вчинок;

в) сказав, що знає пелюстку у квітці, а на двох лапках не знає.

  1.  Що довела ця історія з пелюсткою?

а) Що квітка та пелюстка можуть існувати й одна без одної;

б) що пелюстка без квітки — ніщо; 

в) що горда пелюстка здатна на сміливий крок.

 

 


doc
Додано
15 березня
Переглядів
916
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку