Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділів: «РОЗДІЛ V. КРАЇНИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ В Х-ХV СТОЛІТТЯХ. РОЗДІЛ VI. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СХІД»

Про матеріал
Тест (Всесвітня історія 7 клас) Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділів: «РОЗДІЛ V. КРАЇНИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ В Х-ХV СТОЛІТТЯХ. РОЗДІЛ VI. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СХІД» Дата _______________________ Прізвище, ім’я _______________________ І РІВЕНЬ (кожна правильна відповідь – 1б.) Виберіть правильний варіант відповіді 1. Укажіть назву держави, у якій проводили місіонерську діяльність святі Кирил та Мефодій.
Перегляд файлу

Тест (Всесвітня історія 7  клас)

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділів:

«РОЗДІЛ V. КРАЇНИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ В Х-ХV СТОЛІТТЯХ. РОЗДІЛ VI. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СХІД»

Дата _______________________  Прізвище, ім’я _______________________

 

І РІВЕНЬ (кожна правильна відповідь – 1б.)

Виберіть правильний варіант відповіді

1. Укажіть назву держави, у якій проводили місіонерську діяльність святі Кирил та Мефодій.

А Польща

Б Чехія

В Київська Русь

Г Велика Моравія

2. Укажіть імя одного з основних лідерів таборитів у Чехії

А Ян Гус

Б Матяш Корвін

В Ян Жижка

Г Янош Хуньяді

3. Як називалась мусульманська держава, створена в Індії у ХІІІ ст.?

А Держава Великих Моголів

Б Делійський султанат

В Держава Гуптів

Г Держава Газневидів

4. Розташуйте у хронологічній послідовності події середньовічної історії.

А Битва на Косовому полі

Б Початок правління Мурада І

В Захоплення турками Константинополя

Г Похід Тимура до Малої Азії

5. Установіть відповідність між іменами турецького правителя та його стислою характеристикою

1 Осман

2 Мурад І

3 Мехмед ІІ

4 Баязид І

А Підкорив Адріанополь, був убитий під час переможної для турків битви на Косовому полі

Б Захопив міста Брус та Галіполі

В Захопив Болгарію, Сербію, Македонію, зазнав поразку у битві при Анкарі

Г Підкорив Константинополь, зробивши його столицею Османської імперії

Д Обєднав тюркські племена, ставши засновником Османської держави.

 

ІІ РІВЕНЬ (кожна правильна відповідь – 2бали)

6. Дайте визначення поняттям

-  ГУСИТИ – це

- СУЛТАН – це

7. Заповніть порівняльну таблицю «Московське князівство та Новгородська боярська республіка.

 

Назва державного утворення

Органи державної влади

Особливості економічного розвитку

Особливості культурного розвитку

Московське князівство

 

 

 

Новгородська боярська республіка

 

 

 

ВИСНОВКИ

 

ІІІ РІВЕНЬ(кожна правильна відповідь – 2бали)

8. Прочитайте уривок і дайте відповіді на запитання

 

ІЗ «ГУСИТСЬКОЇ ХРОНІКИ» ЛАВРЕНТІЯ З БРЖЕЗОВОЇ

Ян Гус… за безпідставними свідченнями очевидців і внаслідок постійного підбурювання з боку богемського духовенства…. А також на вимогу короля угорського Сигізмунда, Констанцьким собором був засуджений до смерті, після того як йому навіть не було надано жодної аудієнції для виправдання, як належало б, враховуючи його невинуватість… Він був виведений з міста Констанц, і на якійсь галявині привязаний ланцюгами і мотузками до стовпа…. І обкладений стосами соломи і дров; він був поглинений вогнем, радісно виголошуючи «Ісусе, сина Бога живого, помилуй мене….»

1) За що Ян Гус був засуджений до смерті? Чому його смерті бажало і духовенство, і король Сигізмунд?

2) Якими були основні положення вчення Яна Гуса?

3) Які наслідки мала страта Яна Гуса?

docx
Додано
28 вересня
Переглядів
148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку