Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу: «Де відбувається історія», ІІ ВАРІАНТ 5 клас

Про матеріал

Тест №2 (Історія 5 клас)

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу:

«Де відбувається історія»

5-А клас

Дата _______________________ Прізвище, ім'я _______________________

ІІ ВАРІАНТ

І РІВЕНЬ

Перегляд файлу

 

 Тест №2 (Історія 5 клас)

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу:

«Де відбувається історія»

5-А клас

Дата _______________________  Прізвище, ім’я _______________________

ІІ ВАРІАНТ

І РІВЕНЬ

1. Дати відповідь «так» чи «ні»:

   А)  «Письмові історичні пам’ятки досліджують вчені археологи»                 __________

 

2. Місце, де зберігають, упорядковують і вивчають письмові  джерела, називається:

    А) бібліотека

    Б) спортзал

    В) архів

    Г) кабінет історії

3. Наука, що вивчає усну народну творчість, побут, звичаї, вірування людей, називається:

А) міфологія        

Б) археологія        

В) мовознавство

Г) етнографія

4. Професія людини, яка відновлює історичні пам’ятки:

А) історик          

Б) архітектор    

В) реставратор

Г) архіваріус

5. Портрети, фотографії, малюнки, картини і фільми відносять до:

   А) речових джерел    

   Б) письмових джерел   

   В) етнографічних джерел    

   Г) візуальних джерел

 6. Записи найважливіших подій з року в рік, які робили в давнину, називають:

   А) часописи             

   Б) літописи            

   В) архіви             

   Г) рукописи

ІІ РІВЕНЬ

7. Назвіть відомі вам приклади речових історичних пам’яток.

_________________________________________

_________________________________________

_________________________________________

8. Виберіть зайве з переліченого нижче логічного ряду:

    А) книга

    Б) літопис

    В) замок  

    Г) Євангеліє

9. Дати визначення:

Археологія - ________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

ІІІ РІВЕНЬ

10. Розташуйте матеріали для письма за хронологією їх появи в історії людства:

    А) глиняна табличка                             _________

    Б) папір                                                  _________

    В) камінь                                                _________ 

    Г) пергамент                                          _________

 

11. Поставити у відповідність види історичних джерел та їх приклади:

1

речові

А

давньоєгипетський сувій

2

письмові

Б

фотографія

3

фольклорні

В

давньогрецька монета

4

зображувальні

Г

дума

 

1

 

2

 

3

 

4

 

 

ІV РІВЕНЬ

 

12. Накресліть лінію часу, позначте на ній відповідні дати та розв’яжіть хронологічну задачу.

Назва «Україна» в писемних джерелах уперше вжито в 1187р. Скільки років тому це сталося?

13. Напишіть розповідь на 7 речень на тему : «Архів. Значення архівів в роботі істориків.»

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дуда Ольга Іванівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Історія України (Вступ до історії) 5 клас (Власов В.С.)
Додано
8 січня 2019
Переглядів
2996
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку