Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із Розділу ІV: «Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин». ІІ В

Про матеріал
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із Розділу ІV: «Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин». ІІ ВАРІАНТ (Основи правознавства 9 клас) Дата: ___________ Клас: _________ Прізвище, ім’я: ___________________________ І рівень (0,5 бала) І. Виберіть одну правильну відповідь:
Перегляд файлу

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із Розділу ІV: «Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин».

ІІ ВАРІАНТ

(Основи правознавства 9 клас)

Дата: ___________  Клас: _________     Прізвище, ім’я: ___________________________   

І рівень (0,5 бала)

І. Виберіть одну правильну відповідь:

1. Доповніть «До складу правовідносин входять суб’єкти правовідносин, об’єкти правовідносин  та ….»:

А)  зміст правовідносин

Б)   юридичні факти;

В)  спосіб правовідносин;

Г)   правомірна поведінка.

2. З якого віку, згідно законодавства України, встановлюється шлюбний вік для чоловіків і жінок:

А) 15 років;

Б) 16 років;

В) 17 років;

Г) 18 років.

      3. З якого віку неповнолітня особа може стати членом фермерського

         господарства

     А) 14 років;

     Б) 15 років;

     В) 16 років;

     Г) 17 років.

     4. Визначте, яка мінімальна тривалість відпустки для повнолітніх працівників:

      А) 15 днів;      

      Б)  20 днів;         

      В) 24 дні;           

      Г) 31 день.

     5. Який нормативно-правовий акт містить положення про злочини  й   

         кримінальну відповідальність:

А) Конституція України;

Б) Кримінальний процесуальний Кодекс України;

В) Кодекс України про адміністративні правопорушення;

Г) Кримінальний Кодекс.

     6. Укажіть приклад права розпоряджання майном:

А) Микола взяв книгу в бібліотеці;

Б) Наталка зламала й викинула шкільний мікроскоп;

В) Світлана подарувала сестрі власноруч звязаний шарф;

Г) Олексій під час розкопок знайшов монету й залишив її у своїй колекції .

ІІ рівень (1 бал)

    7. Дайте визначення поняттям:  

    «СІМЕЙНЕ ПРАВО» – це __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

   «ЗАРОБІТНЯ ПЛАТА» – це __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

     8.Визначте відповідність між діяннями та юридичною відповідальністю:

А) Микола З. вчинив розбійний напад на відділення банку;

Б) Сашко Д. був відсутній на роботі без поважних причин три години;

В) Марія К. вживала спиртні напої в громадському місці;

Г) Дмитро Т. узяв у сусіда в борг 10000 грн. та вчасно не повернув.

1. матеріальна;

2. кримінальна;

3. адміністративна;

4. дисциплінарна;

5.цивільно-правова.

 

   ІІІ рівень (2 бала)

 9. Принципи кримінального права

 10. Укажіть правопорушення, за вчинення яких настане адміністративна відповідальність

А) Хлопець (12 років) розбив вітрину магазину мячем

Б) Олег (16 років) «відплатив» однокласнику за невірну підказку, розбивши його окуляри і травмувавши йому ліве око

В) Ольга (17 років) пройшла метро за чужим студентським проїзним і була затримана черговою

Г) Кирило (16 років) побив пяного сусіда, спричинивши йому струс мозку, за те, що той заважав його сімї відпочивати

Д) студентки Ліна й Ольга влаштували вночі гучну вечірку в гуртожитку, і вахтер викликав поліцію

Е) Сергій (14 років) украв у супермаркету дорогий компютерний диск і був затриманий охороною

Ж) Олена (16 років) перебігла дорогу на червоне світло й була затримана працівником поліції

 

IV рівень (3 бала)

 11. Що таке склад злочину? Придумайте (пригадайте) правову ситуацію стосовно  вчинення злочину та визначте в ній елементи його складу

doc
Додано
9 травня 2019
Переглядів
4040
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку