Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Матеріальний і духовний світ європейського середньовіччя». ІІ ВАРІАНТ

Про матеріал
Тест №4 Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Матеріальний і духовний світ європейського середньовіччя». ІІ ВАРІАНТ (Всесвітня історія 7 клас) Дата: ___________ Клас: _______ Прізвище, ім’я: __________________________ І рівень (0,5 бала)
Перегляд файлу

Тест №4

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Матеріальний і духовний світ європейського середньовіччя».

ІІ ВАРІАНТ

(Всесвітня історія 7 клас)

Дата: ___________    Клас: _______     Прізвище, ім’я: __________________________

 

І рівень (0,5 бала)

1. Назвати дві дати з теми:

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Дати відповідь «так» чи «ні»:

    А) «Пошуками «філософського каменя» займались вчені інквізитори».  _________                                                                                                     

    Б) «У ХV ст. в європейській культурі було започатковано епоху Реалізму»._________

3. Роки життя Франческо Петрарки:

    А) 1303–1374рр.;

    Б) 1304–1374рр.;

    В)1305–1373рр.;

    Г) 1305–1375рр.

4. Як називалася перша друкована книжка, яку випустив Йоганн Гутенберг:

А) «Євангеліє»;

Б) «Буквар»;

В) «Біблія»;

Г) «Математика».   

5. Хто займався пошуками «філософського каменя» в Середні віки?

   А) алхіміки;

   Б) інквізитори;

   В) схоласти;

   Г) жонглери.

6. Йоганн Гутенберг  у ХV ст. винайшов:

   А) «філософський камінь»;

   Б) друкарський верстат;

   В) водяний млин;

   Г) скляне дзеркало.

 

ІІ рівень (1 бал)

7. Причини появи Раннього Відродження і гуманізму.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Доповнити речення:

Вставте пропущені слова:

Церква, зокрема, могла накласти на окрему область чи цілу країну…….. – тимчасову заборону обрядовості й богослужіння. Непокірним загрожував також……. Недопущення до церковних таїнств і обрядів. Проголошення людині……. Робило її ізгоєм у суспільстві

9. Дати визначення:

А) Індульгенція - ____________________________________________________________

___________________________________________________________________________

Б) Гуманізм - _____________________________________________________________

___________________________________________________________________________

 

ІІІ рівень (1,5 бали)

 

10. Чому в епоху Середньовіччя зявилося прислівя «Вирости під різкою вчителя»?

 

11. Встановіть відповідність між іменами середньовічних вчених та галузями науки, в  яких вони досягли певних успіхів.

1

 Фома Аквінський

А

математика, природознавство

2

 Марко Поло

Б

філософія, діалектика

3

 Роджер Бекон

В

схоластика, богослов’я

4

 Йоганн Гутенберг 

Г

мореплавець, географ

 

 

Д

книгодрукування

 

ІV рівень (3 бали)

12. Поясніть, для чого папі римському потрібна була власна держава, якщо він уже був главою всіх християн-католиків. Як і з ким папи боролись за світську владу?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гура Ірина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 березня 2019
Переглядів
8276
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку