Тест №3 (Всесвітня історія 9 клас)
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу:
«РОЗДІЛ ІІІ. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. Пробудження Азії»
Дата _______________________ Прізвище, ім’я _______________________
ІІ ВАРІАНТ
І РІВЕНЬ (3 правильні відповіді – 2 бали)
1. Назвати дві дати з теми:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Назвіть роки Іхетуанського повстання:
А) 1899 - 1901 рр. Б) 1888-1900 рр.
В) 1899 - 1900 рр. Г) 1900-1901 рр.
3. В якому році почалася Столипінська реформа:
А) 1905р. Б) 1907р.
В) 1906р. Г) 1908р.
ІІ РІВЕНЬ (1 бал)
4. Дати визначення термінам: «САМУРАЇ», «СЕГРЕГАЦІЯ», «ФРИТРЕДЕР»
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
5. Розтлумачте поняття «ПАНАМСЬКА АФЕРА»
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
6. Розташуйте події у хронологічній послідовності:
А) Друга опіумна війна ______
Б) Створення Австро-Угорської імперії ______
В) Молодотурецька революція ______
Г) Ухвалення Конституції Третьої Республіки у Франції ______
ІІІ РІВЕНЬ (2 бали)
7. Проблема браку робочої сили в США існувала з моменту становлення держави. Як вона вирішувалася в останній третині ХІХ ст.? До яких наслідків це приводило?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Схарактеризуйте особливості Австро-Угорської дуалістичної монархії за угодою 1867 р. У чому полягали її політичні переваги та недоліки?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІV РІВЕНЬ (3 бали)
9. Чому «Справа Дрейфуса» набула великого політичного та суспільного значення? Як пов’язані проблема антисемітизму й питання демократії?
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІ варіант
Дата: ___________ Клас: _________ Прізвище, ім’я: ___________________________
ТЕМИ 5-6: «Завершення формування світових колоніальних імперій. Міжнародні відносини в останній третині ХІХ ст. Культура народів світу наприкінці ХVІІІ – у ХІХ ст. »
І рівень
1. Назвати дві дати з теми:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Дати відповідь «так» чи «ні»:
«Найбільш активно політику колонізації в Індії у кінці ХІХ ст. проводили США»
__________
3. Союз Німеччини, Італії та Австро-Угорщини у кінці ХІХ ст. називався:
А) Троїстий союз
Б) Антанта
ІІ рівень
4. Тайпінська держава існувала у:
А) Індії
Б) Китаї
В) Африці
5. Вставити пропущені слова:
«Зовнішня політика найбільш ____________ країн ___________ у ХІХ ст. носила __________________ характер і була спрямована на поневолення та _______________ інших народів»
6. Назвіть відомих композиторів ХІХ ст.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІІ рівень
7.Поставити події у хронології:
А Іхетуанське повстання ______
Б) початок Першої світової війни ______
В) утворення Антанти ______
Г) повстання сипаїв ______
8. Пояснити сутність зовнішньополітичних претензій Німеччини наприкінці ХІХ ст.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Чому на кінець ХІХ ст. інтереси колонізаторів з Європи були зосереджені в Африці та на Сході?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІV рівень
10. Дати характеристику цілей колоніальної політики в ХІХ ст.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка: ___________
Вчитель: ____________