5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу: «РОЗДІЛ ІІІ. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. Пробудження Азії» ІІ В

Про матеріал
Тест №3 (Всесвітня історія 9 клас) Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу: «РОЗДІЛ ІІІ. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. Пробудження Азії» Дата _______________________ Прізвище, ім’я _______________________ ІІ ВАРІАНТ
Перегляд файлу

Тест №3 (Всесвітня історія 9  клас)

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу:

«РОЗДІЛ ІІІ. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. Пробудження Азії»

Дата _______________________  Прізвище, ім’я _______________________

ІІ ВАРІАНТ

І РІВЕНЬ (3 правильні відповіді – 2 бали)

1. Назвати дві дати з теми:

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Назвіть роки Іхетуанського повстання:

А) 1899 - 1901 рр.      Б) 1888-1900 рр.

В) 1899 - 1900 рр.      Г) 1900-1901 рр.   

3. В якому році почалася Столипінська реформа:

А) 1905р.                    Б) 1907р.

В) 1906р.                    Г) 1908р.

ІІ РІВЕНЬ (1 бал)

4. Дати визначення термінам: «САМУРАЇ», «СЕГРЕГАЦІЯ», «ФРИТРЕДЕР»

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

5. Розтлумачте поняття «ПАНАМСЬКА АФЕРА»

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

6. Розташуйте події у хронологічній послідовності:

А) Друга   опіумна війна                                                                      ______

Б) Створення Австро-Угорської імперії                                             ______

В) Молодотурецька революція                                                           ______

Г) Ухвалення Конституції Третьої Республіки у Франції                  ______

 

ІІІ РІВЕНЬ (2 бали)

7. Проблема браку робочої сили в США існувала з моменту становлення держави. Як вона вирішувалася в останній третині ХІХ ст.? До яких наслідків це приводило?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Схарактеризуйте особливості Австро-Угорської дуалістичної монархії за угодою 1867 р. У чому полягали її політичні переваги та недоліки?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ІV РІВЕНЬ (3 бали)

9. Чому «Справа Дрейфуса» набула великого політичного та суспільного значення? Як повязані проблема антисемітизму й питання демократії?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                          ІІ варіант

 

Дата: ___________    Клас: _________     Прізвище, імя: ___________________________   

 

ТЕМИ 5-6: «Завершення формування світових колоніальних імперій. Міжнародні відносини в останній третині ХІХ ст. Культура народів світу наприкінці ХVІІІ – у ХІХ ст. »

І рівень

1. Назвати дві дати з теми:

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2. Дати відповідь «так» чи «ні»:

     «Найбільш активно політику колонізації в Індії у кінці ХІХ ст.  проводили США»

                                                                                                                                 __________   

 

3. Союз Німеччини, Італії та Австро-Угорщини у кінці ХІХ ст. називався:

    А) Троїстий союз

    Б)  Антанта

 

ІІ рівень

4. Тайпінська держава існувала у:

   А) Індії

   Б)  Китаї

   В) Африці

 

5. Вставити пропущені слова:

«Зовнішня політика найбільш ____________ країн ___________ у ХІХ ст. носила __________________ характер і була спрямована на поневолення та _______________ інших народів»

 

6. Назвіть відомих композиторів ХІХ ст. 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ІІІ рівень

7.Поставити події у хронології:

  А Іхетуанське повстання                                 ______

  Б)  початок Першої світової війни                 ______

  В) утворення Антанти                                     ______

  Г) повстання сипаїв                                         ______

 

8. Пояснити сутність зовнішньополітичних претензій Німеччини наприкінці ХІХ ст.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Чому на кінець ХІХ ст. інтереси колонізаторів з Європи були зосереджені в Африці та на Сході?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ІV рівень

10. Дати характеристику цілей колоніальної політики в ХІХ ст.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                             Оцінка:   ___________

 

                             Вчитель: ____________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Всесвітня історія 9 клас (Щупак І.Я.)
Додано
29 квітня 2019
Переглядів
2914
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку