14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу: «ВСТУП. РОЗДІЛ І. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ» ІІ Варіант

Про матеріал
Тест №1 (Інтегрований курс (Всесвітня історія. Історія України) 6 клас) Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу: «ВСТУП. РОЗДІЛ І. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ» 6-А клас Дата _______________________ Прізвище, ім’я _______________________ ІІ ВАРІАНТ ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ 1.Фетиши – це:
Перегляд файлу

Тест №1 (Інтегрований курс (Всесвітня історія. Історія України) 6 клас)

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу:

«ВСТУП. РОЗДІЛ І. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ»

6-А клас

Дата _______________________  Прізвище, ім’я _______________________

ІІ ВАРІАНТ

ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ

 

1.Фетиши – це:

а) «тварина – предок»;               

б) оберіг;               

в) «чаклунство»;

г) «ремесло».

2. Первісні люди робили малюнки на:

а) папері;

б) стінах печер;   

в) камені;

г) склі.

3. Колектив, який складався з окремих сімей, не повязаних між собою родинними звязками, та проживав на одній території – це:

а) сусідська община;

б) племя;

в) рід;

г) родова община.

СЕРЕДНІЙ РІВЕНЬ

4.Продовжіть речення.

Існують такі теорії походження людини: _______________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________

5.Дайте визначення поняття «РЕМЕСЛО».

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6.Встановіть відповідність

1.Австралопітек                       А)Приблизно 1,7 млн років тому

2.Пітекантроп                           Б)Приблизно 40 тисяч років тому

3.Кроманьйонець                     В) Приблизно 4 млн років тому

__________________________________________________________________

 

ДОСТАТНІЙ РІВЕНЬ

 

7. Виберіть з даного переліку зайве. Поясніть, чому воно зайве?

Скотарство, збиральництво, полювання, гарпун, гриби.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8 - 9. Як було організовано владу в первісному суспільстві?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ВИСОКИЙ РІВЕНЬ

10 – 12. Що дозволяє вченим вважати трипільську культур однією із найрозвиненіших землеробських культур свого часу?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 листопада 2019
Переглядів
607
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку