Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з теми «Міжнародні відносини 1930-х рр. Назрівання Другої світової війни»

Про матеріал

перевірити рівень підготовки учнів з теми відповідно до програмових вимог: рівень теоретичних знань дат, фактів, подій, понять та їх розуміння і використання; перевірити рівень набутих умінь і сформованих навичок; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми.

Перегляд файлу

Всесвітня історія 10 клас

Урок контролю і корекції  навчальних досягнень учнів з теми

«Міжнародні відносини 1930-х рр. Назрівання Другої світової війни»

 

І рівень (0,5 б)

1. Укажіть основні риси політичного режиму, установленого Й. Сталіним у СРСР:

А пропаганда ідеї «експорту революції»

Б ліквідація товарно-грошових відносин

В здійснення масового терору проти політичних конкурентів

Г політика русифікації населення

2. Англо-франко-радянські переговори 1939 р. тривали:

А з 2 травня по 8 серпня 1939 р.

Б з 12 травня по 18 серпня 1939 р.

В з 18 травня по 12 серпня 1939 р.

Г з 8 травня по 2 серпня 1939 р.

3. Які країни підписали Мюнхенську угоду?

А Велика Британія, Франція, Німеччина, Італія

Б СРСР, Франція, Німеччина, Італія

В Чехословаччина, Велика Британія, Франція, Італія

Г Австрія, Чехословаччина, Німеччина, СРСР

4. Укажіть подію, за наслідками якої було розчленовано Чехословаччину:

А Мюнхенська міжнародна а конференція

Б підписання договору в Рапалло

В укладення таємної військової угоди між Німеччиною і Японією

Г підписання пакту Молотова–Ріббентропа

5. Про яку область ідеться в уривку з історичного джерела:

«Війни не буде! Гітлер запросив Муссоліні, Чемберлена, Даладьє зустрітися з ним завтра в Мюнхені. Ця трійця позбавить його від цієї «неслухняної дитини» Чехословаччини і він отримає свою область без війни. Лише на декілька днів пізніше ніж обіцяв....»?

А Судетську

Б Тешинську

В Рейнську

Г Сілезьку

6. Радянсько-німецький договір про ненапад було підписано:

А 31 березня 1939р.

Б 17 квітня 1939р.

В 23 серпня 1939р.

Г 29 вересня 1939р.

7. «Уважайте це шлюбом за розрахунком!» – так А. Гітлер у колі своїх найближчих соратників прокоментував:

А вступ Німеччини до Ліги Націй

Б приєднання Італії до «осі» Берлін-Токіо

В підписання з СРСР пакту про ненапад

Г здійснення аншлюсу Австрії

8. Оберіть назву військової угоди 1937р. між Німеччиною і Японією:

А «Сталевий пакт»

Б «Антикомінтернівський пакт»

В пакт БріанаКеллога

Г Конвенція Монтре

ІІ рівень (1 б)

9. Установіть відповідність між міжнародними угодами та країнами, які їх підписали:

1 пакт Бріана – Келлога

2 Антикомінтернівський пакт

3 «пакт Молотова-Ріббентропа»

4 Мюнхенська угода

А Німеччина, Японія, Італія

Б Велика Британія, Франція, Німеччина, Італія

В Чехо-Словаччина, Румунія, Франція, Югославія

Г Німеччина, СРСР

Д Франція, США

10. Встановіть відповідність між подіями та роками, коли вони відбулися:

1 приєднання Саару до Німеччини

2 англо-франко-радянські переговори про створення системи колективної безпеки в

Європі

3 аншлюс Австрії

4 окупація Німеччиною Рейнської демілітаризованої зони

А 1936 р.

Б 1935 р.

В 1938 р.

Г 1939 р.

Д 1937 р.

11. Розмістіть у хронологічній послідовності події, відображені на карикатурах:

http://www.history.ucsb.edu/faculty/marcuse/classes/honsem/theses/mkravetz03/CzechBg.pnghttps://jwheeler59.files.wordpress.com/2014/03/1938_0315_cartoon.jpg https://i.pinimg.com/236x/f0/80/33/f080333ceb64e5c554b02ddf6c40657f.jpg C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\4bbccca8.JPG

 

ІІІ рівень (2,5 б)

12.  Охарактеризуйте історичну подію за наведеною схемою: причини, подія, наслідки –

Підписання «Пакту Молотова—Ріббентропа».

 

13. Дайте відповіді на запитання.

1. Про яку міжнародну подію У. Черчилль так висловився:

«Англія мусила вибирати між вій­ною й ганьбою. Британські міністри обрали ганьбу, щоб потім одержати війну»?

2. З якого міжнародного договору наведено нижче рядки?

«…відповідно влади Високих Сторін, що домовляються, вживатимуть у межах чинного законодавства суворих заходів проти осіб, які прямо чи опосередковану, в середині чи за кордоном перебувають на службі комуністичного «Інтернаціоналу» або служб його підривної діяльності…».

docx
Додано
4 травня 2018
Переглядів
4556
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку