перевірити рівень підготовки учнів з теми відповідно до програмових вимог: рівень теоретичних знань дат, фактів, подій, понять та їх розуміння і використання; перевірити рівень набутих умінь і сформованих навичок; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми.
Всесвітня історія 10 клас
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з теми
«Міжнародні відносини 1930-х рр. Назрівання Другої світової війни»
І рівень (0,5 б)
1. Укажіть основні риси політичного режиму, установленого Й. Сталіним у СРСР:
А пропаганда ідеї «експорту революції»
Б ліквідація товарно-грошових відносин
В здійснення масового терору проти політичних конкурентів
Г політика русифікації населення
2. Англо-франко-радянські переговори 1939 р. тривали:
А з 2 травня по 8 серпня 1939 р.
Б з 12 травня по 18 серпня 1939 р.
В з 18 травня по 12 серпня 1939 р.
Г з 8 травня по 2 серпня 1939 р.
3. Які країни підписали Мюнхенську угоду?
А Велика Британія, Франція, Німеччина, Італія
Б СРСР, Франція, Німеччина, Італія
В Чехословаччина, Велика Британія, Франція, Італія
Г Австрія, Чехословаччина, Німеччина, СРСР
4. Укажіть подію, за наслідками якої було розчленовано Чехословаччину:
А Мюнхенська міжнародна а конференція
Б підписання договору в Рапалло
В укладення таємної військової угоди між Німеччиною і Японією
Г підписання пакту Молотова–Ріббентропа
5. Про яку область ідеться в уривку з історичного джерела:
«Війни не буде! Гітлер запросив Муссоліні, Чемберлена, Даладьє зустрітися з ним завтра в Мюнхені. Ця трійця позбавить його від цієї «неслухняної дитини» Чехословаччини і він отримає свою область без війни. Лише на декілька днів пізніше ніж обіцяв....»?
А Судетську
Б Тешинську
В Рейнську
Г Сілезьку
6. Радянсько-німецький договір про ненапад було підписано:
А 31 березня 1939 р.
Б 17 квітня 1939 р.
В 23 серпня 1939 р.
Г 29 вересня 1939 р.
7. «Уважайте це шлюбом за розрахунком!» – так А. Гітлер у колі своїх найближчих соратників прокоментував:
А вступ Німеччини до Ліги Націй
Б приєднання Італії до «осі» Берлін-Токіо
В підписання з СРСР пакту про ненапад
Г здійснення аншлюсу Австрії
8. Оберіть назву військової угоди 1937 р. між Німеччиною і Японією:
А «Сталевий пакт»
Б «Антикомінтернівський пакт»
В пакт Бріана – Келлога
Г Конвенція Монтре
ІІ рівень (1 б)
9. Установіть відповідність між міжнародними угодами та країнами, які їх підписали:
1 пакт Бріана – Келлога
2 Антикомінтернівський пакт
3 «пакт Молотова-Ріббентропа»
4 Мюнхенська угода
А Німеччина, Японія, Італія
Б Велика Британія, Франція, Німеччина, Італія
В Чехо-Словаччина, Румунія, Франція, Югославія
Г Німеччина, СРСР
Д Франція, США
10. Встановіть відповідність між подіями та роками, коли вони відбулися:
1 приєднання Саару до Німеччини
2 англо-франко-радянські переговори про створення системи колективної безпеки в
Європі
3 аншлюс Австрії
4 окупація Німеччиною Рейнської демілітаризованої зони
А 1936 р.
Б 1935 р.
В 1938 р.
Г 1939 р.
Д 1937 р.
11. Розмістіть у хронологічній послідовності події, відображені на карикатурах:
ІІІ рівень (2,5 б)
12. Охарактеризуйте історичну подію за наведеною схемою: причини, подія, наслідки –
Підписання «Пакту Молотова—Ріббентропа».
13. Дайте відповіді на запитання.
1. Про яку міжнародну подію У. Черчилль так висловився:
«Англія мусила вибирати між війною й ганьбою. Британські міністри обрали ганьбу, щоб потім одержати війну»?
2. З якого міжнародного договору наведено нижче рядки?
«…відповідно влади Високих Сторін, що домовляються, вживатимуть у межах чинного законодавства суворих заходів проти осіб, які прямо чи опосередковану, в середині чи за кордоном перебувають на службі комуністичного «Інтернаціоналу» або служб його підривної діяльності…».