Контрольна робота з тем «Драматургія кінця ХІХ – початку ХХ століття», «Сучасна література в юнацькому читанні»
Мета: повторити вивчений матеріал, узагальнити, систематизувати знання учнів з метою корекції; розвивати пам'ять, образне та логічне мислення, уміння висловлювати власні судження з приводу прочитаного; виховувати кращі людські якості, інтерес до читання.
Тип уроку: урок контролю та корекції знань, умінь і навичок.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Оголошення теми й мети уроку
ІІІ. Контроль і корекція знань, умінь і навичок
І-ІІ рівні. Тестові завдання
а) «театру абсурду»
б) «театру надії»
в) драми парадоксу.
а) сусідка Берленго б) дружина дроворуба в) місцева знахарка.
а) розгорнута метафора
б) алегорія
в) розгорнуте порівняння.
а) пошуки стародавніми хіміками філософського каменю
б) пригодницька подорож до єгипетських пірамід
в) пошуки та знаходження істини.
а) щастям людей та іншими сильними почуттями
б) небесною росою
в) людською працею.
а) Дон Кіхотом б)біблійними пастухами в) біблійним Давидом
ІІІ рівень
1г 2а 3б 4в 5д
1в 2д 3г 4а 5б
а) Перетворення юнака на вітер
б) Зустріч з Фатімою
в) Скарб знайдено
г) Дворічні блукання землями Андалузії
д) Мандрівники в оазі Аль-Фаюм
е) Сантьяго у алхіміка
є) Зустріч з озброєними воїнами
ж) Тлумачення сну старою циганкою.
1г 2ж 3д 4б 5е 6є 7а 8в
І\/ рівень (одне із завдань)
І\/. Підсумок уроку.